Welcome to Gaia! ::

Good idea?

yes 0.90384615384615 90.4% [ 94 ]
no 0.096153846153846 9.6% [ 10 ]
Total Votes:[ 104 ]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 >
Arkangelstar1
Lactose0verdose
User Image
ya...we needa find someone to trust with making
it all else fails...call me
i guess i can be trust

scamming PISSES me off...cause its happened to me before

if not...reimburse someone
User Image



hey how about a MOD???!! a Barton MOD? sweatdrop confused


User Image
thats a good idea
you'd just have to convince one
User Image
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3
Arkangelstar1's avatar

Beloved Friend

4,550 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Somebody Likes You 100
  • V-Day 2011 Event 100
Raccoon Sandwich
Lactose0verdose
User Image
ya...we needa find someone to trust with making
it all else fails...call me
i guess i can be trust

scamming PISSES me off...cause its happened to me before

if not...reimburse someone
User Image


If its okay with Arkangelstar1 i will be glad to do it
I hate people who scam and i would never do it
=]


ok, cool, maybe you can make me crew or Mod in the GUILD if or when it ever gets done smile , maybe if we add a Gaia MOderator in this plan of people,.Gaians will trust us more, hmm, anybody know a good Gaia Mod that is on our team??!! sweatdrop
Arkangelstar1's avatar

Beloved Friend

4,550 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Somebody Likes You 100
  • V-Day 2011 Event 100
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised
dragonmaster88's avatar

Conservative Conventioneer

11,150 Points
  • Tycoon 200
  • Signature Look 250
  • Person of Interest 200
Arkangelstar1
dragonmaster88
haruka, ayumi, and Takkun would love the idea of join other nekojins =^-^=


who??? sweatdrop confused
yeah I get that question alot =^-^= ok you see the plushies and evo items I like to give them name like my two Kaya are named haruka and ayumi also my coco is named Takkun and my pretty pink spirit I am thinking of calling serenity =^-^= and also if you need 20k I can do it for the sake of the fishies
User Image
OMG
i hope someone does make it...it'd make my summer
whee
User Image
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised
User Image
I'll give it you you, but I get to be a member. xD
Arkangelstar1's avatar

Beloved Friend

4,550 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Somebody Likes You 100
  • V-Day 2011 Event 100
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised


OMG surprised i will surely thank you in the GUILD in the thanks area!!!!!!! mrgreen 3nodding razz
Raccoon Sandwich's avatar

Dapper Dabbler

9,650 Points
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
Arkangelstar1
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised


OMG surprised i will surely thank you in the GUILD in the thanks area!!!!!!! mrgreen 3nodding razz


Thats pretty freakin snazzy!

=D
Arkangelstar1's avatar

Beloved Friend

4,550 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Somebody Likes You 100
  • V-Day 2011 Event 100
x Elemental Noki x
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised
User Image
I'll give it you you, but I get to be a member. xD


sure, you can even be crew or MOD if ya like!!!!! razz 3nodding


BTW people i might need help with banners to PROMOTE THE GUILD!!!!! WHO SI WILLING???!! blaugh
Raccoon Sandwich
Arkangelstar1
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised


OMG surprised i will surely thank you in the GUILD in the thanks area!!!!!!! mrgreen 3nodding razz


Thats pretty freakin snazzy!

=D


User Image
I CONCUR
User Image
Arkangelstar1
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised


OMG surprised i will surely thank you in the GUILD in the thanks area!!!!!!! mrgreen 3nodding razz
User Image
Yeah, I've been trying to give it away for a while... :3 So. Deal?
Raccoon Sandwich's avatar

Dapper Dabbler

9,650 Points
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
I can make banners
Me and my sister do that kind of stuff sometimes
=]]
Arkangelstar1's avatar

Beloved Friend

4,550 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Somebody Likes You 100
  • V-Day 2011 Event 100
x Elemental Noki x
Arkangelstar1
Arkangelstar1
x Elemental Noki x
User Image
Eh, I have an empty guild I don't use. I got no problem giving it to someone for free. :3


eek Really you would do that??!!!!! Can i and my friend here be Captain and Crew???? thanks sooo MUCh. I`ve never had a GULD before!!!! surprised


OMG surprised i will surely thank you in the GUILD in the thanks area!!!!!!! mrgreen 3nodding razz
User Image
Yeah, I've been trying to make the guild useful by giving it away for a while... :3 So. Deal?


sure, DEAL, as in the game, DEAL o NO DEAL. I say DEAL!!!!!!!!!!
razz
Arkangelstar1's avatar

Beloved Friend

4,550 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Somebody Likes You 100
  • V-Day 2011 Event 100
Raccoon Sandwich
I can make banners
Me and my sister do that kind of stuff sometimes
=]]


cool surprised mrgreen 3nodding , thanky!!!!!!!!!^^

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games