Welcome to Gaia! :: Italian gaian? | Forum

Register FaceBook Login Login

GST

Welcome to Gaia's forums, where millions of members gather to discuss random stuff, make new friends,
complain about life, argue about nothing, laugh at dumb pictures, discuss serious issues and/or curse like sailors.

Lurking is creepy. Quit skulking in the shadows and join the conversation!

Register to reply

Advertisement
Tags: italian  gaian 
Share:  
forum:391, topic:52119179
< 1 2 3 4 5 6 >
I really want to learn though :/ Italian guys are cuute :3

I want PMs and Comments too~ ):
http://tinyurl.com/mernuh
http://tinyurl.com/mqzb2m

Ciao a tutti.

buon giorno

bump

Come on guys, don't let this thread die.

Buongiorno Angel Sugai, come state? Il mio italiano non è perfetto perché io solamente l'ho praticato un po'. Da dove siete?

Bene bene bene ^^. Io sono italiana davvero 100%! E adoro la mia lingua. Vivo vicino a Milano.
Studio inglese da tanto, ma sbaglio ancora ^^

Are you really studing italian at school wow, that's great I do not know that really, that someone in another country could study our language, interesting for licterature but poor when u think about international cooperation. English is easier and more used...

NymeriaTaine

El Dimentio
Buongiorno Angel Sugai, come state? Il mio italiano non è perfetto perché io solamente l'ho praticato un po'. Da dove siete?

Io sono ben e voi? Io vivo in Stati Uniti.

Angel Sugai
El Dimentio

Ohh, io sono anche dagli Stati Uniti ma da Porto Rico. Da quello stato voi siete? Il mio fratello abita alla Pennsylvania. Quanti anni avete?

El Dimentio
Angel Sugai
El Dimentio

Ohh, io sono anche dagli Stati Uniti ma da Porto Rico. Da quello stato voi siete? Il mio fratello abita alla Pennsylvania. Quanti anni avete?

Io vivo in Nebraska e ho 21 anni.

Angel Sugai
El Dimentio
Angel Sugai
El Dimentio

Io vivo in Nebraska e ho 21 anni.

Ohhh, io solamente ho 17 anni. Voglio andare alla Pennsylvania il prossimo anno. E perché voi sapete l'italiano, i vostri genitori sono Italiani o voi piace la lingua come me?

Please take my survey in the Gaia International forum, I need your help! smile

http://www.gaiaonline.com/forum/gaia-international/a-survey-on-climate-change-please-help-me/t.55256449/

El Dimentio
Ohhh, io solamente ho 17 anni. Voglio andare alla Pennsylvania il prossimo anno. E perché voi sapete l'italiano, i vostri genitori sono Italiani o voi piace la lingua come me?

Mi piace la lingua.

Ma qua tutti non sono italiani T^T sono uno dei pochi crying Cmq piacera ^^

Heil kaos
Ma qua tutti non sono italiani T^T sono uno dei pochi crying Cmq piacera ^^

Mi correggo xD piacere

Ciao a tutti.

This card was made by Yoshimi Sugai so, don't you dare take it!

92% of teens moved on to rap music. If you're part of the 8% that rock out everyday put this in your sig
< 1 2 3 4 5 6 >

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

We will be phasing out support for your browser soon.

Please upgrade to one of these more modern browsers.