Welcome to Gaia! ::

what do you think about Sweden?

love 0.66585365853659 66.6% [ 273 ]
hate 0.051219512195122 5.1% [ 21 ]
dont know anything about sweden 0.10731707317073 10.7% [ 44 ]
??? 0.17560975609756 17.6% [ 72 ]
Total Votes:[ 410 ]
<< < 1 2 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 48 49 50 > >>

Hardened Punching Bag

Reingard
Jag är inte från Swerige, men jag tror Swerige är snygg, liksom oerhört mer sofistikerad äldre brodern av Finland. Hälsningar från Finland.

(...Look at me contributing nothing meaningful to this thread. I think it is my major regret for not learning to write/speak/understand Swedish properly ever speaking (truth to be told I hated studying Swedish at school, but I guess it was mostly because I did not understand anything...).

Anyway, peace out. And please keep kicking our a** in icehockey in future too. It is amusing as hell to see hockey nuts get worked up over something everyone else saw coming.)



Brodern kanske är mer sofistikerad med inte systern blaugh

http://satwcomic.com/meet-my-sister

Hellraiser

Puff Fire
Reingard
Jag är inte från Swerige, men jag tror Swerige är snygg, liksom oerhört mer sofistikerad äldre brodern av Finland. Hälsningar från Finland.

(...Look at me contributing nothing meaningful to this thread. I think it is my major regret for not learning to write/speak/understand Swedish properly ever speaking (truth to be told I hated studying Swedish at school, but I guess it was mostly because I did not understand anything...).

Anyway, peace out. And please keep kicking our a** in icehockey in future too. It is amusing as hell to see hockey nuts get worked up over something everyone else saw coming.)



Brodern kanske är mer sofistikerad med inte systern blaugh

http://satwcomic.com/meet-my-sister


Jag var inte hänvisa till något detta konkreta "personifikation", men oavsett, jag skrattade. Jag har inte läst att komiska i medan.

Timid Bunny

jag har ingen aning om finland vann över sverige senast..., det är för många turneringar och cuper och sånt på tv för att jag har intresse av att följa nåt... iallafall hockey-os är var 4e år tycker jag är tillräckligt för att ha den där "annalkande julafton"-känslan =w=

Timid Bunny

BOO!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Happy Halloween

Adventuring Explorer

36,400 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Nerd 50
  • Healer 50
Usaki Tsukino
surprised !

Timid Bunny

Petrograd
Usaki Tsukino
surprised !


det är en pumpa, hahah, jag gjorde den med min app

här är en annan...

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Adventuring Explorer

36,400 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Nerd 50
  • Healer 50
Usaki Tsukino
Petrograd
Usaki Tsukino
surprised !


det är en pumpa, hahah, jag gjorde den med min app

här är en annan...

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Hehe!

Den var rolig, dem borde lysa upp globen med lampor så att det blir sådär ju biggrin

Timid Bunny

Petrograd
Usaki Tsukino
Petrograd
Usaki Tsukino
surprised !


det är en pumpa, hahah, jag gjorde den med min app

här är en annan...

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Hehe!

Den var rolig, dem borde lysa upp globen med lampor så att det blir sådär ju biggrin


enligt vad jag sett när jag kollat runt, så såg den ut så på riktigt haha xD men jag har inte varit där på många år så jag vet inte

Adventuring Explorer

36,400 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Nerd 50
  • Healer 50
Usaki Tsukino
enligt vad jag sett när jag kollat runt, så såg den ut så på riktigt haha xD men jag har inte varit där på många år så jag vet inte
Ah, tydligen!
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Skoj :3

Timid Bunny

Petrograd
Usaki Tsukino
enligt vad jag sett när jag kollat runt, så såg den ut så på riktigt haha xD men jag har inte varit där på många år så jag vet inte
Ah, tydligen!
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Skoj :3


OMG JACK FOR REAL! synd däremot att ZOMG inte har nåt halloween-event haha
Wow, surprising amount of Swedish gaians to keep a thread alive from 2010.

Adventuring Explorer

36,400 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Nerd 50
  • Healer 50
D1g1t4l_Ash
Wow, surprising amount of Swedish gaians to keep a thread alive from 2010.
We struggle but manage!

It works better here than in guilds :3

You must be pretty old, your user# is in the 1mils surprised 2005-ish?

What country are you from? :3
Petrograd
D1g1t4l_Ash
Wow, surprising amount of Swedish gaians to keep a thread alive from 2010.
We struggle but manage!

It works better here than in guilds :3

You must be pretty old, your user# is in the 1mils surprised 2005-ish?

What country are you from? :3


2005ish indeed! I've actually just returned to gaia after quitting five years ago.... Things sure have changed.

And I am from the US. I don't know any Swedish either sweatdrop
But I've been wondering, how do all the Swedes feel about First Aid Kit? I'm guessing it's a much more common name up there.

Adventuring Explorer

36,400 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Nerd 50
  • Healer 50
D1g1t4l_Ash
2005ish indeed! I've actually just returned to gaia after quitting five years ago.... Things sure have changed.

And I am from the US. I don't know any Swedish either sweatdrop
But I've been wondering, how do all the Swedes feel about First Aid Kit? I'm guessing it's a much more common name up there.
Cool!

I figured o.o Not many know Swedish, we tend to be flattered when people show an interest in the language razz

I hadn't actually heard of First Aid Kit before o.o They're good, a bit too soothing for me o.o
Petrograd
D1g1t4l_Ash
2005ish indeed! I've actually just returned to gaia after quitting five years ago.... Things sure have changed.

And I am from the US. I don't know any Swedish either sweatdrop
But I've been wondering, how do all the Swedes feel about First Aid Kit? I'm guessing it's a much more common name up there.
Cool!

I figured o.o Not many know Swedish, we tend to be flattered when people show an interest in the language razz

I hadn't actually heard of First Aid Kit before o.o They're good, a bit too soothing for me o.o


What?? I love all that folky crap. Anyways, I'm going to see them in concert on the the 4th, so like, tomorrow technically. How do you say hello and goodbye in Swedish? I might use it if I get the chance to talk to them.

Also, how do you feel about minecraft? That's Swedish born and it's sweeping the States right now. Huge fad.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum