Welcome to Gaia! ::


Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
p-shdw
Ik wil vakantie... crying


ik wil een baan... crying

Eloquent Elocutionist

12,250 Points
  • Elocutionist 200
  • Ultimate Player 200
  • Tycoon 200
Lady Akiyo
merydell
Iemand hier die nerd genoeg is om verstand te hebben van D&D/Pathfinder? xd


blijkbaar ben ik niet nerd genoeg om uberhaupt te begrijpen wat je bedoeld... eek gonk


ach dat geeft niks, je k**t niet alles hebben. xp
Lady Akiyo
p-shdw
Ik wil vakantie... crying


ik wil een baan... crying
Ik dacht dat je al wat geregeld had? o:

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
p-shdw
Lady Akiyo
p-shdw
Ik wil vakantie... crying


ik wil een baan... crying
Ik dacht dat je al wat geregeld had? o:


true, maar ik wil graag nog wat er bij hebben. Anders zit ik ook paar dagen thuis.. en vind ik toch zonde.

Salathielly's Partner

Dainty Kitten

27,550 Points
  • Streaker 200
  • Marathon 300
  • Perfect Attendance 400
Lady Akiyo
p-shdw
Lady Akiyo
p-shdw
Ik wil vakantie... crying


ik wil een baan... crying
Ik dacht dat je al wat geregeld had? o:


true, maar ik wil graag nog wat er bij hebben. Anders zit ik ook paar dagen thuis.. en vind ik toch zonde.

Rust is net zo belangrijk. En huishoudelijk werk.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Sahri
Lady Akiyo
p-shdw
Lady Akiyo
p-shdw
Ik wil vakantie... crying


ik wil een baan... crying
Ik dacht dat je al wat geregeld had? o:


true, maar ik wil graag nog wat er bij hebben. Anders zit ik ook paar dagen thuis.. en vind ik toch zonde.

Rust is net zo belangrijk. En huishoudelijk werk.


i know, maar ik heb nu nog echt teveel vrije dagen.. ik werk nu maar 1 dag in de week. Straks krijg ik er 2 middagen bij (3 uurtjes per middag). ik vind dat nog wel weinig hoor... surprised

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
zullen we hier weer een beetje leven in blazen..?
heerlijk genoten van een weekje vakantie.... Nog een avondje en morgen terug naar huis razz

Blessed Millionaire

6,350 Points
  • Tycoon 200
  • Millionaire 200
  • Wall Street 200
merydell
Lady Akiyo
merydell
Iemand hier die nerd genoeg is om verstand te hebben van D&D/Pathfinder? xd


blijkbaar ben ik niet nerd genoeg om uberhaupt te begrijpen wat je bedoeld... eek gonk


ach dat geeft niks, je k**t niet alles hebben. xp


Kerkermeester RoSmash hier om u te helpen! ... Kerkermeester klinkt fout. Dungeonmaster it is. Wat wilt u weten?

Eloquent Elocutionist

12,250 Points
  • Elocutionist 200
  • Ultimate Player 200
  • Tycoon 200
RoSmash
merydell
Lady Akiyo
merydell
Iemand hier die nerd genoeg is om verstand te hebben van D&D/Pathfinder? xd


blijkbaar ben ik niet nerd genoeg om uberhaupt te begrijpen wat je bedoeld... eek gonk


ach dat geeft niks, je k**t niet alles hebben. xp


Kerkermeester RoSmash hier om u te helpen! ... Kerkermeester klinkt fout. Dungeonmaster it is. Wat wilt u weten?


wou wat info over pathfinder.. en zien of e rmiss waren die het ook spelen online of bij mij in de buurt, al heb ik onderhand wel een online groep gevonden.

Salathielly's Partner

Dainty Kitten

27,550 Points
  • Streaker 200
  • Marathon 300
  • Perfect Attendance 400
User Image
Pff en hier sta ik eerder voor op. Op een zaterdag notabene! PostNL is anders nooit zo laat met het bezorgen van pakketjes. Er stond in de app tussen 9 en 11 uur 's ochtends op zaterdag 14 maart. Het is inmiddels al 2 uur geweest en heb nog geen busje of pakketbezorger gezien. Heb ook nog geen update van de app ontvangen over een evt verzetting van de bezorgdatum. Ze waren altijd accuraat met de bezorgtijden. sad

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
R.J.W
heerlijk genoten van een weekje vakantie.... Nog een avondje en morgen terug naar huis razz


Nice! Waar ben je heen geweest?

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Sahri
User Image
Pff en hier sta ik eerder voor op. Op een zaterdag notabene! PostNL is anders nooit zo laat met het bezorgen van pakketjes. Er stond in de app tussen 9 en 11 uur 's ochtends op zaterdag 14 maart. Het is inmiddels al 2 uur geweest en heb nog geen busje of pakketbezorger gezien. Heb ook nog geen update van de app ontvangen over een evt verzetting van de bezorgdatum. Ze waren altijd accuraat met de bezorgtijden. sad


moet dan wel een heel belangrijk pakketje zijn geweest als je echt wilde dat ie aan kwam surprised

Salathielly's Partner

Dainty Kitten

27,550 Points
  • Streaker 200
  • Marathon 300
  • Perfect Attendance 400
Lady Akiyo
Sahri
User Image
Pff en hier sta ik eerder voor op. Op een zaterdag notabene! PostNL is anders nooit zo laat met het bezorgen van pakketjes. Er stond in de app tussen 9 en 11 uur 's ochtends op zaterdag 14 maart. Het is inmiddels al 2 uur geweest en heb nog geen busje of pakketbezorger gezien. Heb ook nog geen update van de app ontvangen over een evt verzetting van de bezorgdatum. Ze waren altijd accuraat met de bezorgtijden. sad


moet dan wel een heel belangrijk pakketje zijn geweest als je echt wilde dat ie aan kwam surprised

User Image
Belangrijk... niet echt. Ik heb er gewoon een hekel aan om voor niks vroeger op te staan op een vrije dag.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum