Welcome to Gaia! ::

Huomenta. Yskä piinaa.

Taas tylsä aamu tiedossa. -.- Menee varmaan bootyn pelaamiseksi. En osaa päättää minkä itemin haluaisin seuraavaksi.
Kradvity
Huomenta. Yskä piinaa.

Taas tylsä aamu tiedossa. -.- Menee varmaan bootyn pelaamiseksi. En osaa päättää minkä itemin haluaisin seuraavaksi.

Minä olen samassa tilanteessa, en tiedä mitä haluan sweatdrop (nyt ei ole riittävästi rahaa anyway)
Huomenta o/

Haluan lähteä kiertelee kauppoja gonk . Vaikka harvoin sieltä mitään mukaan sattuu, niissä on kiva ihan vain katella ja sovitella vaatteita whee
moi Onyxi! Minäkin olin sovitamassa vaatteita. whee
Wondy - Monta kottan belliä sulla on 8D
Onyxi
Wondy - Monta kottan belliä sulla on 8D

4 sweatdrop Rakastan kottan Belliä!
Se on ainoa item josta minulla on muutamat kappaleet.
Itsekkin olen suunnitellut että ostan toisen kottanin whee .

Miksi mut out bidataan koko ajan gonk . Yritän ostaa tota Mokona hattua, mutta on liian kallis suoraan ostettuna.
Onyxi
Itsekkin olen suunnitellut että ostan toisen kottanin whee .

Miksi mut out bidataan koko ajan gonk . Yritän ostaa tota Mokona hattua, mutta on liian kallis suoraan ostettuna.

Oh Mokona Hat! Minulla oli, mutta myyin sen koska... en tykkänyt siitä enää.
Oh, kiitos Wondy heart .
Eh, mä olen hirveän huono keksimään uusia aveja sweatdrop
Olen kottan bellin kanssa vähän kahden vaiheilla. Toisaalta se ilmacchiato mikälie on sekin kivan näköinen. Gogh reedin suhteen olen tainnut jo luovuttaa. : D

Nyt voisi olla ruokatauon paikka. Tomaattikeittoa. heart
Onyxi

Meiän pitää joskus tehdä joku "tektekkaa kaverille uusi avi". Mä ainakin tykkään tektekkaamisesta. : D
Kradvity
Onyxi

Meiän pitää joskus tehdä joku "tektekkaa kaverille uusi avi". Mä ainakin tykkään tektekkaamisesta. : D

Tektekkaamisessa on se huono puoli että sieltä sattuu valitsemaan aina kaikkein kalleimmat itemit xd
Kradvity
Onyxi

Hahaha se olisi hauska!! xd

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff