Welcome to Gaia! ::


Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Mensen uit Belgie zijn ook van harte welkom! biggrin hoe is het met jullie? 4laugh
x-a k i y o-x
Mensen uit Belgie zijn ook van harte welkom! biggrin hoe is het met jullie? 4laugh


Met mij gaat het goed. Ben blij dat ik terug thuis ben, heb een heel eind liggen wandelen. Zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ;_; Geef mij maar fietsen, maar wandelen is blijkbaar gezonder. DUS JA.

En hoe is het ginder?

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
iSaibot
x-a k i y o-x
Mensen uit Belgie zijn ook van harte welkom! biggrin hoe is het met jullie? 4laugh


Met mij gaat het goed. Ben blij dat ik terug thuis ben, heb een heel eind liggen wandelen. Zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ;_; Geef mij maar fietsen, maar wandelen is blijkbaar gezonder. DUS JA.

En hoe is het ginder?


priiima! biggrin heb net mijn vriendje naar de trein gebracht.. hij moet morgen weer werken en zie ik um een weekje niet.. ; .;
maar nu heb ik lekker tijd voor mijzelf! heart alweer druk aan het tekenen! biggrin

wandelen is inderdaad heel erg gezond! moet ik eigenlijk ook meer gaan doen maarja wij hebben hier alleen maar platteland en weilanden dus dat is ook niet echt heel erg fijn om te lopen.... stare
x-a k i y o-x


priiima! biggrin heb net mijn vriendje naar de trein gebracht.. hij moet morgen weer werken en zie ik um een weekje niet.. ; .;
maar nu heb ik lekker tijd voor mijzelf! heart alweer druk aan het tekenen! biggrin

wandelen is inderdaad heel erg gezond! moet ik eigenlijk ook meer gaan doen maarja wij hebben hier alleen maar platteland en weilanden dus dat is ook niet echt heel erg fijn om te lopen.... stare


Geen Skype of zo?
iSaibot
vampire diaries xx
I'm not from the Netherlands but from Belgium, so I can speak Dutch too.


En nu zijn we met twee. Mhuehehehehehehehehehehe

super!!

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
iSaibot
x-a k i y o-x


priiima! biggrin heb net mijn vriendje naar de trein gebracht.. hij moet morgen weer werken en zie ik um een weekje niet.. ; .;
maar nu heb ik lekker tijd voor mijzelf! heart alweer druk aan het tekenen! biggrin

wandelen is inderdaad heel erg gezond! moet ik eigenlijk ook meer gaan doen maarja wij hebben hier alleen maar platteland en weilanden dus dat is ook niet echt heel erg fijn om te lopen.... stare


Geen Skype of zo?


nee ik heb geen skype.. :c

Wealthy Entrepreneur

7,650 Points
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
  • Millionaire 200

Wealthy Entrepreneur

7,650 Points
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
  • Millionaire 200
x-a k i y o-x
iSaibot
x-a k i y o-x


priiima! biggrin heb net mijn vriendje naar de trein gebracht.. hij moet morgen weer werken en zie ik um een weekje niet.. ; .;
maar nu heb ik lekker tijd voor mijzelf! heart alweer druk aan het tekenen! biggrin

wandelen is inderdaad heel erg gezond! moet ik eigenlijk ook meer gaan doen maarja wij hebben hier alleen maar platteland en weilanden dus dat is ook niet echt heel erg fijn om te lopen.... stare


Geen Skype of zo?


nee ik heb geen skype.. :c


Het is gratuit, hoor razz En je moet zelfs geen webcam hebben ofzo cat_blaugh

Daddy Rich
Hallo


Ahey, hey.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
iSaibot


priiima! biggrin heb net mijn vriendje naar de trein gebracht.. hij moet morgen weer werken en zie ik um een weekje niet.. ; .;
maar nu heb ik lekker tijd voor mijzelf! heart alweer druk aan het tekenen! biggrin

wandelen is inderdaad heel erg gezond! moet ik eigenlijk ook meer gaan doen maarja wij hebben hier alleen maar platteland en weilanden dus dat is ook niet echt heel erg fijn om te lopen.... stare


Geen Skype of zo?

nee ik heb geen skype.. :c

Het is gratuit, hoor razz En je moet zelfs geen webcam hebben ofzo cat_blaugh


dat geloof ik alleen ik kan niet met Skype overweg! biggrin HAHAHAHAHAH!
als iemand mijn scherm wil zien ofzo dan ga ik vaak met join.me mijn kriebeltjekaswerk laten zien! biggrin
Misschien kan je wat uitleg aan je vriendje vra- Ooooooooooooooooooooooooooooooh jaaaaaaaaaaa

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
iSaibot
Misschien kan je wat uitleg aan je vriendje vra- Ooooooooooooooooooooooooooooooh jaaaaaaaaaaa


HAHAHAHA MIJN VRIENDJE ZEKER! ik denk dat ik meer achter de computer kan dan hij whahaha! nee het zal niet veel schelen rofl
x-a k i y o-x
iSaibot
Misschien kan je wat uitleg aan je vriendje vra- Ooooooooooooooooooooooooooooooh jaaaaaaaaaaa


HAHAHAHA MIJN VRIENDJE ZEKER! ik denk dat ik meer achter de computer kan dan hij whahaha! nee het zal niet veel schelen rofl


Ik geloof dat ze op het OCMW lessen geven aan bejaarde mensen. Misschien dat je vriendje daar eens wat uitleg gaat vragen aan de bomma. razz

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
iSaibot
x-a k i y o-x
iSaibot
Misschien kan je wat uitleg aan je vriendje vra- Ooooooooooooooooooooooooooooooh jaaaaaaaaaaa


HAHAHAHA MIJN VRIENDJE ZEKER! ik denk dat ik meer achter de computer kan dan hij whahaha! nee het zal niet veel schelen rofl


Ik geloof dat ze op het OCMW lessen geven aan bejaarde mensen. Misschien dat je vriendje daar eens wat uitleg gaat vragen aan de bomma. razz


hahahaha nee mijn vriendje hoef je niet te vinden tussen de ouderen wink vind ie maar niets!
Vandaag wezen High Tea-en met een vriendin! blaugh

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum