Welcome to Gaia! ::

Uffda...
Er på ferie i Danmark her nå, og været har sålangt vær kjempefint.
akkurat i dag har det vært grått og småregnet.
Bestemor mener at det tordnet og lynte også, men jeg er heldigvis på ferie i motsatt landsdel.
Er kjemperedd lyn.

Hva slags jobb har du?
Pattern Clash
Uffda...
Er på ferie i Danmark her nå, og været har sålangt vær kjempefint.
akkurat i dag har det vært grått og småregnet.
Bestemor mener at det tordnet og lynte også, men jeg er heldigvis på ferie i motsatt landsdel.
Er kjemperedd lyn.

Hva slags jobb har du?

Jeg jobber på en cafe. Var ikke så mye folk som jeg var redd for i dag, så det gikk helt fint. 3nodding
Heldig, da.
Jeg jobbet på en helsekostbutikk en sommer - det var ikke SÅ mange kunder, men når de kom, så kom de fleste på en gang gonk
Pattern Clash
Heldig, da.
Jeg jobbet på en helsekostbutikk en sommer - det var ikke SÅ mange kunder, men når de kom, så kom de fleste på en gang gonk

Ja det er som oftest sånn har jeg funnet ut. Vennene mine har det også sånn, og de aller fleste kundene kommer når det bare er meg på jobb. gonk
Heija^^

Hvor i Norge er dere fra? Trosø ibestad komune
Hvor gamle er dere? æ e 14 blir 15 te høstn
Hva heter dere, og hva er interessene deres -..- ine marie 7 genrasjon i dons slækta du finn mæ uansett i dons slekt boka-..- så mange veit om mæ alt utn at æ veit-..- vel eg e anime og data friik-..- liker å hjelpe til i familie busnissen^^ ja litt om mæ eg veti om fleir norske som e vennan mine i orntlig verden ska tipse dæm om dettan forume wink add mæ alle norske!!!! ^^
leluna90
Pattern Clash
Heldig, da.

Ja det er som oftest sånn har jeg funnet ut. Vennene mine har det også sånn, og de aller fleste kundene kommer når det bare er meg på jobb. gonk

Ugh, en gang var jeg SKIKKELIG stresset (det var min 2. uke i jobben, bare, så jeg var skikkelig ny) da en dame ringte til butikken vår og skjellte meg ut for full rulle, fordi butikken min BARE hadde laktosefri youghurt med NATURELL smak, åh fy åh fy!
Man kan jo ikke være slem, så ejg måtte jo bare jatte med og prøve å berolige henne inntil hun ble lei og la på.
Da hun hadde lagt på stod det tre kudner i kø foran disken og var sure på MEG fordi jeg ikke kan ta imot betaling samtidig som jeg vasker gulv OG snakker i en ikke-trådløs telefon stare
Og jeg har helt glemt å svare på spørsmålene dine ser jeg. xD

Jeg bor i Herøy kommune i Møre og Romsdal, i en bitteliten by som kom på kartet for bare noen år siden. Å bo på en øy er fint nok, men vi hadde slitt litt visst brua vår plutselig raste sammen eller noe sånt..
Jeg heter Sandra og blir 19 år til sommeren, og jeg er også russ i år! biggrin Jeg både gleder og gruer meg litt egentlig, men jeg vet ikke helt hvorfor enda.

Jeg sitter mye på data, men jeg liker også gode bøker, tegning, film, vennene mine og den slemme kaninen vår som vi har oppkalt etter bokseren Mike Tyson.

Det var det meste tror jeg. smile
ahehee... sorry, im not Norwegian i accidentally clicked the link.. anyway... i am fascinated by ur language...^^
leluna90

Jeg bor i Herøy kommune i Møre og Romsdal, i en bitteliten by som kom på kartet for bare noen år siden. Å bo på en øy er fint nok, men vi hadde slitt litt visst brua vår plutselig raste sammen eller noe sånt..
Jeg heter Sandra og blir 19 år til sommeren, og jeg er også russ i år! biggrin Jeg både gleder og gruer meg litt egentlig, men jeg vet ikke helt hvorfor enda.

Jeg sitter mye på data, men jeg liker også gode bøker, tegning, film, vennene mine og den slemme kaninen vår som vi har oppkalt etter bokseren Mike Tyson.

hihi, så kos!
Jeg blir ikke russ i år, desverre, jeg skal gå hele VGS om igjen *sukk*
Åssen linja går du?
Og hva/hvor skal du gå til neste år? :3
Minaw's avatar
  • 150
  • 100
  • 200
Jeg heter Minda og er 14 år er fra Kvelde, fra Vestfold.
Hei Minda! biggrin
Har du en bra ferie sålangt?
GOD PÅSKE!
Hoppsan, en massa norrmän!
Pattern Clash
leluna90

hihi, så kos!
Åssen linja går du?

Går allmenn med realfag som linje. Hele VGS om igjen?! Synes synd på deg, ikke snakk om at jeg hadde gjort det. Tre år på den skolen er mer en nok for meg!

Jeg kommer mest sannsynlig til å begynne på universitetet i Bergen, men jeg er ikke sikker på hva jeg kommer til å studere der enda, først må jeg se hva jeg kommer inn på.
Men Bergen er en fin by og det er mange jeg kjenner som skal dit også, så jeg tror ikke jeg kommer til å føle mej alt for ensom. Så lenge jeg husker å ta med paraply. ninja
i need to learn norwegian
leluna90
Pattern Clash
leluna90

hihi, så kos!
Åssen linja går du?

Går allmenn med realfag som linje. Hele VGS om igjen?! Synes synd på deg, ikke snakk om at jeg hadde gjort det. Tre år på den skolen er mer en nok for meg!

Jeg kommer mest sannsynlig til å begynne på universitetet i Bergen, men jeg er ikke sikker på hva jeg kommer til å studere der enda, først må jeg se hva jeg kommer inn på.
Men Bergen er en fin by og det er mange jeg kjenner som skal dit også, så jeg tror ikke jeg kommer til å føle mej alt for ensom. Så lenge jeg husker å ta med paraply. ninja

Bergensere er gøye folk biggrin

Jeg gikk allmennfag, nå skal jeg gå Media&Kommunikasjon. Det kan bli gøy.
Jeg skal prøve å komme meg vekk fra Vadsø så snart jeg kan, da. Så det innebærer at jeg må jobbe i fritida mi...

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff