Welcome to Gaia! ::


Greedy Hunter

Inritus_v3


Hahah, thanks! smile

I like history but I don't intentionally dig up things related to it and learn them. My siblings are big time history nerds so I have the duty to be different. mrgreen
I also like IT things but do them only on the side just for fun. Learning to program Java at the moment.
Gess Jahd
Inritus_v3


Hahah, thanks! smile

I like history but I don't intentionally dig up things related to it and learn them. My siblings are big time history nerds so I have the duty to be different. mrgreen
I also like IT things but do them only on the side just for fun. Learning to program Java at the moment.


That's pretty interesting. At some point I did a lot of actionscript and HTML. But that's a while ago and I forgot all about it. Do you like video games?

Greedy Hunter

Inritus_v3


I'm learning HTML & CSS too but as self-learning ever since I was like 13 or so. lol

Yeah, I do. I game only on PC and I play rather old games though. There's so much great stuff I didn't have time to play when I was younger.
Gess Jahd
Inritus_v3


I'm learning HTML & CSS too but as self-learning ever since I was like 13 or so. lol

Yeah, I do. I game only on PC and I play rather old games though. There's so much great stuff I didn't have time to play when I was younger.


That sounds cool. What kinda games are those?

Greedy Hunter

Inritus_v3


Everything from Pandemonium to Dragon Age: Origins. I like RPGs, FPSes/TPSes, adventure games (Monkey Island!) and alike.
Never going to grow out of Tomb Raiders... ^^;
Gess Jahd
Inritus_v3


Everything from Pandemonium to Dragon Age: Origins. I like RPGs, FPSes/TPSes, adventure games (Monkey Island!) and alike.
Never going to grow out of Tomb Raiders... ^^;


Cool!
Can I add you?

Greedy Hunter

Inritus_v3


No need to ask, feel free to!
Hankittiin sitten koiranpentu. Eihän se tietenkään haluaisi yksin nukkua, vaan ulvoo kuin palosireeni. Tästä syystä herätys aikaistui tunnilla ja tuntuu siltä kuin pää olisi täynnä tiiliskiviä. Tiesin että tämä voi olla rankkaa, mutta yllätyksenä tuli silti. gonk

Luiden hankkiminen ainakin hieman sai sille tekemistä joten ehkä se tästä. Toivottavasti ainakin.

RevvRaptor's Fangirl

Toxic Garbage

Finnish girl here! o/

I would like to point out, that the sentence "Tervetuloa suomalainen threadissa! // Welcome to the Finnish thread!" is wrong. D: It should say "Tervetuloa suomalaiseen ketjuun!" n___n;
Hepskukkuu. Alkoi tuo Morrowind maistumaan taas pitkän tauon jälkeen ja tässä nyt paukuttanut menemään koko lauantain.

Ei mitään sen kummempaa. Taidan kohta käyttää koiran ulkona kun se kuitenkin jossain yhden kahden tienoilla aamuyöstä haluaa ulos, kuten tavallista. neutral
Finland is so awesome I would love to visit it, but I live in Canada now.

Steadfast Protector

7,150 Points
  • Battle: Defender 100
  • The Perfect Setup 150
  • Brandisher 100
For those of you who live in Helsinki, what are some musts to go to? I plan on visiting for a day or two when I go to see a friend, and I am wondering what the locals have to say would be most worth visiting.

Thank you for your time~

Adored Sweetheart

8,350 Points
  • Object of Affection 150
  • Love Machine 150
  • Somebody Likes You 100
I think I've been here before, but anyways...

Hey again! How are you guys?

Ok, jos mä olen ollut täällä aijemmin, niin tää tänne suomeksi kirjottelu tuntuu edelleen aivan yhtä oudolta. Jotenkin.. outoa. Ei Gaiaan kirjotella mitään suomeksi xD
AdamWalshill
I think I've been here before, but anyways...

Hey again! How are you guys?

Ok, jos mä olen ollut täällä aijemmin, niin tää tänne suomeksi kirjottelu tuntuu edelleen aivan yhtä oudolta. Jotenkin.. outoa. Ei Gaiaan kirjotella mitään suomeksi xD

Itsehän olen kirjoittanut viimeiset pari vuotta Gaiaan enemmän suomeksi kuin englanniksi. Johtuen ehkä siitä, kun en pahemmin liiku juurikaan oikein tämän threadin ja killan ulkopuolella, jos nyt satunnaista ristiretkeä Gaming Discussionin ja C&T:n puolelle ei lasketa. Näissäkin tapauksissa postaus riippuu täysin miten jaksaa kiinnostaa yhtään mikään juuri sillä hetkellä.

Nyt näyttäisi vahvasti siltä että mun kannattaisi harjoitella tuleviin kokeisiin ja ehkä jopa oikeasti yrittää tehdä jotakin. Koiran hankkimisen jälkeen on tuo kouluun lähteminen alkanut maistumaan niin pahasti puulta, että pitänee pian tehdä asialle jotain. Se vain jotenkin tuollainen pieni karvapallo vie kaiken energian ja jättää jäljelle vain taktisesti sijoiteltuja lammikoita joihin astuminen on aina yhtä hilpeä yllätys.

Pahin pelko tällä hetkellä on että tuo ei opi ikinä sisäsiistiksi, mutta toivon mukaan olen väärässä. sweatdrop

Adored Sweetheart

8,350 Points
  • Object of Affection 150
  • Love Machine 150
  • Somebody Likes You 100
Taxet
AdamWalshill
I think I've been here before, but anyways...

Hey again! How are you guys?

Ok, jos mä olen ollut täällä aijemmin, niin tää tänne suomeksi kirjottelu tuntuu edelleen aivan yhtä oudolta. Jotenkin.. outoa. Ei Gaiaan kirjotella mitään suomeksi xD

Itsehän olen kirjoittanut viimeiset pari vuotta Gaiaan enemmän suomeksi kuin englanniksi. Johtuen ehkä siitä, kun en pahemmin liiku juurikaan oikein tämän threadin ja killan ulkopuolella, jos nyt satunnaista ristiretkeä Gaming Discussionin ja C&T:n puolelle ei lasketa. Näissäkin tapauksissa postaus riippuu täysin miten jaksaa kiinnostaa yhtään mikään juuri sillä hetkellä.

Nyt näyttäisi vahvasti siltä että mun kannattaisi harjoitella tuleviin kokeisiin ja ehkä jopa oikeasti yrittää tehdä jotakin. Koiran hankkimisen jälkeen on tuo kouluun lähteminen alkanut maistumaan niin pahasti puulta, että pitänee pian tehdä asialle jotain. Se vain jotenkin tuollainen pieni karvapallo vie kaiken energian ja jättää jäljelle vain taktisesti sijoiteltuja lammikoita joihin astuminen on aina yhtä hilpeä yllätys.

Pahin pelko tällä hetkellä on että tuo ei opi ikinä sisäsiistiksi, mutta toivon mukaan olen väärässä. sweatdrop

Oho, aika hassua biggrin

Mä en ole ikinä seurannut mitään threadia oikein ajatuksella enkä ole koskaan harrastanut kiltoja. Johonkin kiltaan joskus kuulunut, mutta ei siitä ikinä oikein mitään tullut xD

Minkähän merkkinen koira teitillä on? Onko se nyt kuinka vanha?
Ja usko pois, kyllä siitä sisäsiisti tulee joka tapauksessa ^^

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum