Welcome to Gaia! ::

Prince Teukie's avatar

Sparkly Punching Bag


people don't usually like the avatars i make so if you want an avatar you probably won't like post your links emotion_c8

- i go down the posts one by one, i don't skip anyone or pick and choose
- i'm slow but i'll get to everyone eventually = v =

(i'm gonna keep this thread to use when i'm bored - so it's always relevant ok)

if you don't mind giving a <3 to this thread i might as well go for threadmaster too..


tekteks so far:

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User ImageUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Newbs Feed's avatar

Newbie Noob

8,750 Points
  • Invisibility 100
  • Forum Sophomore 300
  • The Perfect Setup 150
washu-the-powerful's avatar

Dapper Dabbler

6,950 Points
  • Millionaire 200
  • Invisibility 100
  • Generous 100
Shirlox's avatar

Obsessive Loverboy

16,050 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Alchemy Level 10 100
  • Battle: Level 10 250
Rave Panties's avatar

Salty Cutie-Pie

MlZARY's avatar

Feral Lunatic

Prince Teukie's avatar

Sparkly Punching Bag

Newbs Feed
http://tektek.org/dream/dream_canvas.php?src=env&env=735298
I have crap items
but pls do emotion_kirakira

crap only as in they don't layer how i want emotion_donotwant lol this is like a 3rd attempt
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Newbs Feed's avatar

Newbie Noob

8,750 Points
  • Invisibility 100
  • Forum Sophomore 300
  • The Perfect Setup 150
Prince Teukie
Newbs Feed
http://tektek.org/dream/dream_canvas.php?src=env&env=735298
I have crap items
but pls do emotion_kirakira

crap only as in they don't layer how i want emotion_donotwant lol this is like a 3rd attempt
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

OMG
I LOVE IT
THANKS SO MUCH! 4laugh
is it okay if i use it? emotion_kirakira
Sneak Chamber's avatar

Elder

Dianasauras's avatar

Sex Symbol

Are you sure? I have shitload of items.
Prince Teukie's avatar

Sparkly Punching Bag

Newbs Feed
OMG
I LOVE IT
THANKS SO MUCH! 4laugh
is it okay if i use it? emotion_kirakira

whoaa you're welcome and yes of course!! T v T
Prince Teukie's avatar

Sparkly Punching Bag

Dianasauras
Are you sure? I have shitload of items.

awesome twisted yep only if you're sure too
Dianasauras's avatar

Sex Symbol

Prince Teukie
Dianasauras
Are you sure? I have shitload of items.

awesome twisted yep only if you're sure too
Have a go then
Prince Teukie

people don't usually like the avatars i make so if you want an avatar you probably won't like post your links emotion_c8

(i'm gonna keep this thread to use when i'm bored - so it's always relevant ok)



http://www.tektek.org/dream/dream.php?avatar=53337783

xD
inkypon's avatar

Magical Bunny

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games