Welcome to Gaia! ::


p-shdw
Peninnah Minthe
Jeej, wat was dat voor school, zo kan ik ook wel een school beginnen razz

Vroeger was het een school dat kwaliteit koos boven kwantiteit. Sinds ik in de bovenbouw zat was het kwantiteit>kwaliteit emotion_facepalm


Nouja, ze moeten eerst mensen lokken natuurlijk. De eerste paar jaren zijn cruciaal, maar als je eenmaal in de bovenbouw zit, blijf je meestal toch wel hangen. Dan hoeven ze geen kwaliteit meer te leveren wink
Peninnah Minthe
p-shdw
Peninnah Minthe
Jeej, wat was dat voor school, zo kan ik ook wel een school beginnen razz

Vroeger was het een school dat kwaliteit koos boven kwantiteit. Sinds ik in de bovenbouw zat was het kwantiteit>kwaliteit emotion_facepalm


Nouja, ze moeten eerst mensen lokken natuurlijk. De eerste paar jaren zijn cruciaal, maar als je eenmaal in de bovenbouw zit, blijf je meestal toch wel hangen. Dan hoeven ze geen kwaliteit meer te leveren wink
Nee daar lag het hellaas niet aan. Echt kwantiteit kwantiteit emotion_facepalm
Gemeente wordt steeds groter hier: meer leerlingen aannemen= meer $$$= grotere klas= tekort leraren= meer leraren aannemen die geen les kunnen geven.
Toen ik in de brugklas zat, had de school circa. 800-900 leerlingen.
Vorig jaar zijn het er circa 1300 leerlingen.

dusja. . .
p-shdw
Peninnah Minthe
p-shdw
Peninnah Minthe
Jeej, wat was dat voor school, zo kan ik ook wel een school beginnen razz

Vroeger was het een school dat kwaliteit koos boven kwantiteit. Sinds ik in de bovenbouw zat was het kwantiteit>kwaliteit emotion_facepalm


Nouja, ze moeten eerst mensen lokken natuurlijk. De eerste paar jaren zijn cruciaal, maar als je eenmaal in de bovenbouw zit, blijf je meestal toch wel hangen. Dan hoeven ze geen kwaliteit meer te leveren wink
Nee daar lag het hellaas niet aan. Echt kwantiteit kwantiteit emotion_facepalm
Gemeente wordt steeds groter hier: meer leerlingen aannemen= meer $$$= grotere klas= tekort leraren= meer leraren aannemen die geen les kunnen geven.
Toen ik in de brugklas zat, had de school circa. 800-900 leerlingen.
Vorig jaar zijn het er circa 1300 leerlingen.

dusja. . .


ach, ze zullen het vanzelf wel merken. Ik moet wel zeggen... leraar zijn is echt een vak apart, vooral op de middelbare. Ik doe het ze niet graag na :O
Peninnah Minthe
ach, ze zullen het vanzelf wel merken. Ik moet wel zeggen... leraar zijn is echt een vak apart, vooral op de middelbare. Ik doe het ze niet graag na :O
precies haha!
ja idd, leraren op mn vorige school waren allemaal supergemeen en sarcastisch <___<;
Alsof ze helemaal geen zin hebben om les te geven, maar dan heb je dus de verkeerde baan gekozen <:

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
s**t.... wat moet ik doen!!! o.O
ik heb nu 2 onvoldoendes... meer mag ik niet missen... voor de rest heb ik bijna alles wel voldoende.... en ik moet dit blok nog gonk

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x
s**t.... wat moet ik doen!!! o.O
ik heb nu 2 onvoldoendes... meer mag ik niet missen... voor de rest heb ik bijna alles wel voldoende.... en ik moet dit blok nog gonk
Extra hard je best doen dit blok! Je k**t het wel. 4laugh

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Empty_Memories
x-a k i y o-x
s**t.... wat moet ik doen!!! o.O
ik heb nu 2 onvoldoendes... meer mag ik niet missen... voor de rest heb ik bijna alles wel voldoende.... en ik moet dit blok nog gonk
Extra hard je best doen dit blok! Je k**t het wel. 4laugh


dit blok keihard knokken, stage regelen voor volgend jaar, mehhhh ik kan t niet! gonk
wat nou als ik mijn laatste schooldag alsnog te horen krijg dat ik verlenging heb? en dan? gonk

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x
Empty_Memories
x-a k i y o-x
s**t.... wat moet ik doen!!! o.O
ik heb nu 2 onvoldoendes... meer mag ik niet missen... voor de rest heb ik bijna alles wel voldoende.... en ik moet dit blok nog gonk
Extra hard je best doen dit blok! Je k**t het wel. 4laugh


dit blok keihard knokken, stage regelen voor volgend jaar, mehhhh ik kan t niet! gonk
wat nou als ik mijn laatste schooldag alsnog te horen krijg dat ik verlenging heb? en dan? gonk
We zijn lekker stressvol bezig vandaag. rofl
Verlenging? Wat houd dat in?

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Empty_Memories
x-a k i y o-x
Empty_Memories
x-a k i y o-x
s**t.... wat moet ik doen!!! o.O
ik heb nu 2 onvoldoendes... meer mag ik niet missen... voor de rest heb ik bijna alles wel voldoende.... en ik moet dit blok nog gonk
Extra hard je best doen dit blok! Je k**t het wel. 4laugh


dit blok keihard knokken, stage regelen voor volgend jaar, mehhhh ik kan t niet! gonk
wat nou als ik mijn laatste schooldag alsnog te horen krijg dat ik verlenging heb? en dan? gonk
We zijn lekker stressvol bezig vandaag. rofl
Verlenging? Wat houd dat in?


ohw hehehehe grapje sweatdrop verlening is dat ik een half jaar langer door moet gaan. in dat half jaar moet ik mijn tentamens leren die ik dit jaar onvoldoende heb gehaald... heel vervelend... crying

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x
ohw hehehehe grapje sweatdrop verlening is dat ik een half jaar langer door moet gaan. in dat half jaar moet ik mijn tentamens leren die ik dit jaar onvoldoende heb gehaald... heel vervelend... crying
Dus dan ben je feitelijk gewoon een half jaar langer bezig met school? Dat is ook kut o: Hopen maar dat dit niet gebeurd!
Kan je die tentamens niet volgend jaar inhalen? Of in de zomervakantie (al is dat wel een rotoptie).
Bij ons is het geloof ik ook zo dat je alle lessen voldoende af moet sluiten voor je naar je 3e jaar mag, omdat dit een 10 maanden lange stage is en je dan niet voor tentamens naar school kan.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Empty_Memories
x-a k i y o-x
ohw hehehehe grapje sweatdrop verlening is dat ik een half jaar langer door moet gaan. in dat half jaar moet ik mijn tentamens leren die ik dit jaar onvoldoende heb gehaald... heel vervelend... crying
Dus dan ben je feitelijk gewoon een half jaar langer bezig met school? Dat is ook kut o: Hopen maar dat dit niet gebeurd!
Kan je die tentamens niet volgend jaar inhalen? Of in de zomervakantie (al is dat wel een rotoptie).
Bij ons is het geloof ik ook zo dat je alle lessen voldoende af moet sluiten voor je naar je 3e jaar mag, omdat dit een 10 maanden lange stage is en je dan niet voor tentamens naar school kan.


nou ik heb nu sowieso 2 vakken niet. als ik wel overga naar volgend jaar, moet ik die alsnog inhalen. Dan ben ik wel op stage, maar dat moet te regelen zijn.

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x

nou ik heb nu sowieso 2 vakken niet. als ik wel overga naar volgend jaar, moet ik die alsnog inhalen. Dan ben ik wel op stage, maar dat moet te regelen zijn.
Als je de rest gewoon goed doet, neem ik aan dat je geen verlenging krijgt hoor, voor 2 vakken is dat wel erg absurd.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Empty_Memories
x-a k i y o-x

nou ik heb nu sowieso 2 vakken niet. als ik wel overga naar volgend jaar, moet ik die alsnog inhalen. Dan ben ik wel op stage, maar dat moet te regelen zijn.
Als je de rest gewoon goed doet, neem ik aan dat je geen verlenging krijgt hoor, voor 2 vakken is dat wel erg absurd.


mja... als die herkansingen die ik tot nu toe nog heb staan, moeten ook voldoende zijn dan he..? en dat is nou het klote eraan sweatdrop

eerste periode heb ik alles onvoldoende gehaald... echt werkelijk waar alles... 2e blok heb ik de boel moeten inhalen... 3e blok weer... en nu moet ik mijn cijfers van het 3e blok nog afwachten maar de herkansingen zijn nu wel voldoende... nu de rest nog dus hahaha xD
harsj, het studentenleven gaat niet altijd over rozen.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Peninnah Minthe
harsj, het studentenleven gaat niet altijd over rozen.


neuh... beetje jammer... crying

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum