Welcome to Gaia! ::

<3 </3
  Closedd

I know you want gold, right? <3

Yes! Thank you! 1 100.0% [ 155 ]
Total Votes:[ 155 ]
<< < 1 2 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 152 153 154 > >> »|
Panda Brownie's avatar

Dapper Nerd

9,800 Points
  • Nerd 50
  • Popular Thread 100
  • Person of Interest 200
Royal Smoke
I have
x20 Driftwood
x55 Brown Bass
and x64 Green Bass (This number will be growing as it sits)

You can send a trade with whatever you have whenever you're available. ^^
Panda Brownie

Bleh, this Friday sucked. D:

It sucked here too D;
At least it's the weekend now? o:
Royal_Smoke23's avatar

Versatile Businessman

8,750 Points
  • Invisibility 100
  • Tycoon 200
Panda Brownie
Royal Smoke
I have
x20 Driftwood
x55 Brown Bass
and x64 Green Bass (This number will be growing as it sits)

You can send a trade with whatever you have whenever you're available. ^^


Would you be willing to buy 727 Cool trout at 300g ea.?Lol
Panda Brownie's avatar

Dapper Nerd

9,800 Points
  • Nerd 50
  • Popular Thread 100
  • Person of Interest 200
Royal Smoke
Panda Brownie
Royal Smoke
I have
x20 Driftwood
x55 Brown Bass
and x64 Green Bass (This number will be growing as it sits)

You can send a trade with whatever you have whenever you're available. ^^


Would you be willing to buy 727 Cool trout at 300g ea.?Lol

Sure.
Panda Brownie's avatar

Dapper Nerd

9,800 Points
  • Nerd 50
  • Popular Thread 100
  • Person of Interest 200
Shokushu Jyotei

It sucked here too D;
At least it's the weekend now? o:

I guess~ I'm really just waiting until summer draws closer. xD
Royal_Smoke23's avatar

Versatile Businessman

8,750 Points
  • Invisibility 100
  • Tycoon 200
Panda Brownie
Royal Smoke
Panda Brownie
Royal Smoke
I have
x20 Driftwood
x55 Brown Bass
and x64 Green Bass (This number will be growing as it sits)

You can send a trade with whatever you have whenever you're available. ^^


Would you be willing to buy 727 Cool trout at 300g ea.?Lol

Sure.


Just going to ask one more time if you're positive.

If so, the trade I just sent it completely free of charge 3nodding
Panda Brownie's avatar

Dapper Nerd

9,800 Points
  • Nerd 50
  • Popular Thread 100
  • Person of Interest 200
Royal Smoke
Just going to ask one more time if you're positive.

If so, the trade I just sent it completely free of charge 3nodding

Haha, yeah it's fine. I'll pay for the current trade anyway. :]
Royal_Smoke23's avatar

Versatile Businessman

8,750 Points
  • Invisibility 100
  • Tycoon 200
Panda Brownie
Royal Smoke
Just going to ask one more time if you're positive.

If so, the trade I just sent it completely free of charge 3nodding

Haha, yeah it's fine. I'll pay for the current trade anyway. :]
Gee, thanks :shocked:
Royal_Smoke23's avatar

Versatile Businessman

8,750 Points
  • Invisibility 100
  • Tycoon 200
Royal Smoke
Panda Brownie
Royal Smoke
Just going to ask one more time if you're positive.

If so, the trade I just sent it completely free of charge 3nodding

Haha, yeah it's fine. I'll pay for the current trade anyway. :]
Gee, thanks :shocked:


Trade sent 3nodding
Duruse-chan's avatar

Shameless Vampire

Panda Brownie
Duruse-chan

Would you buy 195 driftwood, 38 green striper and 71 stripers (36 gray and 35 blue)?
(for a total of 182k)

Sure, you can send a trade whenever you're ready. :3

Thank you, trade sent! ^^
(Btw, I added some more I collected today XD)
Panda Brownie's avatar

Dapper Nerd

9,800 Points
  • Nerd 50
  • Popular Thread 100
  • Person of Interest 200
Re-opened. <3

<3'ed the thread 8D
also, i have 32 cicadas
if you want to buy them

edit;
also, the following inks
red ink || 5
orange ink || 9
yellow ink || 47
green ink || 12
blue ink || 4
brown ink || 58

& 12 pink seedkins ♥
<3-ed the thread and sent a trade - good luck with everything <:
xxcutiegirl99xx's avatar

Gracious Grabber

8,750 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • Lavish Tipper 200
  • Invisibility 100
<3ed the post. Gonna send a trade later!
Phail Ninja's avatar

Man-Hungry Sex Symbol

<3'ed the thread.



Also, could I sell you:

40 driftwood at 40g each = 1,600

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games