Welcome to Gaia! ::

killer loop
hyoi
killer loop
hyoi
killer loop
hyoi
Sarahsuke
Careful! You'll piss off the rabid yaoi fangirls!
Don't forget the fanboys. The fanboys will be pissed off too.


YEs we wiLL KiLL U in ur SLEEep!!111
AHHHHH. gonk


I WILL EAT UR BRAINZZZ b/cuz u do not liek teh GAY?????/1!?1one!/1?five!!1
zOOOOMmg but liek I am teh ghei!!1/? gonk gonk


U WIll stiLL BE EAteD!!!!!!!11

teh GOD of tehyAiioi COMmaNDzzZz it.
IZ NOT FAYurrr crying
hyoi
IZ NOT FAYurrr crying


ha hah ah ah ahhaha haha

all ur gay are belong to us?

D:
Sarahsuke's avatar

Fluffy Cat

Oh my, what have I started? biggrin
killer loop
hyoi
IZ NOT FAYurrr crying


ha hah ah ah ahhaha haha

all ur gay are belong to us?

D:
you have no chance to survive, make your gay.
dude liam is by
Sarahsuke
Oh my, what have I started? biggrin
chaos. xDDD
ZOMGCATS. someone set us up the bomb?!

wait, what was that, you're encouraging me to make some gay? =D
hyoi
Sarahsuke
Oh my, what have I started? biggrin
chaos. xDDD


UTTER-chaos ^^!
killer loop
ZOMGCATS. someone set up us the bomb?!

wait, what was that, you're encouraging me to make some gay? =D
yes, make some gay. biggrin Whatever you're thinking, I'm sure it's probably not good, but go ahead. xDDDDD
I will make it my duty.. to spread the GAY! heart

it will be a rough journey, but I must travel to the ends of the earth and back, to every nook and cranny, to shine the glorious light of the homosexuality and help the unenlightened get in touch with their inner rainbow~.
killer loop
I will make it my duty.. to spread the GAY! heart

it will be a rough journey, but I must travel to the ends of the earth and back, to every nook and cranny, to shine the glorious light of the homosexuality and help the unenlightened get in touch with their inner rainbow~.
I will make it -my- duty to follow thee to the ends of the earth, helping spread the gay! SIDEKICK HYOI. :pose:
we will be um..

THE FELLOWSHIP OF THE GAYwtfbbq!!
killer loop
we will be um..

THE FELLOWSHIP OF THE GAYwtfbbq!!


lmao
killer loop
we will be um..

THE FELLOWSHIP OF THE GAYwtfbbq!!
LOLO xDDD

and we will find a little random h0mof0b3 to guide us to Mount H0mof0b3, where we can find the roots of all h0mof0b3-eeyuh and like, blow it up. mad
LOL! mount h0mof0b3, I love that.

but we will not back down! let's let our rainbow banners fly high and mightily, in the face of the h0mof0b3s!

is mightily even a word, wtf.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games