Welcome to Gaia! ::

AshesToRoses's avatar

Precious Glitch

18,500 Points
  • Cat Fancier 100
  • Unleash the Beast 100
  • The Wolf Within 100
vodka thief
AshesToRoses
vodka thief
AshesToRoses
vodka thief
YAY hugs c:
//hugs
c: Thank you
emotion_kirakira

You're welcome ^.^;; Where are you from?

New Jersey, unfortunately.
What about you? c:

Why unfortunately? lol Ohio~

Because I live in cow country and everyone seems to think that Jersey is like the Jersey Shore and it's terrible.
OH I might be going to Ohio at the end of the summer for a Renn Faire, because I am a nerd c:

Only ignorant people would think that! OH OH OH the Renaissance Festival?
wonderfinch's avatar

Sparkly Millionaire

9,650 Points
  • Millionaire 200
  • Conventioneer 300
  • Money Never Sleeps 200
Thank you so much for kindly hosting this giveaway biggrin
Cescesar's avatar

Noob

Onei!! Oh Onei!! Y U SO BEAUTIFUL <333
vodka thief's avatar

Tipsy Lunatic

jorjorbonks
vodka thief
jorjorbonks
vodka thief
jorjorbonks


Yeah snow and ice.
I live on a back road so they hardly come to put salt down or plow it.
It's a good drawing,wish I could draw.

That sucks, I like in a neighborhood, but they never plow it. So I know those feels.
And I draw, but not that well.
I drew my old avi and my friends avi, but I haven't drawn in forever lol


Draw my avi lol

But I'm so lazy D:
and suck at drawing male avis.
Well make me a female jk
But alright sad lol

I'm sorry :c
Prince Kili 's avatar

Dedicated Sex Symbol

10,750 Points
  • Conversationalist 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Conventioneer 300
xCautionFragilex
Daft Holmes
xCautionFragilex
Daft Holmes
xCautionFragilex
This thread. Haha you could get lost in it.
-pulls out machete-
Time to conquer the jungle!
Whose with me!?


Count me in. D:


OMG BBC Sherlock Holmes!
You've come to help me!
-hugs-
Best day evar! :3


Yes I have come to help you, now we need seat belts, machetes, what else... We need more people.



Does this make me an honorary Watson for a day? whee

//rips seat belts out of car
//hands them to you
Seat Belts! Check!
//brandishes machete
Machete! Check!

Now more people....
We just need them to quote our post!
Though how..... how....
//pulls on thinking cap


Sure.

-Takes hold of seat belts.- Now all we need is more people to help control this bumpy ride.-Stares at machete- Also start hacking away at some, maybe we can ease them.
Goldschlager's avatar

Romantic Fairy

Good luck, guys! smile Thank you, Sisky!!
AyaxaChan's avatar

Lucky Bunny

10,100 Points
  • Bookworm 100
  • Jack-pot 100
  • Luck of the Draw 50
Invalid Reason
AyaxaChan
MERRY CHRISTMAS!!!~~

To you as well!
biggrin

THANK YOU!!!!!!~ biggrin
Full_Moon83's avatar

Gracious Friend

11,250 Points
  • Object of Affection 150
  • Partygoer 500
  • Perfect Attendance 400
- l H i n a l -
Full_Moon83
... Hard to pick up what everyone is talking about when there are so many post in this thread...


lol yeah thats why im just quoting people random ppl ;o;
xd

Nice avi you got biggrin
bigerly's avatar

8,600 Points
  • Consumer 100
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
I want that price
anotherpointlessmule's avatar

Witty Capitalist

her rain
Merry christmas! cat_mrgreen


Well hey there, Kiki!
Ppt Slvn's avatar

Tipsy Prophet

7,200 Points
  • Tipsy 100
  • Millionaire 200
  • Peoplewatcher 100
II Mort II
Ppt Slvn
II Mort II
Ppt Slvn
II Mort II

I like both of your avis. >.> Just saying.




biggrin
Thank Youuu!!!
Your is sooo awsome!!! O.O

It's not that awesome... <.< Not like yours. Yours looks like a little bumble bee. biggrin



xD Little bumble bee... emotion_awesome
Are you kidding??!
Yours look like some kind of God or something O.O

What..? I like bumble bees. biggrin



Haha, don't get me wrong I like them too, but never though of it xDD
Black and Yellow xD
shakefrost's avatar

Glitch

Mashtu
shakefrost
Mashtu
shakefrost
Mashtu

How was your holiday?
humbugfull :3 nothing special. just the usual
yours?

It was good. My family had a good time and so did I. haha.
that's nice. tell me more

My baby nephew came and he was hugging everyone
aww how cute! i also had my baby niece. she didnt hug tho.. just stare creepily with her huge blue emotion_kirakira eyes
The Cheshire Hare's avatar

Lonely Phantom

Nimty
How many inches of snow has everyone gotten so far? Florida's got nothin'~ emo


Not very much in Illinois either, but I sure as hell am going to steal your Piplup.
Kellieta
This is rather fun. xd blaugh 3nodding

Chaotic! LOL! rofl rofl rofl

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games