Welcome to Gaia! ::

Who's your favourite member?

Bang Yong Guk 0.16037735849057 16.0% [ 34 ]
Zelo 0.21698113207547 21.7% [ 46 ]
Himchan 0.084905660377358 8.5% [ 18 ]
Youngjae 0.061320754716981 6.1% [ 13 ]
Daehyun 0.12735849056604 12.7% [ 27 ]
Jongup 0.10377358490566 10.4% [ 22 ]
The blonde one. ;D 0.24528301886792 24.5% [ 52 ]
Total Votes:[ 212 ]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 27 28 29 > >>
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



What do you mean by 'almost'? = w=

    i still think gongchan from b1a4 is the cutest thing ever
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Gongchan is very cute.<3

But I still think Zelo's cuter.
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Gongchan is very cute.<3

But I still think Zelo's cuter.

    idk gongchan makes me squee more
    but zelo is crawling up the adorable ladder
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
Yeahh whatever.
It's from the same series.

He's so beautiful it's scary.


I KNOW, MAN. D:
I have no self-esteem anymore.
OMG.
Why.
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Gongchan is very cute.<3

But I still think Zelo's cuter.

    idk gongchan makes me squee more
    but zelo is crawling up the adorable ladder
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



For me, Zelo is the King of the Adorable Ladder. <33 emotion_kirakira
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



For me, Zelo is the King of the Adorable Ladder. <33 emotion_kirakira

    i'm going to miss his bouncy curls when he gets rid of them
    ... if he gets rid of them
    can you imagine him manly
    with dark hair
    orz
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
Angel Nuria
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
Yeahh whatever.
It's from the same series.

He's so beautiful it's scary.


I KNOW, MAN. D:
I have no self-esteem anymore.
OMG.
Why.
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



It's okay.
When you think he is absolutely perfect, think this:
Beautiful people poop, too.
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



For me, Zelo is the King of the Adorable Ladder. <33 emotion_kirakira

    i'm going to miss his bouncy curls when he gets rid of them
    ... if he gets rid of them
    can you imagine him manly
    with dark hair
    orz
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



NOOOOOOOO
I hope he never gets rid of the curls! D:

And I cannot see a manly Zelo.
I'm trying so hard right now, but I just can't see it.
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



NOOOOOOOO
I hope he never gets rid of the curls! D:

And I cannot see a manly Zelo.
I'm trying so hard right now, but I just can't see it.

    BUT CAN YOU IMAGINE
    WHEN HE GROWS UP
    HOW FINE HE WILL PROBABLY BE
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



NOOOOOOOO
I hope he never gets rid of the curls! D:

And I cannot see a manly Zelo.
I'm trying so hard right now, but I just can't see it.

    BUT CAN YOU IMAGINE
    WHEN HE GROWS UP
    HOW FINE HE WILL PROBABLY BE
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



(/IMAGINES)
OH MY GOD.
HE WILL BE HOTTER THAN LEE JOON AND RUKI COMBINED.
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



(/IMAGINES)
OH MY GOD.
HE WILL BE HOTTER THAN LEE JOON AND RUKI COMBINED.

    lmfao
    i don't think he will be that hot
    that's pretty hard to beat
    well
    the ruki part , that is
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



(/IMAGINES)
OH MY GOD.
HE WILL BE HOTTER THAN LEE JOON AND RUKI COMBINED.

    lmfao
    i don't think he will be that hot
    that's pretty hard to beat
    well
    the ruki part , that is
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Haha you never know~
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Haha you never know~

    it could happen
    maybe
    someday
    i think he'll grow up nicely , though
    /perv
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Haha you never know~

    it could happen
    maybe
    someday
    i think he'll grow up nicely , though
    /perv
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Oh yes. He will.
Ohohohoho~~ emotion_dowant

Hey btw, do you ship any couples in B.A.P?
I ship BangHim.
.....
.....
emotion_dowant emotion_dowant
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Oh yes. He will.
Ohohohoho~~ emotion_dowant

Hey btw, do you ship any couples in B.A.P?
I ship BangHim.
.....
.....
emotion_dowant emotion_dowant

    yes
    i too ship banghim
    emotion_dowant
Raging Peanut's avatar

7,700 Points
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
  • Conversationalist 100
GHETTO ELECTRO
Raging Peanut
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Oh yes. He will.
Ohohohoho~~ emotion_dowant

Hey btw, do you ship any couples in B.A.P?
I ship BangHim.
.....
.....
emotion_dowant emotion_dowant

    yes
    i too ship banghim
    emotion_dowant
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀



Lmao they are awesome. emotion_dowant

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games