Welcome to Gaia! ::


Aivan mieletön boogie!

Stam1na heitti semmosen keikan että oksat pois, Arch Enemyn hieman missasin ja Diablo vetäs niin vahvan keikan että jalka hajos.

Nyt ruokaa, saunaa ja paaaaljon unta (kunhan eka kyllästyy koneella istumiseen) ninja
Dodih. biggrin Meikäläinenki mitä ilmeisemmin näkee Stam1nan tänä kesänä ku meen Seinäjoen Otakuilta hommiin Aukustiin, hallituksen jäsen ku oon. Rock on!

Tulipa katottua Jimiltä Metallica-dokkari. Kyl se vaan on mahtava bändi. Ja heti tuli törkeä tarve kuunnella kysestä bändiä. Voiski tänään vähäsen soittaaki sitä. twisted Pelihyllystä ku löytyy GH: Metallica.
En koskaan oppinut ymmärtämään Metallicaa. Progressiivinen metalli on enemmän mun juttu. :3

En ole käynyt yhdelläkään keikalla pitkään aikaan. :< En yleensä kuuntele artisteilta kokonaisia levyjä, pikemminkin 1-3 kappaletta per artisti. Ja mitä jos keikalla ei soitetakaan niitä kolme biisiä jotka tiedän? |<
Mä opin ymmärtämään Metallicaa jo yheksänvuotiaana eli semmoset kymmenen vuotta sitte. xd Siitä asti tykänny.

Mä oon viimeks ollu kunnon keikalla -07 Provinssis kattoos MUCCua. Oli kyl kaiken rahan arvonen keikka, pääsin melkeen eturiviin, sain loistavia kuvia ja... KOSKIN TATSUROUHUN~ whee
Kradvity
Kouri pelkästään tosi hyviä tankkeja. 17 kalaa, pelkkää water meatia ja Lilaa. Tosin ei mullekaan kyllä kovin usein sitä yli tonnia tule. Aika usein pyörii siinä 500 paikkeilla.

[edit] Aah, joulupiparia. <3


Sitähän mä kylläki yritänki, mut onnistun useimmiten kämmimään ne ja väistelen kolikot nappaillen niitä jutskia mitkä hidastaa ja vähentää rahaa ym. xp
Miruba
Kradvity
Kouri pelkästään tosi hyviä tankkeja. 17 kalaa, pelkkää water meatia ja Lilaa. Tosin ei mullekaan kyllä kovin usein sitä yli tonnia tule. Aika usein pyörii siinä 500 paikkeilla.

[edit] Aah, joulupiparia. <3


Sitähän mä kylläki yritänki, mut onnistun useimmiten kämmimään ne ja väistelen kolikot nappaillen niitä jutskia mitkä hidastaa ja vähentää rahaa ym. xp


Jjoo, jotenkin onnistuin aina väistämään ne hyvät pallerot ja osumaan huonoihin. Se on käsittämätöntä. Täysin käsittämätöntä.
Kradvity
Miruba
Kradvity
Kouri pelkästään tosi hyviä tankkeja. 17 kalaa, pelkkää water meatia ja Lilaa. Tosin ei mullekaan kyllä kovin usein sitä yli tonnia tule. Aika usein pyörii siinä 500 paikkeilla.

[edit] Aah, joulupiparia. <3


Sitähän mä kylläki yritänki, mut onnistun useimmiten kämmimään ne ja väistelen kolikot nappaillen niitä jutskia mitkä hidastaa ja vähentää rahaa ym. xp


Jjoo, jotenkin onnistuin aina väistämään ne hyvät pallerot ja osumaan huonoihin. Se on käsittämätöntä. Täysin käsittämätöntä.


Eikä asiaa auta se, että rakastakin rakkaampi läppärini tykkää toimia useimmiten viiveellä ja lagaa kesken kaiken. sweatdrop
Miruba


Eikä asiaa auta se, että rakastakin rakkaampi läppärini tykkää toimia useimmiten viiveellä ja lagaa kesken kaiken. sweatdrop


Mäkin rakastan sun läppäriä. :< Ostaisin oman, jos kehtaisin. Mutta en mä sitä oikeasti mihinkään tarvitsisi kun on tämä pöytäkone. Mut voisin viedä läppärin kaikkiin kivoihin paikkoihin ja irkata vaikka Hesburgerin vessassa. ;___;
Kradvity
Miruba


Eikä asiaa auta se, että rakastakin rakkaampi läppärini tykkää toimia useimmiten viiveellä ja lagaa kesken kaiken. sweatdrop


Mäkin rakastan sun läppäriä. :< Ostaisin oman, jos kehtaisin. Mutta en mä sitä oikeasti mihinkään tarvitsisi kun on tämä pöytäkone. Mut voisin viedä läppärin kaikkiin kivoihin paikkoihin ja irkata vaikka Hesburgerin vessassa. ;___;


No mie sain tämän vaan sillä syyllä, että läksyjen tekoon tarvittiin koneita. Maksokin sitten sekä joulu- että synttärilahjat. Ei vaan oo oikeen tullu tuohon läksyjen tekoon käytettyä vaan kaikkeen muuhun. xD
Seuraavalla alalla kyllä varmasti tarttee läksyjen tekoon. u__u Mutta ei se mitään. Pääsen elementtiini eli koneen eteen nököttämään~ ♥
Miruba


No mie sain tämän vaan sillä syyllä, että läksyjen tekoon tarvittiin koneita. Maksokin sitten sekä joulu- että synttärilahjat. Ei vaan oo oikeen tullu tuohon läksyjen tekoon käytettyä vaan kaikkeen muuhun. xD
Seuraavalla alalla kyllä varmasti tarttee läksyjen tekoon. u__u Mutta ei se mitään. Pääsen elementtiini eli koneen eteen nököttämään~ ♥


Mun elementti on kans koneen edessä nököttäminen. Toisinaan myös jääkaapin edessä nököttäminen.

Mikä sun ala on? :3
Kradvity


Mun elementti on kans koneen edessä nököttäminen. Toisinaan myös jääkaapin edessä nököttäminen.

Mikä sun ala on? :3


No tänä keväänä valmistuin leipuri-kondiittoriks ja seuraavana alkaakin datanomin linja. Sopii mulle paljon paremmin. xDD
Miruba


No tänä keväänä valmistuin leipuri-kondiittoriks ja seuraavana alkaakin datanomin linja. Sopii mulle paljon paremmin. xDD


Ammatti: nörtti whee Ei paha.

Leipuri-kondiittori. Heti kun luin ton suuhun tuli sellanen joulutortun maku. :> Tai pikemminkin sen päälle ripoteltavan valkoisen sokeritomun maku. Ei paha.
Kradvity


Ammatti: nörtti whee Ei paha.

Leipuri-kondiittori. Heti kun luin ton suuhun tuli sellanen joulutortun maku. :> Tai pikemminkin sen päälle ripoteltavan valkoisen sokeritomun maku. Ei paha.


Eihän se ollenkaan. Varsinkin kun siihen on jo ehtiny harjotella sen 19 vuotta. whee Kaiken kruunaa tieto siitä, että tulee vielä saamaan palkkaa koneen eessä kököttämisestä. Oonkohan mä ikinä ollu näin innoissani koulun alottamisesta. O___o
Miruba


Eihän se ollenkaan. Varsinkin kun siihen on jo ehtiny harjotella sen 19 vuotta. whee Kaiken kruunaa tieto siitä, että tulee vielä saamaan palkkaa koneen eessä kököttämisestä. Oonkohan mä ikinä ollu näin innoissani koulun alottamisesta. O___o


Innostus on hyvä merkki. :3 Muakin ihan nolotti se miten innoissani olin siitä, että saan opiskella alaa, joka kiinnostaa mua. Nördejen onni on se, että monia kiinnostaa tietotekniikka enemmänkin. Olen ollut huomaavinani, että monilla on vaikeuksia valita ammattia. confused
Nyt vois vaikkapa etsiä uutta musiikkia. Spotify rokkaa.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum