Welcome to Gaia! ::


8,350 Points
  • Invisibility 100
  • Overstocked 200
  • Forum Junior 100
WTF? Sinterklaas niet meer vieren? Ik ben de jongste van het gezin en ik ben 21.. wij vieren het elk jaar nog fanatiek. Vorig jaar zelfs vanaf de andere kant van de wereld!
Kirihitiana
WTF? Sinterklaas niet meer vieren? Ik ben de jongste van het gezin en ik ben 21.. wij vieren het elk jaar nog fanatiek. Vorig jaar zelfs vanaf de andere kant van de wereld!


Kijk! zo zie ik het nou graag smile ik heb het vorige weekend al gevierd met mijn familie, mijn suprise was ontploft ( geen grap) maar het was toch nog gezellig.

Btw if anyone wants to learn some dutch or needs help with anything, i would be glad to help wink
@ Owlish : heah pff...nou ik heb liever sinterklaas hoor ! op de een of andere manier vind ik dat niet echt iets voor de kerst, kadootjes krijgen. maar het blijft natuurlijk welkom hihihihihi ;]

@ 0-annemieke-0 : hahahah sneller leren hier?! ach, hangt er vanaf hoe goed de lessen zijn op school hoor, je moet hier wel de juiste intellectuelen tegenkomen om er iets van op te steken >.<
maar het blijft leuk <3

@ kokolien : klinkt als een super weekend <3 ik kom uit amsterdam <3 woohooohh !

@ Kirihitiana : (wow moeilijke naam btw..) oh ik weet waar je het over hebt, wij zijn ook uiterst fanatiek, ookal hebben we de surprises achterwege gelaten de afgelopen 2 jaren omdat dat wel iets te veel werk werd >.<
Geneviene-Gabi


@ kokolien : klinkt als een super weekend <3 ik kom uit amsterdam <3 woohooohh !



nie bepaald XXD grr kan m'n paracetamolletjes nie vinden... 'k heb koppijn... grr en die idioot waar ik mee aan 't praten was irriteert me, : you should stop taking thos ethign and stop drinking! haha tch ik heb maar 7 paracetamolletjes gehad en 1 biertje ik voel me prima! serieus, ik wed da'k als 'k morgen opsta ik me nog nooit zo goed heb gevoeld na dat dat domme discussie geval vandaag..

8,350 Points
  • Invisibility 100
  • Overstocked 200
  • Forum Junior 100
seb55
Kirihitiana
WTF? Sinterklaas niet meer vieren? Ik ben de jongste van het gezin en ik ben 21.. wij vieren het elk jaar nog fanatiek. Vorig jaar zelfs vanaf de andere kant van de wereld!


Kijk! zo zie ik het nou graag smile ik heb het vorige weekend al gevierd met mijn familie, mijn suprise was ontploft ( geen grap) maar het was toch nog gezellig.

Btw if anyone wants to learn some dutch or needs help with anything, i would be glad to help wink


Een ontplofte surprise? Nou ben ik benieuwd! Wij doen niet aan surprises, eigenlijk nooit gedaan. Het is al heel wat als de kadootjes zijn ingepakt met pakpapier (i.p.v met de tas van de winkel waarvan het komt).

@Geneviene-Gabi; Ja ik weet het, maar vind m'n naam wel mooi. Het betekent Kristine (wat m'n echte naam is) in het Maori (M'n moeke komt uit Nieuw Zeeland).

8,350 Points
  • Invisibility 100
  • Overstocked 200
  • Forum Junior 100
kokolien
Geneviene-Gabi


@ kokolien : klinkt als een super weekend <3 ik kom uit amsterdam <3 woohooohh !



nie bepaald XXD grr kan m'n paracetamolletjes nie vinden... 'k heb koppijn... grr en die idioot waar ik mee aan 't praten was irriteert me, : you should stop taking thos ethign and stop drinking! haha tch ik heb maar 7 paracetamolletjes gehad en 1 biertje ik voel me prima! serieus, ik wed da'k als 'k morgen opsta ik me nog nooit zo goed heb gevoeld na dat dat domme discussie geval vandaag..


Ik heb nog nooit een aspirine genomen .. en ja, daar ben ik trots op xd
Geneviene-Gabi
@ Owlish : heah pff...nou ik heb liever sinterklaas hoor ! op de een of andere manier vind ik dat niet echt iets voor de kerst, kadootjes krijgen. maar het blijft natuurlijk welkom hihihihihi ;]

@ 0-annemieke-0 : hahahah sneller leren hier?! ach, hangt er vanaf hoe goed de lessen zijn op school hoor, je moet hier wel de juiste intellectuelen tegenkomen om er iets van op te steken >.<
maar het blijft leuk <3

@ kokolien : klinkt als een super weekend <3 ik kom uit amsterdam <3 woohooohh !

@ Kirihitiana : (wow moeilijke naam btw..) oh ik weet waar je het over hebt, wij zijn ook uiterst fanatiek, ookal hebben we de surprises achterwege gelaten de afgelopen 2 jaren omdat dat wel iets te veel werk werd >.<



daar heb je helemaal gelijk in wink

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
@ Geneviene-Gabi

It sucks. :<

En wij hebben btw ook nooit suprises gedaan thuis. Wij zijn niet zo knutselig lol.
Alleen op school hadden wij suprises. o_o

Romantic Lunatic

User Image

â™± eek ik heb maar 1 keer in mijn hele leven surprise gedaan... en dat was in groep 7... xd
maar goed, iedereen om me heen viert sinterklaas en ik niet... moet ik toch maar eens even gaan zeuren... whee
tips anyone?
â™±


User Image

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
Eeeh, je ouders heel lief aankijken? whee
Idk actually. o.o;

Romantic Lunatic

User Image

â™± @ owlish:

goed idee! hoop dat het helpt xp
â™±


User Image
@ kokolien : hahah hangover? gelukkig zijn daar de medicijnen voor <3

@ Kirihitiana : ik heb echt nog nooit van die taal gehoord..maar moet zeggen, klinkt interessant!

@ 0-annemieke-0 : daarnaast is in het nederlands op deze manier praten ook super leuk en gezellig hiih <3

@ Owlish : pfff ja ik zit nu bijvoorbeeld in mijn profielwerkstuk week dus heb er totaal geen tijd voor. heb niet eens tijd voor kadootjes te kopen! en ik weet niet wat ik voor m'n vader moet kopen o.o!!

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
@ Geneviene-Gabi

Ik heb morgen en overmorgen proefwerkdagen ofzo. o-o Dan krijgen we 1 proefwerk ofzo en daarna zijn we vrij lolol.
En vrijdag hebben we een soort Sinterklaas feest op school... ik moet nog een cadeautje kopen o:

@ claudia the dark angel

Ik hoop ook dat het helpt xD
Heb je het al gevraagd?
Er is een hele Nederlandse Guild =D Kom maar eens kijken.



Aanstaande zaterdag is er een Algemene Ledenvergadering om de mensen terug te krijgen in de guild, dus jullie zijn meer dan welkom =D

Witty Elocutionist

11,850 Points
  • Invisibility 100
  • Elocutionist 200
  • Tax Evader 100
Kijk eens, je ziet het niet vaak dat mensen een Nederlands topic maken. Leuk om dat weer eens mee te maken. 3nodding

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum