Welcome to Gaia! ::

STAR WARS OR THE AVENGERS

STARWARS IS DUMB! 0.65648854961832 65.6% [ 258 ]
THE AVENGERS IS CRAPPY 0.34351145038168 34.4% [ 135 ]
Total Votes:[ 393 ]
jenjenjeng's avatar

Unbeatable Seeker

10,700 Points
  • Popular Thread 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
Caramel-Fishy
Regine Masilang
Caramel-Fishy
Regine Masilang
Caramel-Fishy
Regine Masilang

Was weird that Hulk can't carry Thor's hammer but when they fight, it's like they have the same strength xD


But it's not strength that determines who can carry it, it's whoever the hammer (or Odin) deems worthy of wielding its power

Ohh.. Never watched the movie of Thor. xD

// Thor's voice is so... godly. xD I love his voice emotion_kirakira


Ah, well it's definitely worth watching!

He did have a nice voice, and I thought the actor was good, but... I dunno, just not quite mighty enough to be Thor...? It more seemed like they picked a relatively buff pretty boy in order to make the general female population come see it...


Haha, I love the way how they put some humor in it.

But... Thor is a god, right? I think his voice is fit for the 'God' thing. But yeah, you're kinda right. And all I like about him is his voice xD


I'd agree, he does have a godly voice. But originally (back in the comics - different from Marvel Cinematic Universe) he was actually put in a human body, rather than coming to Earth in his god-body... Of course, that wouldn't work so well for film! XD


We don't buy Marvel Comics gonk
We just watch them at cinemas .
SpookySquid's avatar

Noob

Brilwen
Revenge me dudes.
iMaee-'s avatar

Benevolent Flatterer

Artits

NAH. I wish I knew from the start D:
Caramel-Fishy's avatar

Swashbuckling Feeder

8,300 Points
  • Jolly Roger 50
  • Treasure Hunter 100
  • Brandisher 100
Brilwen
Revenge me dudes.


You have been Revenged!
candybear91's avatar

Friendly Gaian

6,000 Points
  • Signature Look 250
  • Person of Interest 200
  • Forum Dabbler 200
Loki- i am your god blah blah blah blah.....

*hulk holds him by the legs and bashes him from left to right*

hulk- puny god.
SpookySquid's avatar

Noob

iMaee-
Artits

NAH. I wish I knew from the start D:
iMaee-'s avatar

Benevolent Flatterer

Caramel-Fishy

Aww. Didn't knew in the first place. I want to be a Revenger now :<
Brilwen
Revenge me dudes.

xp
SpookySquid's avatar

Noob

candybear91
Loki- i am your god blah blah blah blah.....

*hulk holds him by the legs and bashes him from left to right*

hulk- puny god.


emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart
jenjenjeng's avatar

Unbeatable Seeker

10,700 Points
  • Popular Thread 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
hpanna
turn me
Artits's avatar

IRL GO

19,350 Points
  • Battle: Mage 100
  • Battle: Rogue 100
  • Battle: Defender 100
iMaee-
Artits

NAH. I wish I knew from the start D:
well, you still have time..
come join us ;D
Artits's avatar

IRL GO

19,350 Points
  • Battle: Mage 100
  • Battle: Rogue 100
  • Battle: Defender 100
revengerfy me
Strawberry-Fappuccino's avatar

Sweet Friend

15,350 Points
  • Magical Girl 50
  • Hero 100
  • Elysium's Gatekeeper 100
Regine Masilang
Caramel-Fishy
Regine Masilang
Caramel-Fishy
Regine Masilang

Ohh.. Never watched the movie of Thor. xD

// Thor's voice is so... godly. xD I love his voice emotion_kirakira


Ah, well it's definitely worth watching!

He did have a nice voice, and I thought the actor was good, but... I dunno, just not quite mighty enough to be Thor...? It more seemed like they picked a relatively buff pretty boy in order to make the general female population come see it...


Haha, I love the way how they put some humor in it.

But... Thor is a god, right? I think his voice is fit for the 'God' thing. But yeah, you're kinda right. And all I like about him is his voice xD


I'd agree, he does have a godly voice. But originally (back in the comics - different from Marvel Cinematic Universe) he was actually put in a human body, rather than coming to Earth in his god-body... Of course, that wouldn't work so well for film! XD


We don't buy Marvel Comics gonk
We just watch them at cinemas .

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games