Welcome to Gaia! ::

READTHEOTHERPOSTSKTHNX

AND DRAW OTHER PEOPLE NOW! NO MORE ME
[********]

Well now, these who these bitches be!
I want them..oh so badly..
On a peice of paper...with ME!
Thats right. I want you to draw me anything. Anything that includes, Princess Peach, Slowpoke, Roth, or Devyn!



DEVYN

User ImageThis Be Devyn.
Hot.funny.wtf god.
Thats all I gotta say.
Draw him with me. Now mad


ROTH

This be RothUser Image
He is mine
BTFO hos! mad
He be sexy. A hot sexy peice! GRAWRG

Princess Peach
Jesus ChristUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
I cant explain
how much I
♥ her.
Like srsly..just draw her.

Slowpoke/Slowbro
psssh...must I explain?User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
ithadtobedone

User Image
User Image

Roth
You need a section too!


User Image
She's sexy
She's became one of my favorite people in half a day
Greatest ******** thing bout Wordgames
In Soviet Russia, you draw KPOP!

User Image
artivereceived


&

hateart

Dingy heart :
User Image
idonthaveanyotherquestsatthemoment
shoutouts
toeveryonejeesusiloveyouallbutsrsly...Me, Roth, Devy, DrP, BigVinnie RJ, SgtFrog, MC, Joluh, SadPanda, Clemmy, 409 ...hmm...

EVERYONEINTHEAT!
this is a sexy a** thread mad heart







Were you scared to be closer to me?
What did you fear?
I let you near but you brought me down here.


Don't you see now you're the one holding me back.
User Image


ARA HAS A NICE a**
I Love You Hugsie >_<
Im a player b***h, I thought you knew,
Like every other n***a in my crew
FREEDOM
It wasnt even open yet :XP

I <2 you
WELL YOU CAN STILL BE NOT OPEN.. I HAVE BACKSTAGE PASSES TO THIS THREAD cool heart







Were you scared to be closer to me?
What did you fear?
I let you near but you brought me down here.


Don't you see now you're the one holding me back.
User Image


ARA HAS A NICE a**
I Love You Hugsie >_<
Im a player b***h, I thought you knew,
Like every other n***a in my crew
FREEDOM
wtf its so troo gonk

No worrys

you know what they do backstage...amirite?*nudge*
KPOP
wtf its so troo gonk

No worrys

you know what they do backstage...amirite?*nudge*


enlighten me Kpop lol heart







Were you scared to be closer to me?
What did you fear?
I let you near but you brought me down here.


Don't you see now you're the one holding me back.
User Image


ARA HAS A NICE a**
I Love You Hugsie >_<
Im a player b***h, I thought you knew,
Like every other n***a in my crew
FREEDOM
Vince Online's avatar

Hilarious Werewolf

rofl heart
[Vinnie]
rofl heart

heart heart heart heart heart heart heart heart IHEARTYEWBIGTIME


@Devy:

*enlightens*
[Vinnie]
rofl heart
xd
wtf I just got enlightened lol







Were you scared to be closer to me?
What did you fear?
I let you near but you brought me down here.


Don't you see now you're the one holding me back.
User Image


ARA HAS A NICE a**
I Love You Hugsie >_<
Im a player b***h, I thought you knew,
Like every other n***a in my crew
FREEDOM

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games