Welcome to Gaia! ::

~~ The Official Norwegian Thread ~~

Hei alle sammen!

Jeg fandt ingen tråd her om Norge, så jeg tenkte for meg selv "Hmm... Hvordan kan et så kult land være komplett utelatt? Dette jeg endre på!"

Så.
Dette er tråden for alle Nordmenn her på Gaia!
... Og her snakker vi selvfølgeligbare på Norsk 3nodding

Det er en selvfølge at alle følger gaia´s regler, oppfører seg pent, og skriver så pent og ordentlig som de kan. Bortsett fra det, så kan vi egentlig snakke om det aller meste her, og jeg håper at alle snakker og har det gøy.

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" 3nodding

(Div. oppdateringer vil bli lagt til senere, når jeg kommer heim til min egen PC.)

Oppdatering 17.09.2009:
Jeg sliter veldig med denne fylkelisten, folkens.
Om noen kunne eventuellt se igjennom alle innleggene og lage en komplett og oppdatert liste skulle jeg betalt dem 500gold.
Jeg kan selge noen av tingene mine for å betale mer, om prisen er for lav.

Oppdatering 16.09.2009:
Okey.
For det første vil jeg beklage på det høyeste at jeg ikke har vært i denne tråden på flere måneder.
Jeg er en elendig trådstarter, og skulle gjerne overdratt tråden til noen andre, hadde man kunnet.

For det andre, så vil jeg si at det er helt frivillig om man vil ha sitt navn på listen eller ikke, det er bare en koseliste slik at de fra samme landsdel kan ta kontakt og snakke sammen med andre derfra, og er ikke tvunget.

For det tredje, ja, jeg har noen stavefeil her og der, men alle har da skriveleifer av og til?
Jeg synes at jeg skriver helt fint, jeg, og ser ærlig talt ikke særlig mange seriøse feil som skulle få noen til å undre over min intelligens.

Og for det fjerde, så vil jeg igjen bare si UNNSKYLD, folkens!
Jeg beklager SÅ mye at jeg ikke har vært til stede og oppdatert listene! Jeg er glad for å se at tråden er blitt så lang likevel, da
Jeg har bare liksom vært så travel for tiden med jobb og venner, og så har jeg flyttet til Oslo, og omtrent dagen etter jeg ankom fikk både jeg og samboern influensa (med stor mulighet for nøffnøff, ja).
Så. Da har jeg liksom ikke hatt så mye sjanser for gaiaonline, har vært så stressa og/eller syk at jeg ikke har hatt hode til å moderere noe som helst..
Bosteder:

Jeg tenkte at det kunne være interessant å lage en liste over hvor i landet de forskjellige norske brukerne som poster er her ifra, både med fylker og evt. byer.
Du kan sende meg en PM eller poste her i tråden hvis du vil komme på listen.

Finnmark

Troms
- A_death_god, Tromsø Ibestad komune

Nordland

Nord-og-Sør Trøndelag

Møre og Romsdal
- Leluna90. Herøy kommune

Hedmark
-Saya_Minatsuki_3

Sogn og Fjordane

Oppland

Akershus
-Edell Frenetica

Oslo
-Yanxia
- Pattern Clash

Buskerud
-Kattgine, Hønefoss, Ringerike kommune

Hordaland

Telemark

Vestfold
- Minaw, Kvelde

Østfold

Aust-Agder

Vest-Agder

Rogaland
- Parteyqueen, Stavanger
- So_Sunshine
Hvor i Norge er dere fra?
Hvor gamle er dere?
Hva heter dere, og hva er interessene deres?

Jeg kan jo starte med meg selv, da!

Jeg heter Anna, er 19 år og kommer fra Vadsø.
Frem til 14. Mai er jeg å finne i Hønefoss, men etter det kommer jeg til å være i Vadsø igjen en jææææskla god stund *sukk*
Jaja, sånn går det når man må ta vgs om igjen >.<

Anyways.
Jeg har 5 katter, 5 søsken (to av dem er stedsøsken, da), 3 piercinger, brune øyne, brunt hår og syyykt god humor dramallama

Mine interesser er kunst, musikk, venner, tv-serier, ja... Sånne vanlige tenåringsting, egentlig ^^
Jeg liker tegnefilm, jeg liker 90-og-tidlig-2000´talls musikk, jeg liker intelligente men morsomme tv-serier (Friends, weeds, grey´s anatomy, That 70´s show, og min all-time favoritt: Scrubs!)

Akkurat nå kommer jeg faktisk ikke på noe mer å skrive!
*sukk* Ingen som føler for å skrive noe?
Er jeg virkelig den eneste norske gaian her? Njaaa, skeptiiisk!
hei, du e ikke den eneste norsken her. det er faktisk flere en man skulle tru. dette er foresten en veldig god ide heart

ha en fin norsk dag biggrin
Tusen takk!
Du også! *^^*

Hvor i norge er du fra, da?
Og hva har du gjort i dat? :3
Hmm, temmelig dødt her... Begynner å bli små-ensom sad
Hurrah! Viking spirit, lissom? Iallfall glad det er påske nå, lol...
Ja, samme her.
Hva skal du i påsken? :3

Jeg "feirer" påsken min hos danske slektninger. Nydelig vær her nede!
Har prestert å bli solbrendt og greier surprised
Hei alle sammen! Jeg lærer norsk!! ^_^
*Stavanger dialekt*:

Ska sei at her va det liv blaugh E ikkje folk stolte av landet sitt ellar e det bare få nordmenn her?
Tror de fleste nordmenn bare er for late til å gidde whee
Bra at dere kom hit, da! *^^*
Hva skal alle sammen i påska?
Flere nordmenn? biggrin Skriver bokmål slik at alle kan forstå hva jeg sier siden jeg har en ganske sterk vestlandskdialekt. sweatdrop
Hvordan går det med alle sammen nå i påsken da?
leluna90
Flere nordmenn? biggrin Skriver bokmål slik at alle kan forstå hva jeg sier siden jeg har en ganske sterk vestlandskdialekt. sweatdrop

Jotakk, jeg har hatt en kjempekoselig ferie så langt mrgreen
Du da?
Pattern Clash
leluna90

Jotakk, jeg har hatt en kjempekoselig ferie så langt mrgreen
Du da?

Den har vært grei, men skal jobbe på onsdag.. Håper det ikke blir for mye folk.
Ikke mye å gjøre heller, siden alle drar på ferie, og det bare regner. gonk

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff