Welcome to Gaia! :: The Finnish Thread // Suomalainen Thread | Forum

Register FaceBook Login Login

GST

Welcome to Gaia's forums, where millions of members gather to discuss random stuff, make new friends,
complain about life, argue about nothing, laugh at dumb pictures, discuss serious issues and/or curse like sailors.

Lurking is creepy. Quit skulking in the shadows and join the conversation!

Register to reply

Advertisement
Tags: uusi  suomalainen  thread 
Share:  
forum:391, topic:43243433
Dreamer's dustkin on aika talvi aiheinen.

Mä en ymmärrä miksi en voin suorittaa noita tehtävuä tuolla zOMGissa! Mun pitäis käydä reportoimassa sille agentille, mutta se ei suostu puhumaan mulle. Siinä ei edes ole sitä puhe kupla juttua joka yleensä on. Olen yrittänyt alentaa c.l:a ihan 1 asti...

Hmm, näyttää siltä että minä köyhdyin menestyksekkäästi. Operaatio Lahjoitusviikko oli kyllä hauskaa touhua, mutta sinne meni kaikki minun rahat. Täytyypä ryhtyä taas pitkästä aikaa booty grabbia pelaamaan että tienaan kaiken takaisin... xp

I'm a mule - beware - Oh, ******** it. I was a mule, now I'm a second main account, apparently.
zOMG osaa joskus olla evil.

Tutkaile zOMG forumin threadeilta, jos siinä tehtävässä on jotain isompaakin vikaa tällä hetkellä.

Enpä ole löytänyt vastaavaa tilannetta. Nyt ne kaksosetkaan eivät puhu mulle. Pitäisi käydä uudelleen ottamassa se tehtävä sieltä, koska se poistettiin, kun en tehnyt sitä tarpeeksi nopeasti rolleyes

On se nyt perkele.

Tekisi mieli muuttaa pois kotoa jo pikkuhiljaa ihan vain siksi että tahdon oman kämpän mielummin, koska äitini armas ei vieläkään ymmärrä sitä, kun sanon että minun huoneeni on minulle kuin oma asunto, ja sen takia sinne ei saa tulla ihan miten haluaa.

Ainoa ongelma ja este on tässä kohtaa vain se, että en tiedä yhtään miten tuo työttömyystuki juttu toimii. Tartten sieltä rahaa, että voin katsoa itselleni jonkun kätevän asunnon, ja ehkä tarvitsen myös asumistukea, mutta en tiedä miten sitä jaetaan ja kenelle. Opintotuki ainakin on täysin pois laskuista, sillä olen aikuislukiossa ja se on poisluettu opintotukea tarvitsevien listasta.

Kenelläkään mitään hajua miten mun pitäis oikein toimia tän homman kanssa? En voi vuokrakämppään muuttaa ilman rahaa, mutta jos en saa rahaa asumatta yksin, miten voin ikinä saada edes mitään aikaiseksi? Töihin menemistä ei voi laskea tähän mukaan, koska tarvitsen työn jossa saan enemmän aamu/päivä vuoroja, ja niitä taas ei ole ihan heti missä tahansa. Iltatöitä ja viikonlopputöitä taas puolestaan on jonkun verran, mutta ei ne kelpaa, sillä tarvitseehan mulla nyt vapaatakin olla joskus.

Help meh! gonk

Oh. Piristys päivään. Tein löytöjä.

Tutkin laatikoita ja kaappeja etsiessäni vanhoja GameBoy pelikasetteja (joo korjasin sen vihdoinkin tossa aikasemmin päivällä tylsyyspäissäni.. taino, eihän siihen muuta tarttenu ku vaihtaa tuo hajonnu näyttö mutta kuitenki) ja tein löydön. Julisteen. Ainoan julisteen jonka voisin edes harkita laittavani seinälle.

Piin likiarvo 10000 desimaalin tarkkuudella. o__o

Mulla oli aikanaan se pii juliste vessan ovessa. heart
En kyllä ikinä opetellut niitä desimaaleja, mutta periaatteessa. 3nodding

Päivää!

Nyt olis inspistä lähteä pitkälle lenkille koiran kanssa, mutta ei ole sellaista takkia jonka vois laittaa päälle sweatdrop . Pitää varmaan änkeä huppari villapaidan päälle. Kunhan ensin vähän lepään, söin tossa äskettäin.

Off-topic: Sorruin tuohon uuteen H.I.M itemiin mrgreen

Taidanpa ruveta säästämään Summoning Tomeen 3nodding

Ilmoitus luonteinen asia xd

Onyxi, kiva avi.

Ja Summoning Tome on ihan kiva itemi kanssa. smile

Miksi en opi ruotsia? Miksi en vittu opi sitä.

En ole kokenut mitään syviä antipatioita kyseistä kieltä kohtaan sitten yläasteen, mutta se ei silti tartu. Ei niin millään. Kielien pitäis olla mulle vielä kaikenlisäksi se vahva alue. Se mitkä opin helposti. Mutta ei ruotsi. Espanjan kahdelta kurssiltakin on jäänyt enemmän päähän kuin ruotsista. Sama juttu venäjän kanssa. Siitäkin on jäänyt huomattavasti enemmän päähän. Mikä helvetti siinä ruotsinkielessä sitten on!?

Voisin väittää syyksi sen, että se on liian läheistä sukua englannin kanssa. Siitä syystä sanat menee sekaisin. Tai sitten ei. Emmä vittu tiedä, tahdon vaan nyt jumalauta oppia edes jotakin että pääsee vittu läpi jostakin joskus. gonk

"Click me!"

Kiitos Eathlinn!

Hitaasti, mutta varmasti. En jaksa pelata bootya joten vendaan xd . Myisi nyt tuo peruukki niin saisi vähän ylimääräistäkin.

Siinä paha missä mainitaan xD

Jesjesjes saan huomenna internetin takaisin! Gaah, on tehnyt tiukkaa nää puoltoista viikkoa. Ja tuetkin tulivat tänään, pääsen vihdoinkin ostamaan oivariinia leivän päälle. : D

Tänään olen sitten rakentanut pahvista helvetin rumaa taloa. Kiitos, ammattikorkea. -.-

Mutta ei voi olla vihainen, koska on rahaa ja kohta nettikin!

Hoeh!

Sibyl's Incantation on yli 120k burning_eyes .

Arvatkaa vituttaako rolleyes

Collecting:
Black Ink

100/500

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

We will be phasing out support for your browser soon.

Please upgrade to one of these more modern browsers.