Welcome to Gaia! ::

rosie-sugars's avatar

Noob

450 Points
  • Dressed Up 200
  • Statustician 100
  • Member 100
Cutestrosity

I'm gonna let my sister bekaboou send the trade, i'm not old enough on this game to send a trade, her so goes!
Psychotic Scarlet's avatar

Fanatical Roisterer

One of them fullbody or waist?
Josephine
Lizzie
Lizzie 2
Delilah
Wylda
Patricia
Solace
Solace with ears
Imagine his tail is pink xD
u go puta's avatar

Tipsy Noob

Cutestrosity
C a p t - P e p o

Would you draw me? waist up? C: I have tons more orders, i'm going to come back a few more time ~ so is 5k alright for this one ? o:
Sure thing but you have the last art slot for now ^^

Haha yay! C:
I'll have to wait and come back later when you have more slots open ~ C:<
& i'll send trade now ~ btw my current wont change, this is my halloween avi > w<
Cutestrosity's avatar

Tipsy Strawberry

rosie-sugars
can i have a full color chibi of: User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. will send the trade, just wait.


http://i845.photobucket.com/albums/ab20/Winterwonders/firstchibi.png

smile
rosie-sugars's avatar

Noob

450 Points
  • Dressed Up 200
  • Statustician 100
  • Member 100
Cutestrosity
rosie-sugars
can i have a full color chibi of: User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. will send the trade, just wait.


http://i845.photobucket.com/albums/ab20/Winterwonders/firstchibi.png

smile

OMG! So cute! thanks!
u go puta's avatar

Tipsy Noob


emotion_bigheart
LJjangie's avatar

Precious Darling

Perhaps him and her? Chibi?
Cutestrosity's avatar

Tipsy Strawberry

Sorry I guess I don't have enough time to keep this shop up >.< too many tests at school ;-; I cancelled any trades.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games