Welcome to Gaia! ::


0-annemieke-0
Geneviene-Gabi
0-annemieke-0
@ 0-annemieke-0 : you ARE the netherlands? .__. how do you do that?!



sweatdrop sorry me engels is heeeeeel slecht nee hoor valt ook wel mee maar was niet helemaal wakker whee en dan gaat het met me engels heel erg slecht wink

hihi dat kan ik best begrijpen >.> ookal moet ik eerlijk zijn dat mede door Gaia mijn engels best wel is verbeterd! alles goed verder?



ja heb iik ook dat door gaia me engels beter is geworden en daar ben ik ook echt blij om whee met mij gaat het zeker goed en met jou?

het gaat z'n gangetje ;] mag niet klagen (behalve dan over het weer -__-" wink
- gelukkig was ik al niet zo slecht in engels, maar voor zinsvorming enzo is dit wel handig ;] -
Jup, Nederlander hier! xD *zwaait*
GayaGirlMiessie
Jup, Nederlander hier! xD *zwaait*

- zwaait terug - hoi daar n__n

8,350 Points
  • Invisibility 100
  • Overstocked 200
  • Forum Junior 100
ik ook smile

Barking Lunatic

BELGIE RULED! En zwaar ook!

Laat ik dat effe anders formuleren ... VLAANDEREN RULED! xD

=P

8,350 Points
  • Invisibility 100
  • Overstocked 200
  • Forum Junior 100
Ik wil zeker nog eens naar Vlaanderen, maar is net wat te ver weg voor een dagje. (Ik kom uit het noorden van Friesland.. )

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
@ Geneviene-Gabi

Dat van de Aldi was maar een grapje hoor. 3nodding
En ik heb geen haat aan de Aldi, ik moet er alleen altijd gapen. xD
Het enige wat ik daar koop zijn toetjes btw. Voor de rest ga ik naar de AH. o.o;

En ja, gelukkig mag Sinterklaas in Nederland nog gewoon met z'n mijter rondlopen. :3

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
@ Greyarch

Huh, ruled? o.o

Barking Lunatic

Owlish
@ Greyarch

Huh, ruled? o.o


Ik Rule
jij Ruled
Hij Ruled
Wij Rulen
Zij Rulen
Jullie Rulen

je weet wel ;P

Romantic Lunatic

User Image

â™± niet eerlijk! ik mag sinterklaas niet meer vieren van mijn ouders... crying ze vinden dat ik er te oud voor ben... maar ik ben pas 15! en sinterklaas hoort nou eenmaal... toch? confused â™±

User Image

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
@ Greyarch

Oh ja, als je op de Dutch manier kijkt. xP

maar ik bedoel: ruled is verleden tijd in het Engels.



@ claudia the dark angel

Ik mag Sinterklaas volgend jaar ook niet meer vieren, maar ik ben pas 12. :<
@ Owlish : ZO he ben ik even blij, ik ben al 17 en wij vieren het nog in volle glorie! (daarnaast vieren wij kerst niet met kadootjes, dus het was voor ons het een of het ander..)

@ Greyarch: haha ruled...nou volgens mijn uitgebreide geschiedenis kennis heeft vlaanderen nooit geruled, op welk vlak dan ook >.< ook al ZIJN vlaamse frieten hemels <3

96kathy's Significant Otter

Shy Nymph

11,500 Points
  • Prepared for Liftoff 50
  • Nerd 50
  • Battle: Mage 100
@ Geneviene-Gabi

Dat is het nou juist. Wij vieren nu Sinterklaas, maar we krijgen geen cadeautjes bij kerst. Alleen heel soms.
Maar volgend jaar is alles anders! Volgend jaar krijgen we juist cadeautjes bij Kerst en nix bij sinterklaas! ninja
Geneviene-Gabi
0-annemieke-0
Geneviene-Gabi
0-annemieke-0
@ 0-annemieke-0 : you ARE the netherlands? .__. how do you do that?!



sweatdrop sorry me engels is heeeeeel slecht nee hoor valt ook wel mee maar was niet helemaal wakker whee en dan gaat het met me engels heel erg slecht wink

hihi dat kan ik best begrijpen >.> ookal moet ik eerlijk zijn dat mede door Gaia mijn engels best wel is verbeterd! alles goed verder?



ja heb iik ook dat door gaia me engels beter is geworden en daar ben ik ook echt blij om whee met mij gaat het zeker goed en met jou?

het gaat z'n gangetje ;] mag niet klagen (behalve dan over het weer -__-" wink
- gelukkig was ik al niet zo slecht in engels, maar voor zinsvorming enzo is dit wel handig ;] -


het is ook erg koud buiten sta nog te trillen van net terug te fietsen van werk whee
je wilt echt niet weten hoe slecht me engels was sweatdrop daarom zit ik ook vaak op gaia daar leer ik wel sneller door dan op school whee
Geneviene-Gabi
kokolien
Joa gaat best wel goed whee Met jou?

Hmm.. moet eigenlijk in bedje liggen.. Maaja kan weer 's nie slapen, dus ik zal hier nog wel zitten tot een uurtje of half 3, if not longer sweatdrop

jaa gaat super nu, lekker weekend eindelijk!
oh ik ken dat gevoel maar al te goed.. ik ga dan altijd maar een beetje tekenen enzo ;]
waar kom jij vandaan?
x.


XXD Ik luister dan meestal wat muziek, ga dan gamen, tekenen, fanfics lezen of wat met buitenlandse vrienden chatten biggrin

Ik kom uit Z-Limburg, jij?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum