Welcome to Gaia! ::

Balls.

I've got them. 0.2189349112426 21.9% [ 74 ]
With my girlfriend. 0.06508875739645 6.5% [ 22 ]
Donated 'em. 0.050295857988166 5.0% [ 17 ]
They be Kawaii Yo. 0.10355029585799 10.4% [ 35 ]
Eww. 0.050295857988166 5.0% [ 17 ]
Bouncey Bounce. 0.20118343195266 20.1% [ 68 ]
Say what? 0.12721893491124 12.7% [ 43 ]
Just your typical Poll Hoe. 0.18343195266272 18.3% [ 62 ]
Total Votes:[ 338 ]
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra
I slept 3 hours only lol
cant sleep bec of this quest =________________=
lol so lame 0 A0
<___<
hows u? xD
whys it keeping you awake? D:
thats not good, how far along on the quest are you?
im good
slowly questing hotd :awesome
vcu
Pankontra
I slept 3 hours only lol
cant sleep bec of this quest =________________=
lol so lame 0 A0
<___<
hows u? xD
whys it keeping you awake? D:
thats not good, how far along on the quest are you?
im good
slowly questing hotd :awesome
idk...it weird lol
suddenly bothered me so much omg
I should be worrying about irl
loooool
i suck -_-
HOw are you earning gold by the way?
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra
vcu
Pankontra
I slept 3 hours only lol
cant sleep bec of this quest =________________=
lol so lame 0 A0
<___<
hows u? xD
whys it keeping you awake? D:
thats not good, how far along on the quest are you?
im good
slowly questing hotd :awesome
idk...it weird lol
suddenly bothered me so much omg
I should be worrying about irl
loooool
i suck -_-
HOw are you earning gold by the way?
aww :c
think about something else or something? xD
ive only just started exchanging, but ive been exchaning a little, donations & booty grab xDD
vcu
Pankontra
vcu
Pankontra
I slept 3 hours only lol
cant sleep bec of this quest =________________=
lol so lame 0 A0
<___<
hows u? xD
whys it keeping you awake? D:
thats not good, how far along on the quest are you?
im good
slowly questing hotd :awesome
idk...it weird lol
suddenly bothered me so much omg
I should be worrying about irl
loooool
i suck -_-
HOw are you earning gold by the way?
aww :c
think about something else or something? xD
ive only just started exchanging, but ive been exchaning a little, donations & booty grab xDD

It makes me wanna go on hiatus lol
You seem odly familiaaaaaar ;A;
Maybe we met somewhere >w>
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra

It makes me wanna go on hiatus lol
You seem odly familiaaaaaar ;A;
Maybe we met somewhere >w>
dont leave
bc then it will take longer to get your quest ;c
do i?
maybe we did? i have no clue xD
vcu
Pankontra

It makes me wanna go on hiatus lol
You seem odly familiaaaaaar ;A;
Maybe we met somewhere >w>
dont leave
bc then it will take longer to get your quest ;c
do i?
maybe we did? i have no clue xD
I know, but I will sleep better
It sucks questing
Idk why im in such a mopey mood rofl
You make sense yes cool
idkidk something about you emotion_donotwant
xd
What are you up to today? booty grabbing? c:
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra
vcu
Pankontra

It makes me wanna go on hiatus lol
You seem odly familiaaaaaar ;A;
Maybe we met somewhere >w>
dont leave
bc then it will take longer to get your quest ;c
do i?
maybe we did? i have no clue xD
I know, but I will sleep better
It sucks questing
Idk why im in such a mopey mood rofl
You make sense yes cool
idkidk something about you emotion_donotwant
xd
What are you up to today? booty grabbing? c:
i guess so, its better for your health
i know the feeling!
rofl rofl
ok c;
lol nooo way
im gonna try exchange TRY
its hard getting items in the exchange
so i post in the wanted
let them come to me xD
vcu
Pankontra
vcu
Pankontra

It makes me wanna go on hiatus lol
You seem odly familiaaaaaar ;A;
Maybe we met somewhere >w>
dont leave
bc then it will take longer to get your quest ;c
do i?
maybe we did? i have no clue xD
I know, but I will sleep better
It sucks questing
Idk why im in such a mopey mood rofl
You make sense yes cool
idkidk something about you emotion_donotwant
xd
What are you up to today? booty grabbing? c:
i guess so, its better for your health
i know the feeling!
rofl rofl
ok c;
lol nooo way
im gonna try exchange TRY
its hard getting items in the exchange
so i post in the wanted
let them come to me xD
Yeah, buying threads are usually effective ;u;
<__>
Im getting busy with school anyways so Id prolly log on less
then ill be depressed I didnt get dtail yet
and suckfest ahoy -__-
good thing you are pretty patient
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra
Yeah, buying threads are usually effective ;u;
<__>
Im getting busy with school anyways so Id prolly log on less
then ill be depressed I didnt get dtail yet
and suckfest ahoy -__-
good thing you are pretty patient
thing is, i dunno how low/high to offer rofl
aw yeeh
yeah thats true
lol
rofl im not patient
i sold everything i had bc i wanted horns xD
vcu
Pankontra
Yeah, buying threads are usually effective ;u;
<__>
Im getting busy with school anyways so Id prolly log on less
then ill be depressed I didnt get dtail yet
and suckfest ahoy -__-
good thing you are pretty patient
thing is, i dunno how low/high to offer rofl
aw yeeh
yeah thats true
lol
rofl im not patient
i sold everything i had bc i wanted horns xD
gonk
you deserve a hug emotion_hug
Careful what to buy though, I lost 25m+ so far with bad investments
Im recovering, thats why my quest is taking so long to be completed
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra
vcu
Pankontra
Yeah, buying threads are usually effective ;u;
<__>
Im getting busy with school anyways so Id prolly log on less
then ill be depressed I didnt get dtail yet
and suckfest ahoy -__-
good thing you are pretty patient
thing is, i dunno how low/high to offer rofl
aw yeeh
yeah thats true
lol
rofl im not patient
i sold everything i had bc i wanted horns xD
gonk
you deserve a hug emotion_hug
Careful what to buy though, I lost 25m+ so far with bad investments
Im recovering, thats why my quest is taking so long to be completed
emotion_hug emotion_hug
oh wow, thats alot!
goodluck on that! xD
im thinking of starting a quest thread! xD
vcu
Pankontra
vcu
Pankontra
Yeah, buying threads are usually effective ;u;
<__>
Im getting busy with school anyways so Id prolly log on less
then ill be depressed I didnt get dtail yet
and suckfest ahoy -__-
good thing you are pretty patient
thing is, i dunno how low/high to offer rofl
aw yeeh
yeah thats true
lol
rofl im not patient
i sold everything i had bc i wanted horns xD
gonk
you deserve a hug emotion_hug
Careful what to buy though, I lost 25m+ so far with bad investments
Im recovering, thats why my quest is taking so long to be completed
emotion_hug emotion_hug
oh wow, thats alot!
goodluck on that! xD
im thinking of starting a quest thread! xD

do eeeet emotion_dowant
and we can link quests too
my thread is almost always dead lol
I bump it when im absolutely bored
I'll bump yours too when you make one 4laugh
do not masterbate 's avatar

Hot Student

13,850 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Senpai's Notice 100
Pankontra
vcu
Pankontra
vcu
Pankontra
Yeah, buying threads are usually effective ;u;
<__>
Im getting busy with school anyways so Id prolly log on less
then ill be depressed I didnt get dtail yet
and suckfest ahoy -__-
good thing you are pretty patient
thing is, i dunno how low/high to offer rofl
aw yeeh
yeah thats true
lol
rofl im not patient
i sold everything i had bc i wanted horns xD
gonk
you deserve a hug emotion_hug
Careful what to buy though, I lost 25m+ so far with bad investments
Im recovering, thats why my quest is taking so long to be completed
emotion_hug emotion_hug
oh wow, thats alot!
goodluck on that! xD
im thinking of starting a quest thread! xD

do eeeet emotion_dowant
and we can link quests too
my thread is almost always dead lol
I bump it when im absolutely bored
I'll bump yours too when you make one 4laugh
yeah i will
link quests? wat? rofl
ill make one now
i dunno how to start it D:

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games