Welcome to Gaia! ::

What is your GSW class color?

red 0.14069591527988 14.1% [ 93 ]
orange 0.13161875945537 13.2% [ 87 ]
yellow 0.17095310136157 17.1% [ 113 ]
green 0.15128593040847 15.1% [ 100 ]
blue 0.15431164901664 15.4% [ 102 ]
purple 0.08018154311649 8.0% [ 53 ]
pink 0.066565809379728 6.7% [ 44 ]
white 0.034795763993949 3.5% [ 23 ]
black 0.049924357034796 5.0% [ 33 ]
brown 0.019667170953101 2.0% [ 13 ]
Total Votes:[ 661 ]
< 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 4317 4318 4319 > >> >>> »|
Nyx Avalon's avatar

Amorous Kitten

14,750 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Clambake 200
  • Invisibility 100
I just had an Idea.....
wrathofrealm's avatar

Moonlight Stalker

11,000 Points
  • Beta Forum Regular 0
  • Invisibility 100
  • Noob wrangler 100
Kiki _Rain
wrathofrealm
Kiki _Rain
*a pepsi magically appears in Wrath's hand*

Roleplayig rocks. it makes families out of strangers.


it does it truly does its just hard for me to find a good roleplay on gaia that people are dedicated to

@liz of course we are! its like our guild but better


I've been around the same storyline roleplay for 2 years now. Which is why someone was close to finding out just where exactly i lived.


a roleplay on here?

@liz im jealous cause my sis is borrowing my nightmare

i just looked and i have like 12 different i am poses oh the possibilities >D
Nyx Avalon's avatar

Amorous Kitten

14,750 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Clambake 200
  • Invisibility 100
wrathofrealm
Kiki _Rain
wrathofrealm
Kiki _Rain
*a pepsi magically appears in Wrath's hand*

Roleplayig rocks. it makes families out of strangers.


it does it truly does its just hard for me to find a good roleplay on gaia that people are dedicated to

@liz of course we are! its like our guild but better


I've been around the same storyline roleplay for 2 years now. Which is why someone was close to finding out just where exactly i lived.


a roleplay on here?

@liz im jealous cause my sis is borrowing my nightmare

i just looked and i have like 12 different i am poses oh the possibilities >D
yes in Gaia.
wrathofrealm's avatar

Moonlight Stalker

11,000 Points
  • Beta Forum Regular 0
  • Invisibility 100
  • Noob wrangler 100
Kiki _Rain
wrathofrealm
Kiki _Rain
wrathofrealm
Kiki _Rain
*a pepsi magically appears in Wrath's hand*

Roleplayig rocks. it makes families out of strangers.


it does it truly does its just hard for me to find a good roleplay on gaia that people are dedicated to

@liz of course we are! its like our guild but better


I've been around the same storyline roleplay for 2 years now. Which is why someone was close to finding out just where exactly i lived.


a roleplay on here?

@liz im jealous cause my sis is borrowing my nightmare

i just looked and i have like 12 different i am poses oh the possibilities >D
yes in Gaia.


ive never found such a dedicated rp
Nyx Avalon's avatar

Amorous Kitten

14,750 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Clambake 200
  • Invisibility 100
wrathofrealm's avatar

Moonlight Stalker

11,000 Points
  • Beta Forum Regular 0
  • Invisibility 100
  • Noob wrangler 100


ah i blame the theme, who couldnt like ouran host club
Nyx Avalon's avatar

Amorous Kitten

14,750 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Clambake 200
  • Invisibility 100
we stopped dealing with the host club in the second one.

we moved out of the club and into the non-club members.

I find it sad that I still have the first ones link.
wrathofrealm's avatar

Moonlight Stalker

11,000 Points
  • Beta Forum Regular 0
  • Invisibility 100
  • Noob wrangler 100
Kiki _Rain
we stopped dealing with the host club in the second one.

we moved out of the club and into the non-club members.

I find it sad that I still have the first ones link.

i see that now, still that is pretty sweet its lasted that long
Nyx Avalon's avatar

Amorous Kitten

14,750 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Clambake 200
  • Invisibility 100
it's still going too. thee OOC is much funnier than the IC thread though.
SheThoughtSheDid's avatar

Anxious Nerd

16,150 Points
  • Healer 50
  • Jolly Roger 50
  • Treasure Hunter 100
l_RavenPandorah_l's avatar

Invisible Sex Symbol

^_^ okay well im off for the rest of the morning to rest.

< staff if you are here keep eye on thread and those who are staff that havent pm'd me for info on the mule account please pm the mule and I will get to you with info when I wake up >

^_^
Izzy Derp's avatar

Ruthless Lover

@ Casey ~ Hey wanna use my nightmare? and when you sister gives you back yours you send me mine?
Nyx Avalon's avatar

Amorous Kitten

14,750 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Clambake 200
  • Invisibility 100
oh yeah back to my Idea..... I was thinking about maybe giving art to the people i could draw who won the avi contests.
wrathofrealm's avatar

Moonlight Stalker

11,000 Points
  • Beta Forum Regular 0
  • Invisibility 100
  • Noob wrangler 100
Kiki _Rain
it's still going too. thee OOC is much funnier than the IC thread though.


really? most oocs ive seen have been dead
wrathofrealm's avatar

Moonlight Stalker

11,000 Points
  • Beta Forum Regular 0
  • Invisibility 100
  • Noob wrangler 100
Izzy Rawr Danny
@ Casey ~ Hey wanna use my nightmare? and when you sister gives you back yours you send me mine?


nah i still dont know what im gonna do have 2 ideas but theyre kinda bleh.........im not sure if they are creative

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games