Welcome to Gaia! ::

literal garbage's avatar

Unbeatable Noob

Oh, een heel topic volgepropt met Nederlanders.

Hoi.
RBoeie's avatar

Hallowed Lover

Lady Akiyo's avatar

Hilarious Genius

11,050 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Mo is eindelijk terug van weg geweest razz

oh ik had eindelijk een tekening klaar, gooi ik een vaas om.... sweatdrop
nu kan ik weer helemaal overnieuw beginnen.... gonk

en nu al problemen met me hbo opleiding.... stare
Empty_Memories's avatar

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x

Wat is er met je hbo opleiding?
Lady Akiyo's avatar

Hilarious Genius

11,050 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Empty_Memories
x-a k i y o-x

nouuuuu...

probleem 1:
ik had me per ongeluk verkeerd aangemeld voor hbo opleiding, dus ik trek mijn verzoek in en ik wijzig mijn verzoek... krijg ik de dag erna een persoonlijke mail van de school dat mijn verzoek weer niet juist is... dus ik belde op en vroeg wat het probleem was... maar er bleek helemaal geen probleem te zijn.... heel vaag...

probleem 2:
ik wilde net mijn studiefinanciering aanvragen voor mijn opleiding, maar nu ben ik nog helemaal niet aangenomen voor de opleiding, zegt DUO en IB-Groep... terwijl ik wel allemaal post binnen krijg van de school, plus ik heb ook al mijn betaalwijze ingevuld, maar ik sta nog niet aangemeld... dat klopt toch niet?!

oh dit zuigt echt keihard... stare
Bloody YourS's avatar

4,100 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Survivor 150
  • Gender Swap 100
Ciel-pon
Oh, een heel topic volgepropt met Nederlanders.

Hoi.

Lol goh..je meent het XD..
haha het is hier wel het meest populaire forum voor alle nederlanders...
om samen te komen ^^
vind dit wel leuk..lekker alles NL'ers bijelkaar haha..
dan die jemaar weer dat er toch mensen zijn die dit spelen ^^..

Ciao~~
Empty_Memories's avatar

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x
Empty_Memories
x-a k i y o-x

nouuuuu...

probleem 1:
ik had me per ongeluk verkeerd aangemeld voor hbo opleiding, dus ik trek mijn verzoek in en ik wijzig mijn verzoek... krijg ik de dag erna een persoonlijke mail van de school dat mijn verzoek weer niet juist is... dus ik belde op en vroeg wat het probleem was... maar er bleek helemaal geen probleem te zijn.... heel vaag...

probleem 2:
ik wilde net mijn studiefinanciering aanvragen voor mijn opleiding, maar nu ben ik nog helemaal niet aangenomen voor de opleiding, zegt DUO en IB-Groep... terwijl ik wel allemaal post binnen krijg van de school, plus ik heb ook al mijn betaalwijze ingevuld, maar ik sta nog niet aangemeld... dat klopt toch niet?!

Het duurt meestal een paar weken voordat je goed ingeschreven staat bij de school. Het kan tot zo'n 6 weken duren (geloof ik). Ik heb me ook al ingeschreven, en kreeg gisteren een mailtje dat mijn aanmelding was aangekomen. Dus nu moet ik nog wachten totdat het is geaccepteerd.
Het kan zijn dat je al wel bent aangemeld, maar nog niet bent ingeschreven. Dat duurt meestal even. (:
wingraine's avatar

Fluffy Cub

hallooooo
                Ik ben weer es achter m'n tv vandaan gekropen..
                moet wennen aan het niet-gamen aangezien ik zaterdag op vakantie ga orz
                Hoe gaat het met iedereen?

Mo, ik had ook gezeik met studiefinanciering (heb dit jaar voor het eerst recht op stufi, ook al volg ik al 3 jaar opleidingen = __ = )
                Maar goed, ik had aangevraagd, krijg ik een brief met bevestiging enzo
                op het laatste blaadje zou staan wat ik dan in totaal zou krijgen.
                Staat er heel droog "Totaal: € 0,- "
                Mhm, ja, fijn..
Lady Akiyo's avatar

Hilarious Genius

11,050 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Empty_Memories
x-a k i y o-x
Empty_Memories
x-a k i y o-x

nouuuuu...

probleem 1:

probleem 2:

Het duurt meestal een paar weken voordat je goed ingeschreven staat bij de school. Het kan tot zo'n 6 weken duren (geloof ik). Ik heb me ook al ingeschreven, en kreeg gisteren een mailtje dat mijn aanmelding was aangekomen. Dus nu moet ik nog wachten totdat het is geaccepteerd.
Het kan zijn dat je al wel bent aangemeld, maar nog niet bent ingeschreven. Dat duurt meestal even. (:

ja maar dat van mij is al begin mei gedaan.. we zijn nu alweer 2 maand verder.. dus dat is t lullige.. ik krijg allemaal post binnen van alles en mijn oude school heeft (zeggen ze) al aangegeven dat ik gediplomerd ben.. en dat is nu 2 week geleden...
Empty_Memories's avatar

Blessed Millionaire

x-a k i y o-x
Empty_Memories
x-a k i y o-x
Empty_Memories
x-a k i y o-x

nouuuuu...

probleem 1:

probleem 2:

ja maar dat van mij is al begin mei gedaan.. we zijn nu alweer 2 maand verder.. dus dat is t lullige.. ik krijg allemaal post binnen van alles en mijn oude school heeft (zeggen ze) al aangegeven dat ik gediplomerd ben.. en dat is nu 2 week geleden...
Dan moet je even die school bellen.
Heb je al wel bij studielink aangegeven dat je afgestudeerd bent en een kopie van je diploma ect opgestuurd?
zowhee ik ben niet de enige met inschrijfproblemen zie ik biggrin (in vergelijking met dit valt dat van mij wel mee)
Ik zit al drie jaar op dezelfde opleiding en nu hebben ze besloten om collegegeld betalingen niet meer met accept-giro's te doen maar via studielink enzo. Dat is best, maar mijn ouders betalen dus mijn opleiding... En weten niet wat DigiD is. Ik krijg het niet aan hun verstand hoe het werkt... GAH....
Empty_Memories's avatar

Blessed Millionaire

sushylee
zowhee ik ben niet de enige met inschrijfproblemen zie ik biggrin (in vergelijking met dit valt dat van mij wel mee)
Ik zit al drie jaar op dezelfde opleiding en nu hebben ze besloten om collegegeld betalingen niet meer met accept-giro's te doen maar via studielink enzo. Dat is best, maar mijn ouders betalen dus mijn opleiding... En weten niet wat DigiD is. Ik krijg het niet aan hun verstand hoe het werkt... GAH....
Zover ik weet hebben je ouders geen DigiD nodig. Jij geeft op Studielink aan wie er betaald en vanaf welke rekening. Zo ging het bij mij in elk geval wel.
Ze kunnen ook jou het geld geven dat jij het betaalt. Zo doe ik het ook, omdat ik idd anders ook met een omweg moet betalen. Heel irritant.
Empty_Memories's avatar

Blessed Millionaire

Silverbleed
Ze kunnen ook jou het geld geven dat jij het betaalt. Zo doe ik het ook, omdat ik idd anders ook met een omweg moet betalen. Heel irritant.
Zo heb ik het indd ook geregeld. M'n ma maakt het geld over naar mij, en ik betaal het aan de school.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff