Welcome to Gaia! ::

hicalcium's avatar

Fatcat

Akia Walker
Aww thank you so much, it looks great. <3

sorry it's not fancier!!! *A*
rompipalle
sorry it's not fancier!!! *A*
That's okay! I like her casual look. c:
Chisari's avatar

Newbie Noob

No, pretty emotion_donotwant
akjsdnfkjsdnfkjds tytytyy emotion_kirakira omg he looks so cool! I love the way you drew his hat rofl asdhjsad
Sorry I've been slacking on Nate ; o ; I'll probably get him done this weekend! But thank you so much q u q
Fern Gullly's avatar

IRL Fairy

rompipalle


Oh my god, it's adorable!

Don't worry about the avvie change, as long as the hat and hair are there, it's awesome.
hicalcium's avatar

Fatcat

Akia Walker
That's okay! I like her casual look. c:

aaah i'm glad!! sdjkldj to be honest i'm very into casual wear vs the very uh complex costumes i see a lot of ocs wearing ha...ha........i guess both from laziness and a design standpoint, because at some point it just seems unnecessary to have 3890143098 frills and layers for a ninja or smth
Chisari

hyah!!! SO EXCITED TY TY TY
AND YW OMG U//3//U qt patootie
Esdeonfi

thank god! 6A9 i was worried because i draw these at school for the most part and i use my phone to get refs, so your avi changed...and when i came back...it changed again;;;
so i was very lost ah
ty so much! *//V//*
hicalcium's avatar

Fatcat

violentschlemiel
I SEE YOU

omg
sticks head in the sand
I CAN'T SEE YOU THO
rompipalle

I CAN'T SEE YOU THO


dang why you so dang moe all the time

how goes it cappy?
the bountiful winds of gaia treating you well?
hicalcium's avatar

Fatcat

violentschlemiel
dang why you so dang moe all the time

how goes it cappy?
the bountiful winds of gaia treating you well?

fjkdfjklKLJDAFKLDSKL O M G
rolls over
wwwwwweh you're too..............................good....at being kakkoii ok
dokis all over the place

HHHH idk!!!! to be honest aha i guess so! EXCEPT FOR GAIA'S
CASH
AND THAT ARABIAN BUNDLE
UUUUUU
rompipalle
aaah i'm glad!! sdjkldj to be honest i'm very into casual wear vs the very uh complex costumes i see a lot of ocs wearing ha...ha........i guess both from laziness and a design standpoint, because at some point it just seems unnecessary to have 3890143098 frills and layers for a ninja or smth
Hmm, well I like complexity to some point... but it has to stay realistic. I like simple outfits that make scene.
But casual wear really suits your style. c:
hicalcium's avatar

Fatcat

Akia Walker

!!! ty!! haha u//3//ub
but yes exactly!
hicalcium's avatar

Fatcat

jaaek

derp
mlen

sob

ok done forever
Mlen's avatar

Romantic Saint

9,100 Points
  • Treasure Hunter 100
  • Millionaire 200
  • Jack-pot 100
rompipalle

mlen

sob

ok done forever


THANK YOOOOU!!!!!! <33333 *flails and glomps*
Tired of commissions? *pat pat* Or just relieved at last you are done with these~? You definitely deserve the break! biggrin *huggle* Get some rest~ <3
jaaek's avatar

Dapper Noob

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games