Welcome to Gaia! :: Italian gaian? | Forum

Register FaceBook Login Login

GST

Welcome to Gaia's forums, where millions of members gather to discuss random stuff, make new friends,
complain about life, argue about nothing, laugh at dumb pictures, discuss serious issues and/or curse like sailors.

Lurking is creepy. Quit skulking in the shadows and join the conversation!

Register to reply

Advertisement
Tags: italian  gaian 
Share:  
forum:391, topic:52119179
1 2 3 4 5 6 >
here's some Italian?

Io sono italiano troppo e vivo in Italia!! ^o^

Ima American and damn proud of it!

Español: ¡Hola a todos! Soy de los Estados Unidos. Estoy aprendiendo español, así que entiendo un poco de italiano.

Italiano: Ciao a tutti! Sono degli Stati Uniti. Sto imparando spagnolo così capisco un po 'di italiano.

English: Hello everyone! I am from the United States. I am learning Spanish so I understand a little of Italian.

bump.

bump

Io non sono l'italiano. Ma voglio sono italiano. Io studio l'italiano in scuola.

Voglio questo thread per rimane attivi.

Angel Sugai
Voglio questo thread per rimane attivi.

Anche io.

Meh and My Non-existing Editing Skills

PM (;

non sono italiana, sono mexicana, ma vorrei parlare italiano

para los que entienden español, me podrian enseñar algo de italiano

can any of you teach me somthing in italian

joliedemoiselle
Entiendo Español mejor porque he venido estudiando Español más luego Italiano. Lectura Español me ayuda a comprender mejor Italiana.

Mi pare di capire meglio spagnolo perché sono stato studiare lo spagnolo più poi italiano. Lettura spagnolo mi aiuta a comprendere meglio italiana.

I understand Spanish better because I have been studying Spanish more then Italian. Reading Spanish helps me to understand Italian better.

Quiero aprender más Italiano.

Voglio saperne più italiano.

I want to learn more Italian.

This card was made by Yoshimi Sugai so, don't you dare take it!

92% of teens moved on to rap music. If you're part of the 8% that rock out everyday put this in your sig

I teach! I not know english but I teach Italiano a voi!!

JetMcQueen
Ciao! : )
Parlo solo un po' d'italiano. Io studio l'italiano in scuola~~

I am italian but cant speak the language sad

http://i27.tinypic.com/24e5l01.jpg

Mess Yourself
Io non sono italiano ma io posso parlare la vostra lingua! Sono felice che non ho dimenticato molto anche se io quasi non parlo l'italiano. sweatdrop

Ma credo che posso avere una conversazione nella vostra lingua senza dei grandi problemi. Al meno quello penso blaugh

Uiiiii, non pensavo che io potevo parlare tanto dell'italiano. Veramente fa moltissimo che non lo parlavo. sweatdrop

Please take my survey in the Gaia International forum, I need your help! smile

http://www.gaiaonline.com/forum/gaia-international/a-survey-on-climate-change-please-help-me/t.55256449/
1 2 3 4 5 6 >

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

We will be phasing out support for your browser soon.

Please upgrade to one of these more modern browsers.