Welcome to Gaia! ::

Visitor check in!

+1 1 100.0% [ 109 ]
Total Votes:[ 109 ]
< 1 2 3 4 5 6 3 4 5 6 7 ... 2694 2695 2696 > >> >>> »|
User Image




I do indeed! Though all of these cherries are giving me a wicked craving.

Fierach: Gino! That's the name of my Python. <3
I must commend you on your patience. Personally, I'd have gone all srsly wtf on his a** by now.
Fierach's avatar

Dangerous Sex Symbol

8,550 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Signature Look 250
  • Ultimate Player 200
I've had practice with the patience thing with these sorts of people.
User Image






I can only imagine.
endless  p r e l u d e's avatar

Greedy Lover

Dude those cherry images are seriously making me think inappropriately.. o.o; sexual innuendos anyone?
User Image//OOC: ;D Sex sells, darling.


EDIT:

When I found this picture, it was entitled "popping cherries". <33 //


endless  p r e l u d e's avatar

Greedy Lover

"popping cherries" PFFFF-ahahahaha xD that made me smile
bored aint got s**t to do but smoke cigs and rp

haaaa love the pic
Christ, the music stopped a bit ago... and I'm sitting in the quiet, reading the OOC and suddenly from my headphones blasts "CONGRATULATIONS, YOU'VE BEEN ACCEPT TO WIN A FREE-"

And I flipped.

There are so many babes upstairs to ogle at right now and those two are downstairs trading blows. The sexual innuendo doesn't stop with cherries. ;D



Also: Heeee, Jason.

And Arsenic has a python with the same name as me. Funny, because I- wait.

Too easy. rolleyes
User Image//OOC: @Gino: <33 hahaha epic win ~tips post

Btw that freaking add has scared the s**t out of
me a billion times too U__U//


User Image





I have ONE response to that.


.... xd
Fierach's avatar

Dangerous Sex Symbol

8,550 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Signature Look 250
  • Ultimate Player 200
James doesn't bed vampire chicks.

Not fond of those canines near his giant, throbbing.

...

Sword.

Yeah.
User Image//OOC: Lmao //


endless  p r e l u d e's avatar

Greedy Lover

Fierach
James doesn't bed vampire chicks.

Not fond of those canines near his giant, throbbing.

...

Sword.

Yeah.


o.o
What was it..? Sex sells..cells... @_____@
endless  p r e l u d e's avatar

Greedy Lover

Nodding off as I type. Time for bed...sorry for the abrupt departure. I'll be back soon c:
User Image//OOC: I'm totally nodding off too,
but I'm not leaving yet =_=

~Fights exhaustion. //


Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games