Welcome to Gaia! ::

asedc's avatar

Man-Hungry Man-Lover

12,150 Points
  • Gaian 50
  • Gender Swap 100
you know who you are. wondering if you guys still play smile

if so we should get together and have a reunion run sometime smile
Miyaka Hana's avatar

Loyal Lover

15,800 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Tested Practitioner 250
  • Alchemy Level 5 100
am i elitist enuff 4 u
asedc's avatar

Man-Hungry Man-Lover

12,150 Points
  • Gaian 50
  • Gender Swap 100
Miyaka Hana
am i elitist enuff 4 u
did ya use to play with us? Q AQ
Miyaka Hana's avatar

Loyal Lover

15,800 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Tested Practitioner 250
  • Alchemy Level 5 100
asedc
Miyaka Hana
am i elitist enuff 4 u
did ya use to play with us? Q AQ

Maaaaaybe >w>

You dun remember me? emo

/not elitist enough
asedc's avatar

Man-Hungry Man-Lover

12,150 Points
  • Gaian 50
  • Gender Swap 100
Miyaka Hana
asedc
Miyaka Hana
am i elitist enuff 4 u
did ya use to play with us? Q AQ

Maaaaaybe >w>

You dun remember me? emo

/not elitist enough
im not good with names hahaha
Miyaka Hana's avatar

Loyal Lover

15,800 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Tested Practitioner 250
  • Alchemy Level 5 100
asedc
Miyaka Hana
asedc
Miyaka Hana
am i elitist enuff 4 u
did ya use to play with us? Q AQ

Maaaaaybe >w>

You dun remember me? emo

/not elitist enough
im not good with names hahaha

I know, I'm just teasing. I played with a few people back in the day but went on hiatus and a lot were gone by the time I came back :c Aseres and Lux are pretty much never here, becky comes on every so often, idk bout most of the others.
asedc's avatar

Man-Hungry Man-Lover

12,150 Points
  • Gaian 50
  • Gender Swap 100
Miyaka Hana
asedc
Miyaka Hana
asedc
Miyaka Hana
am i elitist enuff 4 u
did ya use to play with us? Q AQ

Maaaaaybe >w>

You dun remember me? emo

/not elitist enough
im not good with names hahaha

I know, I'm just teasing. I played with a few people back in the day but went on hiatus and a lot were gone by the time I came back :c Aseres and Lux are pretty much never here, becky comes on every so often, idk bout most of the others.
i occiasionally will message lux or aseres razz

maybe when she moves back here i will talk more since i would want to see her more often smile
Miyaka Hana's avatar

Loyal Lover

15,800 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Tested Practitioner 250
  • Alchemy Level 5 100
asedc
Miyaka Hana
asedc
Miyaka Hana
asedc
Miyaka Hana
am i elitist enuff 4 u
did ya use to play with us? Q AQ

Maaaaaybe >w>

You dun remember me? emo

/not elitist enough
im not good with names hahaha

I know, I'm just teasing. I played with a few people back in the day but went on hiatus and a lot were gone by the time I came back :c Aseres and Lux are pretty much never here, becky comes on every so often, idk bout most of the others.
i occiasionally will message lux or aseres razz

maybe when she moves back here i will talk more since i would want to see her more often smile

Yeah they cool. c: Who else were you hoping would still be here? I may know something I just am terrible with remembering names as well. xD
FaiMaxwell's avatar

Original Vampire

Semi-hiatus lurker elitist. ninja
asedc's avatar

Man-Hungry Man-Lover

12,150 Points
  • Gaian 50
  • Gender Swap 100
FaiMaxwell
Semi-hiatus lurker elitist. ninja
omg how have you been?!!!
pandexX's avatar

Dedicated Lover

11,600 Points
  • Healer 50
  • Survivor 150
  • Alchemy Level 3 100
Lmfao that reminds me of when I beat lux and his wife in a game of Rock Paper Scissors . Lol fun times.
ryry Kenny_McGroot ryry's avatar

Perfect Bloodsucker

15,400 Points
  • Tycoon 200
  • 50 Wins 150
  • Threadmaster 200
Lux has a kid, Aseres is having fun-time with [ JK ], and God knows what Elusive Affliction is doing.
Myrielle's avatar

Perfect Saint

I've forgotten how to play. emo
Shannon-Jeva's avatar

Loyal Caretaker

    lmao people still play?
DigitalMage The Blue's avatar

Quotable Regular

12,600 Points
  • Alchemy Level 1 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Alchemy Level 3 100
I miss the trolls :/

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games