Welcome to Gaia! ::

Kradvity
Wondy! Ihana! : D

Tyhmä olo kun en keksinyt sitä itse. -.-

xd xd Ehkä se on normaalia koska yleensä suomalaisilla on lyhyitä nimiä. Kaksi tai kolme tavua. Minulla on IRL pitkä nimi!
Pfft, latas pitkään ja lopulta sinne ilmesty kalat lillumaan mut mitään ei tapahtunu vaikka kuinka naputtelin niitä. rolleyes Eli slotseille~
Jjoo, osa akvaarioista lagaa tosi pahasti, liian korkeat grafiikat saattaa olla syynä. Yleensä kyllä pelittää aika hyvin.

Toisaalta, mulla on pöytäkone, jossa on neliydinprosessori sun muut hienoudet.
oletteko lukeneet uudesta ilmoituksesta? Eli klikkamalla sponsoreita saa gaia cashia ilmaiseksi?
.... epäilyttää hieman!
stare
Ei ole mitään niin loistavaa tunnetta kun vasta ajeltu pää. whee
Toi sponsorijuttu oli kyl hämäävä. Pitää ilmeisesti lähettää joku tekstari jonnekin tai jotain... En lukenut ohjeita, niin en yhtään tajunnut mistä on kyse. sweatdrop
Siellon joitaki mihin ei tartte kännykkää mut ylläripylläri, eivät toimi ilmeisesti Suomes. Että silleen.

Huh huh, annoinpa sit cardseis aika reippaasti npc'lle turpiin ku kaikki kolme voitin. biggrin Varmaan jotain tuhat ticketiä tuli siinä sivus. wink
ehkä joku tarjous ameriikkalaisista sponsoreista on ilmainen, mutta kun katsoin meidän eurooppalaisia sponsoreita huomasin että ne ovat kaikki maksullisia! xp
No enpä jaksa sponsoreista kiinnostua 8''DD Kuitenkin vievät kaikki rahat tjn.
Tämä juttu tekee minut surullisesksi. Muistan kun vuosia sitten Gaiassa ei ollut Gaia Cash ollenkaan. Se oli mahdollista maksaa rahalla vain kuukaden kirjeeseen... ja sen nimi silloin ei ollut "Monthly Collectible", vaan lahjoitus!
Vanhat hyvät ajat on varmaan ollu joka paikas... biggrin Ite joskus syydin rahaa niinki naurettavaan asiaan ku Bitefightiin et sain leveloitua itteeni nopeemmin jne. xd Kyl siitä se hyöty oli et pääsin kakkosservulla aikoinaan top20:iin. ^^; Aika jolloin olin hyvin no life.
Muakin ärsyttää, mutta pidän tätä hyvänä oppituntina turhasta tavaranhimosta. Opettaa nöyryyttä. Toivottavasti.

Nyt pitää jatkaa aarteenkouraisua, tarttee lisää kultaa. heart
Mrääh, mäki haluun kouria kaloja. D8 Mut evo mikä evo. Jos joku ny ostas ton slot machinen niin sais päälle 7000 goldia. cool
No, kuitenkin allekirjoitin vetoomuksen hämäriä sponsoreita vastaan!
LINK
Mulle tulee väkisinkin mieleen Habbo Hotel. Täälläkin alkaa mennä samaan suuntaan enemmän ja enemmän koko ajan.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff