Welcome to Gaia! ::

Viera Sasaki's avatar

3,150 Points
  • Member 100
  • Statustician 100
  • Autobiographer 200
Hi geng! Sy pon dari Malaysia biggrin , area Northern Region xd ...
tena_79's avatar

Fashionable Explorer

10,400 Points
  • Signature Look 250
  • Citizen 200
  • Hygienic 200
Hai, terjumpa lak thread ni secara tak sengaja hehe xd
Tidak, saya mau menunjungi malaysia lol
Kara-Layla Shadows
Yashiro
Kara-Layla Shadows
yo! ku anak malaya, eh eh, silap! malaysia! XD

hoho ader geng ko umo brape? sek/keje maner?


aq 15 tp bdk form 4. aq skolah kat klantan tp x nak ckp yg mane satu! whee

cam ner lak umo 15 fom4???
Catsz
hoho.. try la gi rally.. byk org malaysia lepak kat sna.. =) btw, aku pun org malaysia gak.. =)

rally room brape???
Elya Qairina
heart

blaugh
dannyprinny
I'm from MALAYSIA biggrin

yo ko dok???
Anissa_98
saya pun malaysia

malaysia kat ner lah tau x?
Owl_Sister
Im Malay ~

yo ramai gak bdk malaysia yeh!!!
Viera Sasaki
Hi geng! Sy pon dari Malaysia biggrin , area Northern Region xd ...

yo geng name da gempak dok maner?
tena_79
Hai, terjumpa lak thread ni secara tak sengaja hehe xd

kite da ditakdirkan la tu...
maner saper?
s k i N - N i k s
Tidak, saya mau menunjungi malaysia lol

mari mari dipersilakan...
tena_79's avatar

Fashionable Explorer

10,400 Points
  • Signature Look 250
  • Citizen 200
  • Hygienic 200
Yashiro
tena_79
Hai, terjumpa lak thread ni secara tak sengaja hehe xd

kite da ditakdirkan la tu...
maner saper?


Tena dari Sarawak ^_^ Kat Gaia ni byk gak guild Malaysian..ramai org Msia yg main Gaia..
tena_79
Yashiro
tena_79
Hai, terjumpa lak thread ni secara tak sengaja hehe xd

kite da ditakdirkan la tu...
maner saper?


Tena dari Sarawak ^_^ Kat Gaia ni byk gak guild Malaysian..ramai org Msia yg main Gaia..

umo brepe?
ramai bdk2 jer maen gaia nih
cam sy XD

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games