Welcome to Gaia! ::

Porn and Beans 's avatar

Rogue

IDK if anyone posted this one yet but...

Sweater Collection - 1-2k

Poses are of 4 different sweaters and the last pose, which makes me love this item, is of a jar of jam which can be smeared on the face an resembles blood!
Secksy Panda's avatar

Sparkly Fairy

Skm Imperatoriene
Cerd
Likely already known about

But the Checkered Dust jacket is a great item for 12k and will likely fall even more

Also i can see Regal Duet jacket falling


I bought one a few minutes ago for 5.5k. Such a nice jacket. <3

I hope Regal keeps falling. If it falls to around 50k, I might pick one up.

Edit: Nevermind, bought one for 10k. emotion_dowant
Yeah I def need to get both these.

How you finding good deals?? hahaha.
Noizdere's avatar

Dapper Poster

This thread is making me spend my gold.

I have no regrets!
kimono girl snotty's avatar

Mega Noob

Hell yeahhhh, just got a Gloryheart Sword for 5k
Beast Henshin's avatar

Big Member

14,500 Points
  • Sausage Fest 200
  • Ultimate Player 200
  • Senpai's Notice 100
Porn and Beans
IDK if anyone posted this one yet but...

Sweater Collection - 1-2k

Poses are of 4 different sweaters and the last pose, which makes me love this item, is of a jar of jam which can be smeared on the face an resembles blood!


You can still get it for free from Reapersun's profile, too.
who cares ? It's a game get over it. Anyone that invested to spend 80%-99% their day trying for the impossible will always fail. It's just a game and the game isn't anything special or even really fun lol enjoy ur crying sessions smile
Oeuf's avatar

Business Bear

Porn and Beans
IDK if anyone posted this one yet but...

Sweater Collection - 1-2k

Poses are of 4 different sweaters and the last pose, which makes me love this item, is of a jar of jam which can be smeared on the face an resembles blood!
jumper** ninja
GriDorian's avatar

7,250 Points
  • Citizen 200
  • Dressed Up 200
  • Forum Explorer 100
cumlingings
who cares ? It's a game get over it. Anyone that invested to spend 80%-99% their day trying for the impossible will always fail. It's just a game and the game isn't anything special or even really fun lol enjoy ur crying sessions smile

....aaaaaaaaaaand you completely missed the point of the whole thread. No one is complaining, in fact we are celebrating the existence of cheap good items. So yeah..enjoying the game to the fullest.
Mermaid Eater's avatar

Timid Powerhouse

15,550 Points
  • Senpai's Notice 100
  • Battle: Defender 100
  • Conventioneer 300
cumlingings
who cares ? It's a game get over it. Anyone that invested to spend 80%-99% their day trying for the impossible will always fail. It's just a game and the game isn't anything special or even really fun lol enjoy ur crying sessions smile

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Ysavvryl's avatar

Compassionate Defender

This item may not be the most flexible, but for around 20K, My Seeing Lass gets you a seeing eye dog companion, a blind-man's cane, and, the whole reason I got the item, an adorable yellow t-shirt with a dog picture on it. The dog on the shirt is brown, but the dog companion is almost like a golden retriever. Forgive me if I'm totally off base with that, as I know cats better than dogs.
Beast Henshin's avatar

Big Member

14,500 Points
  • Sausage Fest 200
  • Ultimate Player 200
  • Senpai's Notice 100
cumlingings
who cares ? It's a game get over it. Anyone that invested to spend 80%-99% their day trying for the impossible will always fail. It's just a game and the game isn't anything special or even really fun lol enjoy ur crying sessions smile


What the hell are you even talking about (and what is this game?)


I swear 25% the people who post in here misread the title and don't even bother to read the OP. It says inexpensive, as in the opposite of expensive. Unless i'm mistaken, this thread is about items that should be more expensive, for one reason or another, than they are (and a smidgen of bargain hunting. )
Slick Southpaw's avatar

Shaggy Streaker

this thread compels me to buy things I probably will never wear xd

But i am saddened by the expensive guns. Especially ones that don't look dinky in my man hands. They are either comically too large, too small and the right size just amps up on price.

DIPLOMAT MAGNUM AND SD-PLUS PISTOLERA DOLLS I AM LOOKING AT YOU emotion_donotwant

Mermaid Eater

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


heart

(She even half-way matches your avatar!)
Starzel's avatar

Swashbuckling Nerd

Cerd
Likely already known about

But the Checkered Dust jacket is a great item for 12k and will likely fall even more

Also i can see Regal Duet jacket falling
Where are these from?
Starzel
Cerd
Likely already known about

But the Checkered Dust jacket is a great item for 12k and will likely fall even more

Also i can see Regal Duet jacket falling
Where are these from?


They're items you get for donating to the site.
One is for buying from the cash shop, I believe, and the other is from..autocash?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games