Welcome to Gaia! :: ANYONE FROM THE NETHERLANDS? | Forum

Register FaceBook Login Login

GST

Welcome to Gaia's forums, where millions of members gather to discuss random stuff, make new friends,
complain about life, argue about nothing, laugh at dumb pictures, discuss serious issues and/or curse like sailors.

Lurking is creepy. Quit skulking in the shadows and join the conversation!

Register to reply

Advertisement
Tags: netherlands  nederland  dutch 
Share:  
forum:391, topic:45421935
< 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 1262 1263 1264 > >> >>> »|
Wow, een Nederlandse mod. O:
Ik had nooit verwacht dat er Nederlandse mods waren LOL.

gonk zeuren helpt niet, ik mag nog steeds geen sinterklaas vieren...
maar ik krijg wel een cadeautje met kerst 3nodding

vandaag waren er pieten bij ons op school, zaten ze ons te bekogelen met snoep xd

You look at me
but you don't see
Understand I'm a sinner
Don't corner me
Don't lecture me
Raise your hand
if you're a sinner
@ Claudia the dark angel:

Aww D; Ik weet geen andere oplossing :/

En lol xD Vrijdag vieren wij Sinterklaas in het laatste uur. o: Moet nog een cadeautje kopen though. We gaan een soort spel doen. o:

Ik ben nederlands
Maar toch....
BOEIEND ZEGGEN KOEIEN LOEIEND

@ Kirihitiana: Ja ben er niet trosts op... Ik heb een behoorlijk (insert very bad word here) achter de rug...

@ Geneviene-Gabi: Lol nee, geen hang-over X'] Ik ben nog nooit dronken geweest

Kirihitiana
seb55
Kirihitiana
WTF? Sinterklaas niet meer vieren? Ik ben de jongste van het gezin en ik ben 21.. wij vieren het elk jaar nog fanatiek. Vorig jaar zelfs vanaf de andere kant van de wereld!

Kijk! zo zie ik het nou graag smile ik heb het vorige weekend al gevierd met mijn familie, mijn suprise was ontploft ( geen grap) maar het was toch nog gezellig.

Btw if anyone wants to learn some dutch or needs help with anything, i would be glad to help wink

Een ontplofte surprise? Nou ben ik benieuwd! Wij doen niet aan surprises, eigenlijk nooit gedaan. Het is al heel wat als de kadootjes zijn ingepakt met pakpapier (i.p.v met de tas van de winkel waarvan het komt).

@Geneviene-Gabi; Ja ik weet het, maar vind m'n naam wel mooi. Het betekent Kristine (wat m'n echte naam is) in het Maori (M'n moeke komt uit Nieuw Zeeland).

haha ja, ik maakte iets met balonnen, en het was geschilderd, maar de verf wou niet drogen dus ik zette er een föhn op! achteraf bleek dat niet zo'n goed idee..

ik moet zeggen, ben trots op het feit dat we al 6 pagina's vol hebben ! hihi en dat terwijl ik alleen maar even wou kijken of er nog meer mensen waren uit nederland! <3

i ' l l l o v e y o u , n o m a t t e r w h a t y o u s a y < 3
gabi&roman / since 05-29-08

Geneviene-Gabi
@ kokolien : hahah hangover? gelukkig zijn daar de medicijnen voor <3

@ Kirihitiana : ik heb echt nog nooit van die taal gehoord..maar moet zeggen, klinkt interessant!

@ 0-annemieke-0 : daarnaast is in het nederlands op deze manier praten ook super leuk en gezellig hiih <3

@ Owlish : pfff ja ik zit nu bijvoorbeeld in mijn profielwerkstuk week dus heb er totaal geen tijd voor. heb niet eens tijd voor kadootjes te kopen! en ik weet niet wat ik voor m'n vader moet kopen o.o!!

ja idd whee

hahaha ook nederlands hier

maareh. sinterklaas is leuk. ik kom uit een groot gezien en moet voor wel 12 mensen cadeautjes kopen maar krijg er natuurlijk ook een heleboel terug biggrin heel gezellig altijd. 4laugh

@ Geneviene-Gabi

Congrats =D

Let's get this thread to 50 pages!
Dat lukt wel met z'n allen! :3

Owlish
@ Geneviene-Gabi

Congrats =D

Let's get this thread to 50 pages!
Dat lukt wel met z'n allen! :3

Yup gewoon met z'n allen lekker blijven spammen whee whee whee

Dun dun duuun...

Herro~
-Who's this?
Another girl~
-I know that's you! Give me your supervisor!
Okay hold on.. Herro~ Supervisor~

@ kokolien:

Ja, lekker spammen! XD

spamspamspam

BUMP~

Anybody here? D:

-probeert de thread levend te houden-

BUMP!

Omg, het is alweer morgen (5 December!) en niemand heeft gepost?!
Waar zijn jullie, mensen? D:

~Questing Pale Marionette~
880k / 5 mil
; A;

Sinterklaas vieren? XD

Ik ben ook Nederlands, (en ik heb twee accounts, dus Ishizu Ishtal, mijn andere account, is ook Nederlands, dat je niet schrikt als ik daarmee kom posten hier!)

Zelf ben ik niet zo gek op de Nederlandse taal eigenlijk, ah well!

< 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 1262 1263 1264 > >> >>> »|

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

We will be phasing out support for your browser soon.

Please upgrade to one of these more modern browsers.