Welcome to Gaia! ::

Milkteai's avatar

Shy Junior

Chupii-chu


Ohh nice, hehe.
Something in common, eh.
Btw you're drawing style is very cute. > o <
Mhm, what video games do you play, just out of curosity. lol.

Kysh


Thankies, is already enjoying myself here! c:
Kysh's avatar

13,800 Points
  • Partygoer 500
  • Forum Sophomore 300
  • Marathon 300
Cherylinn
Chupii-chu


Ohh nice, hehe.
Something in common, eh.
You have a very cute drawing style. > o <
Mhm, what video games do you play, just out of curosity. lol.

Kysh


Thankies, is already enjoying myself here! c:

Gaia is amazing once you find some places to chat, groups/guilds to get along with, or carve your little niche out. I used to be a heavy exchanger waaay back in 'o3/'o4, now I tend to lurk.
Milkteai's avatar

Shy Junior

Kysh


Haha yeah. o uo
Lol, exchanging would've made you become quite rich, aye.
I tend to lurk around forums as well, lol.

Anyway, thanks for the advice. haha. c:
Chupii-chu's avatar

Timid Conversationalist

Cherylinn


Yupyup! c; ahaha I blog on tumblr. lulz
And thanks! The art in my sig isn't my art style though. *coughs*
Though you can see more of my art in my anipan link on my sig. xD
Oh! Um I like playing JRPGs and fighter games sometimes.
I like Kingdom Hearts, Persona 3, Persona 4, Devil Survivor 2,
Odin Sphere, Animal Crossing, Harvest Moon, TWEWY
and I love Pokemon also. :3 Excited for the new game that's
coming out on Sunday. <3
Heads Will Roll's avatar

Distinct Vampire

You've only been here for 2-3 days and already your avi (and personality) is better than mine and I've been here since '08, kudos to you~

You'll fit in prefectly!

Shoot me a pm if you ever hit a snag (or would just like to chat) .
welcome to gaia
Milkteai's avatar

Shy Junior

Chupii-chu


Lol, me too.
Oh really, but still your art styles still cute. o vo
I've checked your anipan link already, hehe.
I totally sound like a stalker. =.=
Oh nice, I've heard of them, though never actually played them. lol.
I see you're quite a gamer. xD

Heads Will Roll


Oh no, I don't think so.
Everyone are unique in their own ways. xD
Mhmkay, will do! c:

Maria Kurenai Aristocrat


Thankies! ♫
Phrankerson's avatar

Quotable Codger

Cherylinn
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Hello there. o uo
I'm fairly new to the site and is already liking it so far.
Is looking forward in meeting some friends. ♥

loved that welcome face, give me a hug.
Milkteai's avatar

Shy Junior

Phrankerson


Hahas lol. o u o
Chupii-chu's avatar

Timid Conversationalist

Cherylinn


Oh thank you very much! ^p^ ahaha
and aww lmao it's totally fine. I mean,
that's what the links are for. xD *cough*
And oh! you have? haha awesome but yeah
all those games are fun. >/v/<
But of course. I have to be entertained
somehow right? lolol
Milkteai's avatar

Shy Junior

Chupii-chu


Your welcome! lol.
Mhm ahaha yes. xD
And yeah, of course you have to be entertained somehow,
it keeps you from being bored. lol ^o^
Chupii-chu's avatar

Timid Conversationalist

Cherylinn


Mmhm! xD I love playing video games. pfft
Too bad I'm not really good at anything else besides
that and drawing. uAu; *coughs*
But yes of course. hehe
So how's Gaia been for you so far? x3
Milkteai's avatar

Shy Junior

Chupii-chu


Mhmm yes, there fun. haha
God I'm jealous, wish I had drawing skills like you. 7 u 7
*steals your skills* hehe
Oh, Gaia's been pretty good for me so far. * u *
There's still a lot of things I'll need to get used to. *coughs*
Any advice? xD
Program_Virus's avatar

Devoted Conventioneer

8,700 Points
  • Invisibility 100
  • Friendly 100
  • Ultimate Player 200
Cherylinn
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Hello there. o uo
I'm fairly new to the site and is already liking it so far.
Is looking forward in meeting some friends. ♥


Welcome to gaia biggrin
Chupii-chu's avatar

Timid Conversationalist

Cherylinn


Awww XD lmao thank youuuuu~ well if you practice drawing,
I'm sure you'll get to my level one day. uwu' *flails*
*throws magical drawing skills to you* ^7^
And that's good to hear! hehe and oh! umm hmm let's see..

I'm not very good at giving at advice but I'll tell you a few things.

I met some of my first friends while playing some games while
chatting in the past. I also went to the Chatterbox forum a lot
when I was a noob because I didn't know where to start but I guess
you can go in there to see what the forum is like? lolol
But then I eventually got dragged into the Mini Shops forum
which was divided into subforums such as the art freebies, art shops, etc.
(feel free to click on the link and browse to see what they look like)
xD I usually find myself being in those forums all the time.
Whether I drew people for free or bought art, sold art or whatever.
I made a lot of friends because I connected with them through my art. uvu; ahaha
I'm not really sure if art is your thing but maybe you can
probably request art of your gaia avatar if you really wanted.
My advice to you is think of what you really love and go discover
the forums in depth and you'll probably meet some interesting people. c:
There are also guilds on Gaia that you might be interested in depending
on what you like. You should go explore those too. xD

Hmm also there's a number on the top right-hand corner of the site.
Click on it and you'll see it takes you to your achievements.
Mostly everyone on Gaia try to complete them. Just see for yourself. ^p^

But yeah feel free to ask me any questions at all if you have any.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games