Welcome to Gaia! ::

Arr?

ARRR!! 0.16071428571429 16.1% [ 9 ]
YARRRR! 0.33928571428571 33.9% [ 19 ]
*drinks rum quietly* 0.5 50.0% [ 28 ]
Total Votes:[ 56 ]
Lazarus Larkin's avatar

Gaian

LOL, we're going to scare Tea with our technical issues before she even attempts it

but hey Dark and I met on IRC = D
.~.Lady_Aji.~.'s avatar

Magical Fairy

16,800 Points
  • Tooth Fairy 100
  • Battle: Mage 100
  • Partygoer 500
What the hell is IRC?
Pengaana's avatar

Aged Man-Lover


I put #gaiamasquerade in the channel box
I also did a general search for it and nothing

Hold on gonna print screen
Lazarus Larkin's avatar

Gaian

I dunno what Mibbit is so, yeah rofl
DarkHayama's avatar

Unforgiving Millionaire

15,100 Points
  • Brandisher 100
  • Sausage Fest 200
  • Clambake 200
I already said it's a chat client! Read! Sheesh. =p
Lazarus Larkin's avatar

Gaian

.~.Lady_Aji.~.
What the hell is IRC?


Internet Relay Chat! It is a super oldschool program for chatting online from like, the dawn of the internet. And I miss it.
Pengaana's avatar

Aged Man-Lover


Herp derp this is what I'm seeing

Haha I just evolved Lord Kira rofl
He's a Poochyena I breed from my Mightyena I'd named Aji
Lazarus Larkin's avatar

Gaian

Konan Tatsuhiko

Herp derp this is what I'm seeing

Haha I just evolved Lord Kira rofl
He's a Poochyena I breed from my Mightyena I'd named Aji


Okay, looks like you're not on the right server. You want synirc, not webirc, I believe. Not sure how you actually change that on your client, heh.
DarkHayama's avatar

Unforgiving Millionaire

15,100 Points
  • Brandisher 100
  • Sausage Fest 200
  • Clambake 200
okay...hmm...go to where it says connect to and click the "server" link. Look for irc.synirc.org, and if you can't find it, find a way to add it and do that. That's all I can think.

This is the worst part, just because there are so many IRC clients, and if you don't all get the same one, it can all be different. If you don't already have one though, you can just get one of the ones Caden or I are familiar with and we can actually talk you through it
Pengaana's avatar

Aged Man-Lover


Alright guys I was able to log on to it
so there's no excuse for the rest of you people
because I'm dumb as rocks when it comes to these things
DarkHayama's avatar

Unforgiving Millionaire

15,100 Points
  • Brandisher 100
  • Sausage Fest 200
  • Clambake 200
I have XChat, and Caden has IceChat. If either of you have to download one, if you download one of those Caden or I can help you easy enough.
Lazarus Larkin's avatar

Gaian

or download whatever you want that has an online FAQ, haha
.~.Lady_Aji.~.'s avatar

Magical Fairy

16,800 Points
  • Tooth Fairy 100
  • Battle: Mage 100
  • Partygoer 500
Konan Tatsuhiko

Herp derp this is what I'm seeing

Haha I just evolved Lord Kira rofl
He's a Poochyena I breed from my Mightyena I'd named Aji
*feels awesome right now* cool
Katerin's avatar

Tricky Sweetheart

15,450 Points
  • Battle Hardened 150
  • Survivor 150
  • Jolly Roger 50
Sorry, what did you say?
I've always used mIRC
User Image
I couldn't hear you over the sound of how awesome I am.
Anzelia La Belle's avatar

Generous Giver

8,200 Points
  • Forum Dabbler 200
  • Generous 100
  • Trader 100
D-Do I have to download anything?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games