Welcome to Gaia! ::

Toteamus: rommi ja kola on hyvää.

Lisäys: miksi lähteä baariin kun kotona saa saman olotilan ilman turhaa ihmiskontaktia, puhumattakaan välittömässä läheisyydessä sijaitsevasta sängystä. Jos multa kysytään, baarit on turhia.

Alkoholisti kuittaa.
Höh. Operaatio krapulan saavutus olikin täysin epäonnistunut. Parhaimmista yrityksistäni huolimatta en onnistunut saavuttamaan sitä hirveää krapulaista tilaa joka oikeasti on huomattavasti rentouttavampaa kuin sitä edeltävä humalatila.

Noh, pitänee tyytyä lievään pääkipuun. stare
Hahahaha just for fun, tein tektek sivun avulla minun ensimmäinen Gaian avatarin ...
Se oli 2003 ja ajattelin että se oli tosi cool ! XD XD
User Image

Mutta minulla on vielä samat hiukset ja samat silmät. whee

Millainen oli teidän ensimmäinen avatar?
Mulla oli ne neutral started packin fantasy vehkeet ja samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta siniset. Silmistä en muista.
Mä en tajua miten tää mun kone on niin kauheasti hidastunut viimesen kahden kk aikana stressed . Itse en tajua tietokoneista mitään enkä viitsi vaivata veljeä joka tajua enemmän näistä.
Mun eka avatar:

User Image

Olin mielestäni ihan törkeen badass. Uh oh.
Pidän Korpiklaani.
Pidän Loituma.
Uskon, että Suomi on kaunis kieli.
Haluan oppia paljon.
Käytän kääntäjä, pyydän anteeksi, jos kielioppi on huono.
User Image
Tämä oli minun ensimmäinen avi.
Jep.
Apricity
Pidän Korpiklaanista.
Pidän Loitumasta.
Uskon, että suomi on kaunis kieli.
Haluan oppia paljon.
Käytän kääntäjää, pyydän anteeksi, jos kielioppi on huonoa.

Not bad!
Also, Korpiklaani is pretty good. Haven't listened to Loituma. :<

And welcome to this thread. :3
Ei ollut kauhean hyvä toi uusin RIG - pääasiassa sain kultaa, kun avasin niitä pari... sad

Sake voi olla ihan hyvää, riippuu vähän sakesta, niitäkin on aika erilaisia.
Rommi-kola etenkin tummalla rommilla on namia. 3nodding

Mä en muista mun ekaa avia... O.o Mulla oli pitkään punainen letti hiuksina, mutta se oli muistaakseni toka hiusmalli mitä mulla oli.
Värjäsinpä tuossa hiukset 3nodding .

Mä rakastan sitä miltä hiukset tuntuu just värjättyinä. Olen ajatellut, että vois ottaa jonkun kivan kampauksenkin, mutta ei näihin mun lättänöihin käy mikään sweatdrop .
Voihan sitä kampaajalta kysyä, jos sillä ois joku kiva idea mitä et itse ole tullut ajatelleeksi.
Siinä on sekin, että mulla on olkapäihin ulottuvat hiukset ja että niihin niihin sais jonkun mallin niitä leikata enkä tykkää lyhyistä hiuksista. Olen pitkään ajatellut ottavani pidennykset, mutta maksavat niin samperisti.

Ja jos menisin ihan kamaajalle, se olisi joku alan ammattilainen ei mikään ostareitten kampaajatäti. Meijän äiti on käynnyt samalla kampaajalla jo yli kymmenen vuotta jos ei kauemmin ja aina sillä on samanlinen kampaus, kun tulee sieltä. Ja sit pitäis vielä kehua sweatdrop .
Hitto oli kyllä ankarasti rankaiseva sähkölasku. Päälle tonnin. Ilmeisesti kylmä tekee sen että lämmitys tulee helevetin kalliiksi. Plus sitte tietenki se, että koko aika on joku kone päällä (yleensä mun tietokone tai joku muu vastaava vekotin) ja sitte vielä mitä helvettiä.

Valot on päällä kans aika usein turhaan, mutta se säästö mikä niiden sammuttamisesta tulis on niin minimaalinen että ei se oikeasti näy missään.

Tulis nyt vaan se helvetin kesä jo vaikka nyt ni ois ainaki lämmintä. gonk
Armottoman nälän uhrina mun oli pakko hakea kaupasta jauhelihaa ja tehdä jauhelihakastiketta ja perunoita. Ostin myös sipsiä illemmaks, sillä tänään en tee yhtään mitään muuta kuin istun kotona ja mahdollisesti katon telkkaria tai jotain leffoja.

Oli muutama leffa jotka pitäs nähdä, jos vain muistaisin vielä ne nimet. sweatdrop

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff