Welcome to Gaia! ::

Raissa Firehawk's avatar

Familiar Gaian

User Image


So I hear there's a broken link to a supposed April Fools event forum.

I bet they tricked us. They got us thinking theres gonna be an event, cuz we GCD-ers have a raging hunger for this type of leaked info.

THAT is the event right there. There is no event.

I see what you did there, Gaia. Nice joke. But the joke is really on you, when we figure it out and rage >.>


Sabin le Rose's avatar

Shameless Enabler

Dude, the Gaian publics rage is what fuels the employees to work hard.

Every time you "RAGE" a Dev gets a penny.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Ko Urufu Akuma's avatar

Blessed Soldier

14,000 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Jack-pot 100
  • Battle: Counterstrike 150
*rages* rofl
Utenko's avatar

Angelic Lover

7,700 Points
  • V-Day 2011 Event 100
  • Somebody Likes You 100
  • Elysium's Gatekeeper 100
The joke was lame this year. I clicked it, saw the 404 Sushi Error and just went, "Meh." GAIA STAFF, TRY HARDER NEXT YEAR!
Perhaps they had a problem with the link? I wouldnt stress over there not being an event. Easter is just a few days away...perhaps they will link the 2 events together?
Shiver`'s avatar

Frozen Sex Symbol

User ImageUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
What are you talking about?
Just got to wait for the video to finish loading on the main page and you get a item. I honestly like this years item better than the past ones! 3nodding fooled ya
Raissa Firehawk's avatar

Familiar Gaian

Item?! Where?! What is it? >_>
Princess Pieta's avatar

7,650 Points
  • Friendly 100
  • Mark Twain 100
  • Popular Thread 100
Well there goes the loading thingie!
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Some joke. neutral
Raissa Firehawk's avatar

Familiar Gaian

Now mine isn't showing on the home page...how do i get back to it?
zweet_dreamz's avatar

Kawaii Phantom

11,900 Points
  • Partygoer 500
  • Battle: Mage 100
  • Forum Regular 100
I never saw it as the event, really.
I thought that it was a trailer for the easter/summer event.
Still, nice played Gaia.
mewshie's avatar

9,200 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Generous 100
  • Somebody Likes You 100

          Yeah, I am thinking that is the whole joke...
          :/


★ⓜⓔⓦⓢⓗⓘⓔ
+[Skarekrow]+'s avatar

Dedicated Lover

User Image







+ragegasm.+
Yay for contradictions.
Taryn Selinei's avatar

Liberal Gawker

Mine isn't loading.. Is it supposed to?
elementalphantomthief's avatar

Friendly Phantom

I clicked on it but it didnt do anything so I don't think there is a item. Also found out you only see it once. Pity they did pretty good with the joke to. I want to help edmund take out Gambino's killer.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games