Welcome to Gaia! ::

Tenshii Misha's avatar

Angelic Bunny

gaia_angelleft yum_strawberry gaia_angelright
*pokes* I should really update this. XD
yes you should XD


Rayne is Questing This:
User Image
0.8mill/1.1mill
Donations are loved!
Tenshii Misha's avatar

Angelic Bunny

gaia_angelleft yum_strawberry gaia_angelright
I'm also thinking we should replace people. >.>
well first we gotta find out if Q and kit still want to stay. not sure about kis, she could be on a break like i was for 6 months XD


Rayne is Questing This:
User Image
0.8mill/1.1mill
Donations are loved!
Tenshii Misha's avatar

Angelic Bunny

gaia_angelleft yum_strawberry gaia_angelright
True, I might remove my mule tho. Xp
why you gonna do that? sad


Rayne is Questing This:
User Image
0.8mill/1.1mill
Donations are loved!
got infinite world biggrin
bump <3


Rayne is Questing This:
User Image
0.5mill/6.3mill
Donations are loved!
Tenshii Misha's avatar

Angelic Bunny

gaia_angelleft yum_strawberry gaia_angelright
Oi! Woman, that was fast. XD I'll update later. lol
got a bundle of the new chance item. was able to get it real quickly then XD


Rayne is Questing This:
User Image
0.5mill/6.3mill
Donations are loved!
User Image
misha! look!!! click on picture! XD

User Image


Rayne is Questing This:
User Image
0.5mill/6.3mill
Donations are loved!
Tenshii Misha's avatar

Angelic Bunny

gaia_angelleft yum_strawberry gaia_angelright
XD So cute!
User Image
yepyep! i love it <3


Rayne is Questing This:
User Image
0.5mill/6.3mill
Donations are loved!
l_RavenPandorah_l's avatar

Invisible Sex Symbol

* le stalks * ninja

you don't see me here nope. lol
l_RavenPandorah_l

User Image
*looks around* omg, where did that voice come from?! :O ninjas!!!


Rayne is Questing This:
User Image
0.5mill/6.3mill
Donations are loved!

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games