Welcome to Gaia! ::

When starting a new series what is the first thing that draws you to it?

Story 0.27272727272727 27.3% [ 6 ]
Characters 0.36363636363636 36.4% [ 8 ]
Genre 0.045454545454545 4.5% [ 1 ]
Creator (Writer?) 0.045454545454545 4.5% [ 1 ]
Style 0.18181818181818 18.2% [ 4 ]
Other 0.090909090909091 9.1% [ 2 ]
Total Votes:[ 22 ]
<< < 1 2 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 186 187 188 > >> >>> »|
User Image


One week until Halloween already. c:

SA - O:


User Image
SAmaryllis's avatar

8,150 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
  • Elocutionist 200
@Anna
xDDDD
Discountdiscountdiscountdiscountdiscount O w O
xDD

But seriously. >w>
I volunteer at a thrift store and I get a discount. xDDD On already discounted goods. Lol.
I want to go and just buy stuff sometime.... >w>;;



@Amara
Isn't it frightening?! O__O

xD Halloween. <3
CANDY. <3 <3 <3 FOR FREE.
SAmaryllis's avatar

8,150 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
  • Elocutionist 200
Oh yeah, ha ha ha, I drew one of Kira's OCs. YAY FREEBIE REQUESTS : D

heeere

But it looks really crappy so I'll just link it instead of my customary page-stretching habit. >w>
So maybe it'll be easier to miss.
L-lol?

xDDDD
lol. I didn't know you can get a discount on in a thrift shop.
ESCanime's avatar

6,300 Points
  • Signature Look 250
  • First step to fame 200
  • Person of Interest 200
Waaaaaaaa~~
School tomorrow TT____________TT
User Image


SA - Yay for free candyy! c:

ESC - School... Ugh... O:


User Image
ESCanime's avatar

6,300 Points
  • Signature Look 250
  • First step to fame 200
  • Person of Interest 200
Ugh...
Especially afte a 4-day weekend =_______=
User Image


Oh, that's no fun. :

I don't think I'll be going to school tomorrow... I'm not feeling so great. D:


User Image
ESCanime's avatar

6,300 Points
  • Signature Look 250
  • First step to fame 200
  • Person of Interest 200
Oh noes!
Amara's sick? DD:
User Image


Yeah, I have a sore throat and headache... I hope I don't have the flu, my brother had a temp of 102. D:


User Image
D: Hope you feel better tomorrow, Amara.

@ESC- 4 day weekend?
User Image


Thank you hpanna. ^^

I had a 5 day weekend last week. c:


User Image

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games