Welcome to Gaia! ::

NOT REALLY it was more like ....... /LAZY and it was comfy despite eventual wear and tear rofl
OMG I LOVEEE THE RAINBOWWWWWWWWWWWWWWWW AVATARRRRRRRr

haahhaaha the more wear & tear the softer omgomgogm amirtee
RAINBOWS ARE AWESOME

Nah it's always been comfy :B I think the wear and tear just proves how I love it too much orz
awww

why do the things we love always get broken down??? crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying
Lol my digital cam didn't even last 11 months because I used it daily emo
OMG ON WHAT?? I never use mine sad

... ohwwhatthe x'DDD;;

c-can cameras die that easily? fff D8

/been considering getting a camera lately @ W@;;
600+ pics >_>a conventions and stuff /TRAVELS A LOT OKAY
OMG TRAVELINNNGGG
SOUNDS SO FUNNNNN



ALMOST SPRING BREAK YEAHYEAHYEAHHHHHHH
blahblahblahblah spring break almost over sigh sad forever

rofl

mine just started T uT;;

*FEELS LONELY THAT PRACTICALLY EVERYONE'S GOING BACK TO SCHOOL ALREADY* OTL;;
amber_moon

rofl

mine just started T uT;;

*FEELS LONELY THAT PRACTICALLY EVERYONE'S GOING BACK TO SCHOOL ALREADY* OTL;;
HAHAHA LUCKYYY go visit your friends' schools!!! (: (:

HIHI MYNJIS AND ASHLEYSS~*~*~**~~

YOU BETTER RUN
RUNN
RUNNNN
RUNNNNNN
RUNNNNNNNNNNNNNNnn
AND I RAN

I RAN SO FAR AWAY

COULDN'T GET AWAY

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games