Welcome to Gaia! ::

Lady Rebellion's avatar

Timid Stalker

8,650 Points
  • Survivor 150
  • Healer 50
  • Hunter 50
-dies in thread-

too much work. gonk
iEdu's avatar

Versatile Lover

*rolls in*

Ugggh so out of it today. Dx
yuki utahime's avatar

Magical Girl

11,000 Points
  • Magical Girl 50
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
*pets Edu*
Howso? :C
iEdu's avatar

Versatile Lover

yuki utahime


Like idk today is just really bleh.

Also I'm frustrated as hell cuz the pricing forums are BROKE AS ******** and I need goddamn good ballparks for what to price my art around here.

So far the responses I've gotten for these three pieces are all underpriced as ********.

Like these are the answers I've gotten:

Lines: 100k, 80k, 100k

Flats: 200k, 100k, 300k

Shade: 400k, 140k, 500k

I. WHAT. WAT?

Like okay I know I sound ******** self-centered or full of myself...but I saw shitty-a** chibis from people with less than half the drawing skills that I have being priced higher than my fully colored piece.

I might be unsure of where to price my art, but I sure as hell know it's worth more than that.

sdkfh. //rant moment over. Lol wow I sound like a d**k.
Kwestchun's avatar

Shameless Man-Lover

[/nuzzles Edu]
You don't sound like a d**k.
People are just really dumb.
If I had the money I would pay way more for your art<33
iEdu's avatar

Versatile Lover

Kwestchun


*snuggles against*

Thank you sweetie~<33

I dunno it's just frustrating for me x n x and their stupidity doing little to improve my mood.
yuki utahime's avatar

Magical Girl

11,000 Points
  • Magical Girl 50
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
iEdu
that's just bs BI Do you want me to feature your art in my pricing thread? I think the people who are coming there would be a bit less.....douchy, lol
Kwestchun's avatar

Shameless Man-Lover

iEdu

I hope you find experts who would actually give you reasonable price<333
There will always stupid people on the interwebs.
iEdu's avatar

Versatile Lover

yuki utahime


Nah...I think I know what I'll end up pricing my art by this point. Like I know full color is going to be bribes-only cuz I won't have time soon to devote 3 days to coloring a thing.

And the other stuff...like idk I'll just figure out some prices. Dx

Kwestchun


Mm me too~ Fwaah...I need to make up some banners for the shop today I think.
Kwestchun's avatar

Shameless Man-Lover

iEdu

When's your shop opening? emotion_kirakira
yuki utahime's avatar

Magical Girl

11,000 Points
  • Magical Girl 50
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
iEdu
Lol i totally understand. I'm glad i'm not the only person who isn't some insane fast colorist ; u ; *huggu*

Pffft just thinking about how much art lowballers annoy meee ihaeroherog i can't even handle
I think it's mostly just the older members who are used to the old gold value, or the new members who don't realize that the 10k they finally got and gasped over is like nothing ; u ;
iEdu's avatar

Versatile Lover

Kwestchun


Hopefully in the next week if I can manage to get everything ready in time.

yuki utahime


Yeah not to mention most of the pricing forum is full of people who don't know how to price s**t, and people who don't understand that gold has inflated horrifically thanks to the s**t that gaia has implemented that releases 90% of their items as RARE AS ********]
yuki utahime's avatar

Magical Girl

11,000 Points
  • Magical Girl 50
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
iEdu
Kwestchun


Hopefully in the next week if I can manage to get everything ready in time.

yuki utahime


Yeah not to mention most of the pricing forum is full of people who don't know how to price s**t, and people who don't understand that gold has inflated horrifically thanks to the s**t that gaia has implemented that releases 90% of their items as RARE AS ******** know :c luckily there are some people who know how to price. But then of course there are the dreaded OVER-PRICERS. soirhjo, you really can't win in the pricing forum XD
Kwestchun's avatar

Shameless Man-Lover

iEdu

Yaaaay emotion_kirakira
Kwestchun's avatar

Shameless Man-Lover

Playing Uno is surprisingly fun. = w=<33

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games