Welcome to Gaia! ::

Head count

+1 1 100.0% [ 3 ]
Total Votes:[ 3 ]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 20 21 > >>
Effyy's avatar

Bear

WhisperTheQueen
Effyy

Tart Doufu Hua emotion_kirakira

I just saw that the other day and fell in love! (possibly yesterday...?)

yes, i came out yesterday
emotion_kirakira emotion_kirakira
the color is so pretty
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
phawze
omgg but whyyy

? Why what?
Ai-Dee-Kay's avatar

Newbie Noob

9,300 Points
  • Tycoon 200
  • Elocutionist 200
  • Perfect Attendance 400
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
Currently.. Princess of the Heavens. Only need 90mil xD
After that, Adamant Vault and Fairy Lumi c:

Oooo! All very good items! I have taken a keen liking to the princess items, as well.
I want to finish my collection. I only have the Universe right now.
I had the Heavens a long time ago and sold it for 15mil xD Now it's around 400mil.
At least it'll all be downhill from there. The Heavens is the most expensive.

Yeah... I loved them... But couldn't bring myself to quest for them... too expensive...
Haha, I'm determined. They're probably my favorite items on the site xP
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
Effyy
WhisperTheQueen
Effyy

Tart Doufu Hua emotion_kirakira

I just saw that the other day and fell in love! (possibly yesterday...?)

yes, i came out yesterday
emotion_kirakira emotion_kirakira
the color is so pretty


Yeah it is!!! biggrin DD
emotion_drool
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
Currently.. Princess of the Heavens. Only need 90mil xD
After that, Adamant Vault and Fairy Lumi c:

Oooo! All very good items! I have taken a keen liking to the princess items, as well.
I want to finish my collection. I only have the Universe right now.
I had the Heavens a long time ago and sold it for 15mil xD Now it's around 400mil.
At least it'll all be downhill from there. The Heavens is the most expensive.

Yeah... I loved them... But couldn't bring myself to quest for them... too expensive...
Haha, I'm determined. They're probably my favorite items on the site xP

I really enjoy anything beige.
Zombie Massacre x's avatar

Generous Ladykiller

Angelic pendant and nitemare scarf
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
R00Bunny
I dunno. D; I wanna reach 600mil. Maybe for my wings? Maybe to just say I have <3

I've still never hit 100mill... I keep buying things... emotion_facepalm
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
Zombie Massacre x
Angelic pendant and nitemare scarf

Yeah! I want the cream nitemare scarf! They're rad!
-chocoleito-'s avatar

Friendly Noob

7,800 Points
  • Befriended 100
  • Forum Explorer 100
  • Friendly 100
WhisperTheQueen
Kyuun x3
timmy XD lol i'am so broke

goodness... me too. >.<
lol xd
AMIRANDAS's avatar

Magical Giver

Trilune's Promise for the maiden top but I really want Wisteria Sea for the legs!! But the latter is too expensive to quest for right now. Some day! biggrin
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
yurei [PENGI]
Volant Reverie!! Been questing it for several months & I'm about 9 M away from the current LBP. It's slow goings though... I've already sold a lot of my inventory and tried my hand and several giveaways. But it seems like it'll still take me a while... sweatdrop

Wow! 8mil? Super close!!!! biggrin
Edit:
9mil*
Ai-Dee-Kay's avatar

Newbie Noob

9,300 Points
  • Tycoon 200
  • Elocutionist 200
  • Perfect Attendance 400
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
Currently.. Princess of the Heavens. Only need 90mil xD
After that, Adamant Vault and Fairy Lumi c:

Oooo! All very good items! I have taken a keen liking to the princess items, as well.
I want to finish my collection. I only have the Universe right now.
I had the Heavens a long time ago and sold it for 15mil xD Now it's around 400mil.
At least it'll all be downhill from there. The Heavens is the most expensive.

Yeah... I loved them... But couldn't bring myself to quest for them... too expensive...
Haha, I'm determined. They're probably my favorite items on the site xP

I really enjoy anything beige.
Same. There are so many adorable beige items, but every time I see one that I really like, it ends up being ridiculously priced - so I shy away from them.
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
WhisperTheQueen
Ai-Dee-Kay
I want to finish my collection. I only have the Universe right now.
I had the Heavens a long time ago and sold it for 15mil xD Now it's around 400mil.
At least it'll all be downhill from there. The Heavens is the most expensive.

Yeah... I loved them... But couldn't bring myself to quest for them... too expensive...
Haha, I'm determined. They're probably my favorite items on the site xP

I really enjoy anything beige.
Same. There are so many adorable beige items, but every time I see one that I really like, it ends up being ridiculously priced - so I shy away from them.

No joke,.. I quested for Wood Sea for ages... Then I was super close and someone donated it to me.
WhisperTheQueen's avatar

Girl-Crazy Gaian

10,250 Points
  • Clambake 200
  • Generous 100
  • Gaian 50
Twicca
an anon sent me my gift quest whaaaat crying ty anon whoever you are



That's why I love threads like this. It inspires people to come out and help people with their quests. emotion_kirakira ~shhh...
Ai-Dee-Kay's avatar

Newbie Noob

9,300 Points
  • Tycoon 200
  • Elocutionist 200
  • Perfect Attendance 400
WhisperTheQueen
No joke,.. I quested for Wood Sea for ages... Then I was super close and someone donated it to me.
That's awesome!! What did you end up doing with the gold you had saved up?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games