Welcome to Gaia! ::


Hommasin eilen Spotifyn =D aiii että...

Conservative Exhibitionist

Mulla oli ennen, vanhassa koneessa winmx. Rakastin sitä. Harmivaan, kun sillä koneelle ei voinnut polttaa cd:lle niin hävis kaikki ne musiikki samalla, kun konekkin ninja .

Nykyään kuuntelen ihan juutuupissa. Kaikki muu sellaset latauspaikat joko maksaa tai sitten ovat vaarassa antaa viiruksia tai trojia. Ja sitten on se vaara, että saa poliisit oven taakse, kun ilmaiseksi lataaminen ei ole mitenkään laillista xd .

Sparkly Lunatic

Mulla on yks invite tarjolla Spotifyyn vielä, vaikka Freekin on tarjolla nykyään....

Mutta ei ole sen voittanutta.
Spotifyta suosittelen lämpimästi.

Sparkly Lunatic

Varsinkin kun tuli Social, parantui se huomattavasti. Import local files. <3
Spotify Premium. Offline playlist osaa joskus pelastaa jopa ihmishenkiä.

Plus kymppi kuussa ei ole mitään.

Sparkly Lunatic

Täytyy antaa nyt iso plussa Gaialle. Pitkä taistelu oli mutta kun tuli tekninen häiriö eräs kerta kun tilasin taannoin cashia ja en saanut sitä, ja se laskutettiin multa, tuplana.

Zongin asiakaspalvelu ei tahtonut auttaa mua, hemmetin pitkä tappelu oli. Oli omasta mielestä pitävät todisteet.

Sitten kun palasin Gaialle vielä, ja näytin todisteet, mä sain cashini. heart

Pitkään meni, mut ei tarvinnut tyhjästä maksaa. *huokaisee helpotuksesta*

Sparkly Lunatic

HYVÄ JUMALA. Mä sain uudesta RIGistä Ikki the Kitsunen. Ja pari muuta hyvää itemiä! Nyt kyllä...

Ikkin suhteen mietin vielä pidänkö vai myynkö. Olis se hassu pitää moinen kakkiainen, mutta sillä rahalla kun saisi kaikkea muutakin... D:
APUAA tuo onn niin ihana tuo rig!!! kunnon festari aihe =D

Tekis mieli taas ostaa tuollainen mutta tuuri on tosi kakka... pitäis ostaa bundle että ois ees joku mahollisuus... muttakun siellä on Lady Gaga itemi (Pop Factory siis) =´< ja nuo kaikki muutkin näyttää toooooooosi kivoilta!!

Sparkly Lunatic

Tää RIG on kyllä ihan kammotus kun niin paljon itemeitä mitä haluaa.
eii sa peittää

Sorry just had to. I'm Swedish, your sworn enemy.
Ah, the old ei saa peittää thing.

Sain Oisin's Blessingin tästä RIGistä, mutta muuten aika turhia itemeitä. On siellä jokunen ihan kivan oloinen, mutta tuskin otan toista settiä kuitenkaan. Pidin Luna's Incencestä enemmän.
Voi luoja teidän kanssa T__T

Sparkly Lunatic

Oim kuumaliima on ihanaa tavaraa... eiku vittu mä vihaan sitä! *nukkejuttuja*

Charon. <3

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum