Welcome to Gaia! ::

Cat person or dog person?

Cats 0.39130434782609 39.1% [ 18 ]
Dogs 0.15217391304348 15.2% [ 7 ]
Both! 0.43478260869565 43.5% [ 20 ]
Neither 0.021739130434783 2.2% [ 1 ]
Total Votes:[ 46 ]
< 1 2 3 4 5 6 3 4 5 6 7 ... 149 150 151 > >> >>> »|
Yay new thread!
WOOO! MINTNESS!!! Thankee, FE, MUCH appreciation...Now I get to tell peoples about the new one!!! WOOO!!! sweatdrop / blaugh / 4laugh / rofl / rolleyes / biggrin / smile / xd / 3nodding / xp / surprised / wink / cool / lol / razz / twisted / mrgreen / ninja / pirate
Bloodstorm Revolution's avatar

Shy Noob

12,200 Points
  • Threadmaster 200
  • Firestarter 200
  • Inquisitor 200
Nicely done. ^^
Glad you guys like it. It still needs a bit of work, but this is what I whipped up in about an hour. Just got fed up this morning when I went back to the old thread and the poll was so old it was asking me to vote again for the third time. You know how you get all excited like, "hey, maybe they've fixed it and it's a new poll!" but no, it's the same old one from a bazillion years ago.
Bloodstorm Revolution's avatar

Shy Noob

12,200 Points
  • Threadmaster 200
  • Firestarter 200
  • Inquisitor 200
Yeah i was getting pretty sick of voting for the same option like every month.
Indeed, it would be nice to have someone who is on Gaia regularly, and who can update the thread...
Keep checking the front page because I'm adding more and editing it all the time.
Nathair77
WOOO! MINTNESS!!! Thankee, FE, MUCH appreciation...Now I get to tell peoples about the new one!!! WOOO!!! sweatdrop / blaugh / 4laugh / rofl / rolleyes / biggrin / smile / xd / 3nodding / xp / surprised / wink / cool / lol / razz / twisted / mrgreen / ninja / pirate


Yay, please do!
Cyropaedia's avatar

8,050 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Befriended 100
  • Generous 100
Great photos. =)
Nathair77
Indeed, it would be nice to have someone who is on Gaia regularly, and who can update the thread...


The other girl's profile got hacked and she couldn't access it anymore, hence why she stopped coming and updating the thread/poll.
388 seismic shocks in chch after the 7.1 erthquake (11/09/2010)
i heart Aotearoa
Custom Kiwi
Nathair77
Indeed, it would be nice to have someone who is on Gaia regularly, and who can update the thread...


The other girl's profile got hacked and she couldn't access it anymore, hence why she stopped coming and updating the thread/poll.

Yes, I know it wasn't her fault, I wasn't placing blame, merely saying that it'd be nice...And look! You're back biggrin
spheal 000's avatar

5,300 Points
  • Conversationalist 100
  • Tycoon 200
  • Citizen 200
*pokes head in*
'Ello biggrin

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games