Welcome to Gaia! ::

<3 </3

Will you sell me your trash ? T/T

Of course !! ^w^ 0.47422680412371 47.4% [ 138 ]
Your price are too low, sorry -.- 0.17525773195876 17.5% [ 51 ]
I'm just here to bump lol xD 0.037800687285223 3.8% [ 11 ]
Ignore me. I'm one of the passer-by xP 0.11683848797251 11.7% [ 34 ]
I want to be your game item's collecter >w< 0.06872852233677 6.9% [ 20 ]
I'll wait till your fund raise a lil bit ;) 0.082474226804124 8.2% [ 24 ]
No , I will give you for free ^u^ 0.0446735395189 4.5% [ 13 ]
Total Votes:[ 291 ]
<< < 1 2 ... 70 71 72 73 74 75 ... 76 77 78 >
Xx-Sage Criss-xX's avatar

Girl-Crazy Perfectionist

i have 246 red bubbled eyes c:
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Xx-Sage Erin-xX
i have 246 red bubbled eyes c:

I will buy 62 of those smile Send labeled trade?
Xx-Sage Criss-xX's avatar

Girl-Crazy Perfectionist

Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
i have 246 red bubbled eyes c:

I will buy 62 of those smile Send labeled trade?

sorry they were sold sweatdrop
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Xx-Sage Erin-xX
Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
i have 246 red bubbled eyes c:

I will buy 62 of those smile Send labeled trade?

sorry they were sold sweatdrop

Ohh okay no worries smile

Edit: Mind asking who's the one that draw the art in your siggy??? ;3
It looks soooo cuteeeeee >u<
Xx-Sage Criss-xX's avatar

Girl-Crazy Perfectionist

Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
i have 246 red bubbled eyes c:

I will buy 62 of those smile Send labeled trade?

sorry they were sold sweatdrop

Ohh okay no worries smile

Edit: Mind asking who's the one that draw the art in your siggy??? ;3
It looks soooo cuteeeeee >u<

oh thx =^^=
it was just a pic i founded cuz i like the couple XD
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Xx-Sage Erin-xX
Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
i have 246 red bubbled eyes c:

I will buy 62 of those smile Send labeled trade?

sorry they were sold sweatdrop

Ohh okay no worries smile

Edit: Mind asking who's the one that draw the art in your siggy??? ;3
It looks soooo cuteeeeee >u<

oh thx =^^=
it was just a pic i founded cuz i like the couple XD


Hahaha it's Princess Bubblegum and Marceline in Adventure Time <3
They are really cute in the art 4laugh
Alkhoholic's avatar

Newbie Millionaire

8,300 Points
  • Millionaire 200
  • Entrepreneur 150
  • Tycoon 200
securing bump razz
Xx-Sage Criss-xX's avatar

Girl-Crazy Perfectionist

Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
Darkness_Strike_DS
Xx-Sage Erin-xX
i have 246 red bubbled eyes c:

I will buy 62 of those smile Send labeled trade?

sorry they were sold sweatdrop

Ohh okay no worries smile

Edit: Mind asking who's the one that draw the art in your siggy??? ;3
It looks soooo cuteeeeee >u<

oh thx =^^=
it was just a pic i founded cuz i like the couple XD


Hahaha it's Princess Bubblegum and Marceline in Adventure Time <3
They are really cute in the art 4laugh

ya >u<
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Eukatta's avatar

Lonely Fatcat

Darkness_Strike_DS


yum_puddi

You online? c:
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Kattymon
Darkness_Strike_DS


yum_puddi

You online? c:


Yes I am smile
Eukatta's avatar

Lonely Fatcat

Darkness_Strike_DS

Yes I am smile


yum_puddi

I'm sending you a little something because someone very important to me was in your donations list and I want to help you, too. c:
Darkness_Strike_DS's avatar

Tipsy Lunatic

10,350 Points
  • Alchemy Level 8 100
  • Partygoer 500
  • Lavish Tipper 200
Kattymon
Darkness_Strike_DS

Yes I am smile


yum_puddi

I'm sending you a little something because someone very important to me was in your donations list and I want to help you, too. c:


Thank you! I really am grateful for that <3

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games