Pattern Clash
- Posted: Thu, 26 Mar 2009 15:59:17 +0000
~~ The Official Norwegian Thread ~~
Hei alle sammen!
Jeg fandt ingen tråd her om Norge, så jeg tenkte for meg selv "Hmm... Hvordan kan et så kult land være komplett utelatt? Dette må jeg endre på!"
Så.
Dette er tråden for alle Nordmenn her på Gaia!
... Og her snakker vi selvfølgeligbare på Norsk 3nodding
Det er en selvfølge at alle følger gaia´s regler, oppfører seg pent, og skriver så pent og ordentlig som de kan. Bortsett fra det, så kan vi egentlig snakke om det aller meste her, og jeg håper at alle snakker og har det gøy.
"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" 3nodding
(Div. oppdateringer vil bli lagt til senere, når jeg kommer heim til min egen PC.)
Hei alle sammen!
Jeg fandt ingen tråd her om Norge, så jeg tenkte for meg selv "Hmm... Hvordan kan et så kult land være komplett utelatt? Dette må jeg endre på!"
Så.
Dette er tråden for alle Nordmenn her på Gaia!
... Og her snakker vi selvfølgeligbare på Norsk 3nodding
Det er en selvfølge at alle følger gaia´s regler, oppfører seg pent, og skriver så pent og ordentlig som de kan. Bortsett fra det, så kan vi egentlig snakke om det aller meste her, og jeg håper at alle snakker og har det gøy.
"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" 3nodding
(Div. oppdateringer vil bli lagt til senere, når jeg kommer heim til min egen PC.)
Oppdatering 17.09.2009:
Jeg sliter veldig med denne fylkelisten, folkens.
Om noen kunne eventuellt se igjennom alle innleggene og lage en komplett og oppdatert liste skulle jeg betalt dem 500gold.
Jeg kan selge noen av tingene mine for å betale mer, om prisen er for lav.
Oppdatering 16.09.2009:
Okey.
For det første vil jeg beklage på det høyeste at jeg ikke har vært i denne tråden på flere måneder.
Jeg er en elendig trådstarter, og skulle gjerne overdratt tråden til noen andre, hadde man kunnet.
For det andre, så vil jeg si at det er helt frivillig om man vil ha sitt navn på listen eller ikke, det er bare en koseliste slik at de fra samme landsdel kan ta kontakt og snakke sammen med andre derfra, og er ikke tvunget.
For det tredje, ja, jeg har noen stavefeil her og der, men alle har da skriveleifer av og til?
Jeg synes at jeg skriver helt fint, jeg, og ser ærlig talt ikke særlig mange seriøse feil som skulle få noen til å undre over min intelligens.
Og for det fjerde, så vil jeg igjen bare si UNNSKYLD, folkens!
Jeg beklager SÅ mye at jeg ikke har vært til stede og oppdatert listene! Jeg er glad for å se at tråden er blitt så lang likevel, da
Jeg har bare liksom vært så travel for tiden med jobb og venner, og så har jeg flyttet til Oslo, og omtrent dagen etter jeg ankom fikk både jeg og samboern influensa (med stor mulighet for nøffnøff, ja).
Så. Da har jeg liksom ikke hatt så mye sjanser for gaiaonline, har vært så stressa og/eller syk at jeg ikke har hatt hode til å moderere noe som helst..