Welcome to Gaia! ::

Counter (as of Feb 18th, 2008)

+1 1 100.0% [ 1241 ]
Total Votes:[ 1241 ]
<< < 1 2 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 175 176 177 > >> »|
GundamIsGod
Sound Of A Girl Hatching
yes! i love yuki.... in fact this is my 5th mary weather... and my 7th yuki cosplay.
Omg I love you! XD I've only ever cosplayed as Alexiel from AS, but I'm DYING to dress as someone from Cain Saga or FairyCube. Omg, if I was willing to dye my hair, I could make the perfect Ansel (and dropped a few pounds... =_=;; ).

yeah i was going to cosplay Ansel... but my sister is now, it's okay though cuz i'll probably cosplay Ducie.
GundamIsGod's avatar

7,200 Points
  • Mark Twain 100
  • Invisibility 100
  • Conventioneer 300
Oh wow! That'll be epic.
hopefully yes
*uses phoenix down on self* I'm aliveeee~

Been busy with pre-con madness followed by three weeks of exams. Got my last one tomorrow but I'm not too worried about that, so I've returned to Gaia for a bit hurrr~ Just went through the past few pages and yay, more competition entries!

Sound of a Girl Hatching your awesome for doing a Mary Weather cosplay btw, Godchild really doesn't get enough love! *o* Can't believe it's your 5th Mary cosplay O___O I haven't even made one Kaori Yuki cosplay yet *fail* Must get a Godchild group together sometime xD; [It's my favourite series from Yuki~]

Since Expo was over 3-4 weeks ago I also have photos of my latest cosplays, finally!
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
^Sorry for showing the underskirt, I got ambushed before I got to sort it out Dx
I had a big dress weekend, NEVER AGAIN =____= Next con I'm taking it down a notch, I need a break from complex costumes X_X [That being said I bet you I'll find a pretty design which just so happens to be complex and make it anyway orz...]
Destiny: Those look awesome! ^^

These holidays I'm getting together with my cosplay partner and we're going to try and finish our generic Strider and Ninja costumes from Disgaea for an upcoming convention. ^^
GundamIsGod's avatar

7,200 Points
  • Mark Twain 100
  • Invisibility 100
  • Conventioneer 300
Destinys-Spirits

I had a big dress weekend, NEVER AGAIN =____= Next con I'm taking it down a notch, I need a break from complex costumes X_X [That being said I bet you I'll find a pretty design which just so happens to be complex and make it anyway orz...]
Gotta say, it was worth it! XD Your costumes look awesome. heart heart heart
Haha thanks Mitten and Gundam!

I'm in a really big cosplay hype for my next few cosplays so who knows, might finish one early and take photos for Cosplay Daaay~ No idea who yet though, depends what fabric is available when we go shopping!
GundamIsGod's avatar

7,200 Points
  • Mark Twain 100
  • Invisibility 100
  • Conventioneer 300
YAY more contestants that way!
Tsuki Nushi's avatar

9,550 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Autobiographer 200
Tsuki Nushi's avatar

9,550 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Autobiographer 200
So whats up people?
GundamIsGod's avatar

7,200 Points
  • Mark Twain 100
  • Invisibility 100
  • Conventioneer 300
You're back and I'm off to AMA!! rofl

See ya'lls!! I hope to come back with LOTS of pictures!
Tsuki Nushi's avatar

9,550 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Autobiographer 200
Tsuki Nushi's avatar

9,550 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Autobiographer 200
Tsuki Nushi's avatar

9,550 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Autobiographer 200
Tsuki Nushi's avatar

9,550 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Autobiographer 200

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games