Welcome to Gaia! ::

Introvertia
Eurofag
jepp. mua henk koht rassaa se kun jotkut ihmiset ottaa mun jutut iian tosissaan ja sit ne vaan haukkuu aina kun näkee mut jossain sad
..voijumankauta gd draamaa

kuka nyt sua haukkuis? neutral

no aiemmissa picdropeissa joku dissas hiuksia, ja kuinka mä oon täysin feikki vaan koska mä oon värjännyt hiukset biggrin sit jotkut heitti perus "tyhmä blondi bimbo" settiä mut iha sama.

muaki käy aina välillä dissaamassa samat henkilöt. Joko ärsytän niitä tai joskus sanoin jotain ilkeetä varmaan niistä, kun ne tulee haukkuu aina ku on vaan zäänssi. Mut joillekin täällä GD onkin niiden koko elämä lol

pöhhhhh sulla on upeet hiukset.

..mua alkaa vähän pelottaa tää koko gd homma. pitäis vrmaan pitää taukoo, mäkin ala nimittäin jo välittämään siitä mitä ihmiset musta täällä ajattelee burning_eyes

@fean: im gonna feed you to my polar bear for that
Fean77
All this Finnish is making me want to build a longship and raid the coast of ...the bahamas, yes, that would be pleasant.

Just keep practicing the song! biggrin
Jeffrey Boyd Garrison's avatar
  • 200
  • 200
  • 200
My cat, Princess Footie Pads, will eat your polar bear. razz
Eurofag

..mua alkaa vähän pelottaa tää koko gd homma. pitäis vrmaan pitää taukoo, mäkin ala nimittäin jo välittämään siitä mitä ihmiset musta täällä ajattelee burning_eyes

sama juttu, joka on vammasta. se tyyppi joka käy haukkumassa on kuitenkin joku läski nörtti jonka olemassaoloa ei ees huomiois oikees elämäs. Ilkeesti sanottu, mut joo. biggrin Silti
Jeffrey Boyd Garrison's avatar
  • 200
  • 200
  • 200
Introvertia
Fean77
All this Finnish is making me want to build a longship and raid the coast of ...the bahamas, yes, that would be pleasant.

Just keep practicing the song! biggrin

Yeah I will, I'm gonna be on American Idol doing that song and Simon whats-his-face the judge guy is going to pull out a pistol and fire until his clip is empty, and then reload and keep firing. It will be epic. surprised
You just want her to bone you and besides, beauty is a matter of opinion and I happen to disagree with you. Not saying I think she is ugly.
discourtesies

i still stand by ness & kira being prettiest in the gd.

Truuuth.
    Introvertia
    Eurofag

sama juttu, joka on vammasta. se tyyppi joka käy haukkumassa on kuitenkin joku läski nörtti jonka olemassaoloa ei ees huomiois oikees elämäs. Ilkeesti sanottu, mut joo. biggrin Silti

niimb. hassua kun ajattelee. täällä tulee puhuttua kaikkien hyypiöitten kanssa joihin ei ees kattois irl. ilkeetä on joo mut hassua

kateellisia kaikki!!!!11
    She is gorgeous.

But not the prettiest
    Eurofag
    Introvertia
    Eurofag

niimb. hassua kun ajattelee. täällä tulee puhuttua kaikkien hyypiöitten kanssa joihin ei ees kattois irl. ilkeetä on joo mut hassua

kateellisia kaikki!!!!11

jep!!!!111
    (◕‿‿◕)
    Georgie Porgie kissed the girls and made them cry~

If that's the prettiest girl on GD, I'd like to see the prettiest in GD.
    Da-da tiss!

I kissed the girls and made them wet~
    (◕‿‿◕)
    User Image

She is way better.
    Uhm....no rolleyes

Quick Reply

Submit
    Manage Your Items
    Other Stuff
    Get Items
    Get Gaia Cash