Welcome to Gaia! :: The Finnish Thread // Suomalainen Thread | Forum

Register FaceBook Login Login

GST

Welcome to Gaia's forums, where millions of members gather to discuss random stuff, make new friends,
complain about life, argue about nothing, laugh at dumb pictures, discuss serious issues and/or curse like sailors.

Lurking is creepy. Quit skulking in the shadows and join the conversation!

Register to reply

Advertisement
Tags: uusi  suomalainen  thread 
Share:  
forum:391, topic:43243433
Wonderland
Haluatko valkoisen/sinisen värinen?

Ai Minkä? Iteminko? Värillä ei ole väliä, kunhan jaksan säästää siihen x)

Päätin, että en tänä jouluna (joo vittu kyllä se nyt vittu kai on pakko vittu suunnitella jo nyt vittu kun vittu kerta koko vitun koneisto vittu niin käskee vittu...) osta kenellekkään mitään. Paitsi oskarille ehkä jotain. Oskar on ainoa joka ansaitsee joululahjan.

Vitut joulusta. Miksen vois olla saatanan rikas ja lähteä jonnekkin muslimimaihin joulun ajaks. Ei varmasti tarttis kuunnella yhtään vitun kulkusta tai muuta vastaavaa ränkytystä jossain ostarin uumenissa tai muuallakaan. Vittu.

Olen materialisti ja joulun pitäis olla täten mulle helvetin hauskaa aikaa... Mutta koska en ole enää 5v niin en saa niitä lahjojakaan niin vittuako tässä. Tai no. Sain etukäteislahjana läppärin, jota tosin maksan takaisin koko aika. Lasketaanko se? No ei vittu lasketa.

Saatanan saatana nyt taas ei ole yhtään kivaa. stressed

Onyxi
Wonderland
Haluatko valkoisen/sinisen värinen?

Ai Minkä? Iteminko? Värillä ei ole väliä, kunhan jaksan säästää siihen x)

LOL ok

Enpä osta minäkään tänä jouluna kenellekkään sen ihmeempään. Siskonlikalle ja siskolle itselleen ostan jotain. Äidille annan joululahjaksi koko kämpän siivouksen ja ehkä paistan parit piparit ja tortut rolleyes

Minun pitää ostaa joululahjat ennen kuin lähden Milanoon. Yritän olla kuluttamatta liikaa rahaa. sweatdrop

——————————————————————————————~
♪♫ : Amorphis, Apulanta, Apocalyptica, In Flames
Current obsession: KH 358/2 days ۞

»»℘ Äitille jotain kivaa ja yleishyödyllistä plus kahdelle koulukaverille jotka
vetäisi herneen nenään jos jättäsin joululahjatkin väliin. Mitäpä tuosta
jos takasin ostavat jotain kans. Kait.
Ens vuonna en tule kaipaamaan sitä että ei tarvi mitää joululahjoja miettiä
ku äitille joka ainoastaan semmosen ansaitsee. >ww<

Ja tänään tapahtui jotain semmoista jonka en koskaan uskonut tapahtuvan.
Multa loppu hermit catit. O__O''
No onhan tässä aika kauan niillä eletty mutta woot. En taida saada lisää
aikoihin kun en bootyakaan pelaa, se kun ei toimi tällä koneella oikee... |D

Mitäs sitte. Loppuu kaikki kalat paitsi ne pääsiäismunat joita edelleenkin säästän.
Niitä on yli 50 ja aattelin että kun niien hinta nousee tarpeeksi niin myyn ne kaikki. o/<3
ℑ««

Ŧυọŋєłắŋ Ĵọυŧşєŋ
♪♪A queen of gold I made, a silver bride I built
From the northern summer nights, from the winter moon♪♪

♪ LaTale IGN: Hitchi ♪
»» ★ ×I want you to lead me, take me somewhere~× ★ ««
I love Grace Leann forever for giving me Fallen Wish 10th Gen~♥
Mulla on enää n. 1k vajaa, että saisin Will-o-the-wispin. xD
Koska ostelin vähän kaikkea jännää siinä välissä... ^^'

Itse en tiedä jaksanko ostaa kenellekään mitään.. olen laiska. 8D

~Blueberry and Apple~

~/~/~/~/~

Love, suffer and forget.

~/~/~/~/~

Questing:

Green ink

100/500

Internet! o/ Se toimii vihdoinkin!

...ja tietysti juuri kun Halloween event loppui...

Kradvity
Internet! o/ Se toimii vihdoinkin!

...ja tietysti juuri kun Halloween event loppui...

xd Krady!!!!

http://www.webalice.it/the_wonderland/y.png
http://www.webalice.it/the_wonderland/b.jpg
http://www.webalice.it/the_wonderland/f.jpg

Ihihi! Nyt alkaa hillitön rahankeräys! On niin kauheasti itemejä, jotka haluaisin! Olen niin ahne. ;___;

Ja sain pyykinkuivaustelineenkin! Voin vihdoinkin pestä pyykkiä. : D

Sanokaa mulle joku halpa "skin" itemi. Tai itemi jossa on skin. Tossa Nartian rockissa on mutta on englannin lipun värinen, niin ei oikeen istu silmään.

Collecting:
Black Ink

100/500

Yemaya's pearlissa on kaksi skiniä, tektekin mukaan ois alle 70k. Jaa uncanny formissa on paljon, sekin mahdollisesti alle 80k.

Ite tykkään Yemayan skineistä. :3

[edit] Ja Changelingissä on pari, sekin kohtalaisen halpa, mutta en itse erityisemmin välitä niistä.

Kuinka ihana töpö~ Yksi toveri suomalainen lisää ilmoittautuu. Mitenkäs menee? =)

Joulu se on kyllä viimeisen päälle kulutushysterian ja median raiskaamaa aikaa, mutta mikään anti-joulun lipunkantaja en ole, lähinnä siksi että saisin porukoilta selkääni jouluilonpilaamisesta. Joulusiivouksen, leipomisen, lahjojen hankkimisen ja Samu Sirkan joulutervehdyksen kyllä kestää, mutta hieman sitä pyörittelee silmiään kun jos vain verhoa yrität raottaa niin jo on naapurin valoarsenaali nussimassa silmään tai jos haluat käydä kauppakeskuksessa niin joululaulut volyymillä miljoona syövyttävät aivot jo kynnyksellä.

Tervetuloa, Mondy. : D

Joulu on ihan kivaa aikaa, kunhan ei liiku ulkona kovin paljon. Ettei näe ja kuule kaikkea sitä mediashittiä. Odotan kauhulla sitä aikaa, kun ruokakaupoissa alkaa soida joululaulut. Ihan kauheeta. Ei käy jouluapulaisia kateeksi. Tosin keskustan jouluvalot on kyllä tosi kivat. :>

Itse yritän nyt nauttia joulusta. Mutta pidätän silti itselläni myös oikeuden valittaa siitä, miten sitä tuputetaan jo helvetti marraskuussa! scream

Ymmärrän että kyseessä on vain juutalaisten salaliitto saada kulutusyhteiskunta käyntiin sesonkiaikana nostaen hintoja pilviin ja tuoden materialismin ilosanomaa joka helvetin päähän, mutta on se silti jo aika helvetin paksua, että pitää mainostaa jouluruokia ja muuta skeidaa jo nyt. Ymmärtäisin sen edes jossain marraskuun puolivälin jälkeenkin paremmin kuin jo NYT. Nyt ei ole edes vielä kymmenes.

Mutta tosiaan. Pakko se on kai jotenkin joulua kestettävä Oskarin vuoksi. Tämä pikkupallero ei tosin onneksi ymmärrä tuon taivaallista mistään joten voin aivan yhtähyvin vain majottautua huoneeni uumeniin ja pitää sosiaaliset kanssakäymiset minimissä. Tosin, kyllä sitä Oskar onnistuu aina minuakin piristämään jo pelkällä olemassa olollaan, joten ehkä se ei ole niin kamalaa.

En odota edes mitään joululahjoja. En odota niitä vain siksi, että voin sillä verukkeella tosiaan jättää lahjat itse hankkimatta. Tosin, mistä minä laiska työtön paskiainen edes niitä lahjoja saisin aikaiseksi? Voisin tehdä toki itse, mutta äiti on huono peittelemään pettymystään ja iskälle taas ei keksi ostaa muuta kuin sähkötyökaluja. Tosiaan, eräs joulu äitilleni ostin Komisario Palmu DVD-boksin, koska tiedän että hän pitää niistä, mutta se oli ilmeisesti huono idea koska siitä puuttui eräs tietty elokuva. Yrittihän tämä kovasti olla oikein iloinen lahjastaan mutta kyllä se paistaa se pettymys ja kyrpiintyminen läpi pahemmin kuin tuhat aurinkoa.

Toinen on tämä saatanan jouluvalmistelu. Se ottaa aina siitä niin ison stressin että parempi on vain pysytellä poissa tieltä. Tai no. Tässä tulee tämä naisten iänikuinen dilemma: Nainen sanoo "tee tämä" ja sinä teet. Hetkeä myöhemmin nainen sanoo "ei noin vaan tee se näin" ja tekee sen sitten lopulta itse. Tämän jälkeen nainen valittaa siitä, mikset koskaan tee mitään. Se on oikeasti rasittavaa. Joko pyydetään tekemään jotain, ja silloin se tehdään omalla tavalla. Tai sitten pyydetään tekemään jotain tietyllä tavalla ja kerrotaan, miten tämä asia tulisi hoitaa. Molempia ei voi saada (ja toivon että jokaikinen nainen maailmassa nyt ottaa jumalauta siitä opikseen; muuten se on teidän omaan stressiin lisätty.) rolleyes

Mutta joo. Teksti paisuu taas liian isoksi joten vois vaikka kehitellä jotain muuta aktiviteettia.

"Click me!"

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

We will be phasing out support for your browser soon.

Please upgrade to one of these more modern browsers.