Welcome to Gaia! ::

Whose outfit would you like to borrow for a day?

Clavis 0.081081081081081 8.1% [ 3 ]
Bis 0.081081081081081 8.1% [ 3 ]
Ghaeit 0.13513513513514 13.5% [ 5 ]
Enrin 0.32432432432432 32.4% [ 12 ]
Arty 0.10810810810811 10.8% [ 4 ]
Echo 0.27027027027027 27.0% [ 10 ]
Total Votes:[ 37 ]
Lady Denna's avatar

Precious Cutie-Pie

11,400 Points
  • Survivor 150
  • Love Machine 150
O pretty art! I love the pose! heart
Dreaminglilly
Remise

Ik werd er wel blij van dat mn pakketje er eindelijk was, maar dat tijdstip is gewoon schandalig..

ik bereid me voor op de dag dat ik iets duurs bestel en Post NL het weet kwijt te maken...

Ik snap ook niet dat het met de PTT als staatsbedrijf allemaal wel kon voor een prikkie, maar dat je voor de service van Post NL waar je wel een boel voor betaald helemaal niks van hoeft te verwachten...

Ik snap dat het schandalig is, maar de bezorgers weten de bezorgtijd zelf niet he. Die tijd is namelijke berekent door de mensen op kantoor die zelf nooit bezorgen. Dus dat pakketje van Denna dat om 2 aan kwam had vast andere redenen (naast het bellen), dat van jouw zou ik niet weten waarom het zo laat is. OTL
Lady Denna's avatar

Precious Cutie-Pie

11,400 Points
  • Survivor 150
  • Love Machine 150
Remise
Dreaminglilly
Remise

Ik snap dat het schandalig is, maar de bezorgers weten de bezorgtijd zelf niet he. Die tijd is namelijke berekent door de mensen op kantoor die zelf nooit bezorgen. Dus dat pakketje van Denna dat om 2 aan kwam had vast andere redenen (naast het bellen), dat van jouw zou ik niet weten waarom het zo laat is. OTL
Echt waar? Ik dacht dat die bezorgers gewoon een tijdschema kregen waar ze zich aan moesten houden, dus eerst dat pakketje, dan dat enzv. Dat is toch om track en trace te koppelen aan een tijdschema maar dat niet door te geven aan de bezorger.

Als ik van de post was, zou ik dat zo regelen. Iedereen tablet met een route, aanklikken als je iets bezorgt hebt en loop je achter op tijd word dat via track and trace verandert ipv "Sorry de bezorger heeft het niet gehaald om binnen de tijd het pakketje te bezorgen" Make me boss!
Lady Denna
Remise
Dreaminglilly
Remise

Echt waar? Ik dacht dat die bezorgers gewoon een tijdschema kregen waar ze zich aan moesten houden, dus eerst dat pakketje, dan dat enzv. Dat is toch om track en trace te koppelen aan een tijdschema maar dat niet door te geven aan de bezorger.

Als ik van de post was, zou ik dat zo regelen. Iedereen tablet met een route, aanklikken als je iets bezorgt hebt en loop je achter op tijd word dat via track and trace verandert ipv "Sorry de bezorger heeft het niet gehaald om binnen de tijd het pakketje te bezorgen" Make me boss!

Gebeurt dus niet, te veel geld blabla bezuinigen OTL

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff