Welcome to Gaia! ::

Owlish's avatar
  • 200
  • 100
  • 100
@ Geneviene-Gabi:
Ik ga liever niet naar school dan alleen een ontbijt daar eten. xDD

@ ShallowMe:

Hoiii ;3 Alles goed?
ik kan nederlands biggrin
@ shubygirl: dat zou inderdaad grappig zijn geweest, maar mijn school is IETS te mainstream om mensen op gaia te hebben geloof ik u__u .. oh 1 lesje valt toch wel mee?

@ ShallowMe: helleuh, alles goed?

@ Owlish : ja daar heb je gelijk in >.> alsnog: beter dan les! bij het kerstontbijt van mij vorig jaar gingen ze champagne uitdelen per tafel! wahahah er waren mensen ZAT geworden User Image te grappig, vooral omdat het nog niet eens 12 uur was!

@ menford: heyy, waar kom jij vandaan uit deze lagelanden?
Owlish's avatar
  • 200
  • 100
  • 100
@ Geneviene-Gabi:
Omg xD
Volgens mij doen wij het alleen met eerste klassen
dus wordt er geen alcohol geschonken. XD
En ik drink toch geen alcohol. o___o;
@ Owlish
Ja goed hoor
Met jou^^?

@ Geneviene-Gabi
Wel goed, met jou smile ?
Owlish's avatar
  • 200
  • 100
  • 100
@ ShallowMe:

Met mij gaat het best goed... alleen tired. -_-
Ben aan vakantie toe. xD
@ Owlish : heheh ja ik heb een rare school. wow. vind je alcohol niet lekker of heb je er gewoon geen behoefte aan? (want ik hou wel van een wijntje cheese_whine )

@ ShallowMe : jaaa ben druk bezig met wat foto;s te bewerken voor mijn deviantart profiel maar het wil niet echt vlotten -____-
Owlish's avatar
  • 200
  • 100
  • 100
Geneviene-Gabi
@ Owlish : heheh ja ik heb een rare school. wow. vind je alcohol niet lekker of heb je er gewoon geen behoefte aan? (want ik hou wel van een wijntje cheese_whine )

@ ShallowMe : jaaa ben druk bezig met wat foto;s te bewerken voor mijn deviantart profiel maar het wil niet echt vlotten -____-

@ Geneviene-Gabi:

Ten eerste heb ik er nog geen behoefte aan.
Ten tweede ben ik nog maar 12 (had ik dat niet al gezegd?). XD
Ten derde heb ik een contract.
Heh. xP
Owlish
Geneviene-Gabi

@ Geneviene-Gabi:

Ten eerste heb ik er nog geen behoefte aan.
Ten tweede ben ik nog maar 12 (had ik dat niet al gezegd?). XD
Ten derde heb ik een contract.
Heh. xP

oh sorry die info heb ik niet meegekregen >.> jezus wat voel ik me oud dan als 17 jarige hier haha! wat voor een contract dan? User Image
Geneviene-Gabi
@ shubygirl: dat zou inderdaad grappig zijn geweest, maar mijn school is IETS te mainstream om mensen op gaia te hebben geloof ik u__u .. oh 1 lesje valt toch wel mee?

@ Owlish : ja daar heb je gelijk in >.> alsnog: beter dan les! bij het kerstontbijt van mij vorig jaar gingen ze champagne uitdelen per tafel! wahahah er waren mensen ZAT geworden User Image te grappig, vooral omdat het nog niet eens 12 uur was!

Aww, ja zo is mijn school ook DX
Ik vind 1 les een beetje onzin, laat dat dan ook gewoon uitvallen neutral Oh well...

Ik ben 16 en ik heb ook geen behoefte aan alcohol surprised heb nog nooit iets alcoholisch gedronken, to be honest o_o

I think I love you
'Cause I miss you
I'm falling for you
Now I need you
shubygirl
Geneviene-Gabi

Aww, ja zo is mijn school ook DX
Ik vind 1 les een beetje onzin, laat dat dan ook gewoon uitvallen neutral Oh well...

Ik ben 16 en ik heb ook geen behoefte aan alcohol surprised heb nog nooit iets alcoholisch gedronken, to be honest o_o

I think I love you
'Cause I miss you
I'm falling for you
Now I need you

hmm ik moet zeggen dat ik dat toch vrij knap vind hoor O:
ik ken mensen die al op hun 13e zijn begonnen met alcohol drinken (en daar kwam roken automatisch bij) gelukkig begon ik pas echt op mijn 16e. hihi ik wil niet de indruk wekken dat ik ook zo iemand ben hoor >.> want dat is niet zo!
Oh I see~ Goedzo xD
Bah, roken </3 Dat zal ik echt nooit gaan doen DX

I think I love you
'Cause I miss you
I'm falling for you
Now I need you
Owlish's avatar
  • 200
  • 100
  • 100
@ Geneviene-Gabi:

Ik mag onder 16 niet alcohol, alleen op feestjes soms. Maar ik heb geen behoefte nog aan alcohol, dus. ninja
En niet roken tot 16de (of 18de idk anymore).
Als ik hieraan voldoe (en er zijn wat meer dingen hoor), krijg ik een scooter of een rijbewijs. :O
@ Owlish:
Oh damn, ja ik ook hoor =/ ben de hele dag al aan het stressen met iets voor Nederlands, en het wil gewoon niet -_-'.

@ Geneviene-Gabi
Awh, wat is je DA? ik ben daar de laatste tijd niet zo actief meer, beetje te weinig tijd.
Owlish
@ Geneviene-Gabi:

Ik mag onder 16 niet alcohol, alleen op feestjes soms. Maar ik heb geen behoefte nog aan alcohol, dus. ninja
En niet roken tot 16de (of 18de idk anymore).
Als ik hieraan voldoe (en er zijn wat meer dingen hoor), krijg ik een scooter of een rijbewijs. :O

Ga voor het rijbewijs surprised Scooter kan je maar 2 jaar gebruiken als je met je 18e een auto wilt xD Ja oke, je kan hem daarna natuurlijk ook nog gebruiken maar je snapt me wel xD

Oehh~ Everyone give me your DA =D (Mijne is in me sig xD)

I think I love you
'Cause I miss you
I'm falling for you
Now I need you

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas